spiders !?!?!?

http://www.break.com/index/camelspider.html

Hier heb je een bad vol met spiritus voor nodig  :evil:
 
Misschien een beetje  :blond:, maar ik kan niet zo goed inschatten hoe groot deze spin is.
't Ziet er in iedergeval groot uit, maar... :oops:.
Zolang ik spinnen op plaatjes zie, hoe groot ook, vind ik ze niet echt eng, maar in het echt... :shocking:
 
Stel je maar voor dat zo'n grote jongen over je pc-scherm loopt en dat je dan je hele scherm niet meer ziet :-D :evil:
 
Jassessss :loudcry: Met zo'n spin? Call an :stretcher: Ik zou gek worden denk ik!
Nou Mel die is GROOT hoor!! Redt ik niet met mijn busje Mortein!
 
:-D  Lin je kan die bus mortein ook nog altijd als knuppel gebruiken natuurlijk om hem buiten westen te slaan..... :-D mocht hij ineens leeg zijn.

Groetjes
Syl
 
Wij hebben tot nu toe (even afkloppen) alleen de kleinere spinnetjes in huis gehad (ik krijg accuut jeuk!). En wij doen daar de glas-spuit-glas techniek bij :D. Glaasje erover - spuit insectentroep erop - glaasje laten staan met spin eronder kan ie alleen doodgaan waar jij het wil. Bij de lieve exemplaren zet ik ze gewoon weer buiten met de glas-papier manier. Voor sommigen is trouwens de glas-karton manier beter ;). Maar dat is naar eigen inzicht in te vullen :up:. Happy spraying  :?.
 
Ik sla ze meestal met mijn slipper kapot :naughty2: (tenminste als ze binnen zitten) maar dat filmpje van FOL http://www.break.com/index/camelspider.html is echt HORROR  :-D
 
[quote author=bart $ nancy link=topic=1162.msg51381#msg51381 date=1142079363]
Euuuh, procedure meteen stop gezet.[/quote]

Zo erg? Nee hé.
Je krijgt mij niet zo gauw bang van een beest.
Haaien, slangen, krokodillen, vleermuizen, spinnen, kakkerlakken. In en om Australië vind je ze allemaal.
 
[quote author=bart $ nancy link=topic=1162.msg51381#msg51381 date=1142079363]
Euuuh, procedure meteen stop gezet. Jakkes wat een leuke beesten staan ons nog te wachten. :-D
[/quote]

:-D :-D Nou, met die Camel Spider zal het wel loslopen... volgens mij komen die hier niet voor! En zo ja, ze passen niet door je fly screen en niet onder de deur... :-D
 
Tja als kind in Oz gebruikte ik weleens een spuitbus haarlak en een aansteker om zo als vlammenwerper de spinnen te verbranden!

Het is echt een wonder dat ik die tijd overleefd heb  :lol:
 
Deze kwamen we pas tegen tijdens een weekendje in de Blue Mountains, toen we terugkwamen van het restaurant; in ons huisje vlak naast het lichtknopje. Ik was blij dat ik niet de eerste was die binnenkwam en het licht aandeed.
IMG_1618small.jpg

Het is een Huntsman, en rechtsonder ter vergelijking een 20 cents stuk (27mm in diameter).

We waren daar met een ander stel, en wij kerels hebben mooi van een afstandje toe staan kijken hoe een van de dames m.b.v. een steelpan en een stuk papier 'm buiten de deur heeft gezet --ik ben echt geen held met dit formaat spinnetjes-- :blush:
 
Hmm, best wel een mooi beestje! Zijn dit die mannen die kunnen springen? :-o

Ik ben geen voorstander voor het verwijderen van deze monsters.
 
[quote author=bart $ nancy link=topic=1162.msg51391#msg51391 date=1142086901]
Hmm, best wel een mooi beestje! Zijn dit die mannen die kunnen springen? :-o

Ik ben geen voorstander voor het verwijderen van deze monsters.
[/quote]
Nu niet gelijk gaan denken aan het bemachtigen van een wapenvergunning hé. Voor je het weet zit je huis dan vol met (kogel)gaten.
 
Oh gossie, nooit schrik gehad van spinnen, maar dat zijn dan die nederlandse exemplaren, bij het zien van het filmpje kreeg ik toch wel ff een rilling over mijn rug.
gatverdamme, wat een engerd, die poten!!!!!!!!!!!

lin
 
@fletch,als ik het me goed herinner was er vorig jaar in Duitsland een mevrouw die met een bus haarlak en een aansteker een spin te lijf ging in de garage of kelder en het huis staat er dus niet meer :lol:,ik weet niet of dit nu werkelijk een tip is voor iedereen.

groetjes Manja :)
 
[quote author=memswear link=topic=1162.msg51398#msg51398 date=1142090129]
@fletch,als ik het me goed herinner was er vorig jaar in Duitsland een mevrouw die met een bus haarlak en een aansteker een spin te lijf ging in de garage of kelder en het huis staat er dus niet meer :lol:,ik weet niet of dit nu werkelijk een tip is voor iedereen.

groetjes Manja :)
[/quote]
Eigen schuld.......dikke bult
 
Nee het was bepaald geen tip gewoon een stukje geschiedenis  :-D

Als je een grote huntsman goed raakt vliegen echt de stukken om je oren! Dat geeft echt een voldaan gevoel  :evil:

By the way I HATE spiders  :cool:
 
Back
Top