spiders !?!?!?

[quote author=Lin link=topic=1162.msg56252#msg56252 date=1145142086]
He jasses dus in de winter méér kans op redbacks? Ik dacht nu juist dat er in de zomer meer gespuis was....
Nog maar wat Mortein in slaan

[/quote]
:lol: :-D Maar dan heb ik het over Coober P. Hoe in Brisbane is, geen idee.
Gisteren hebben we een voor proefje gehad van de winter.
Over dag lekker een t-shirt aan (24 graden). Zodra de zon onder was, was het f*cking freezing. T-shirt en een dikke winter trui aan en we hadden het nog koud. Ik denk zeker dat het onder de 10 graden was. En dan lekker op een open veld met een ijs koude wint rrrrrr het Opal Festival vieren.
En die ausies maar vragen. Hoe kunnen jullie het koud hebben You from f*king sweden... No France.... Gemany???? NO HOLLAND rrrgggg #@%$@!@ :roll: :-D :-D
 
pff.. gister al een stukje zitten lezen in dit topic, maar dat was niet echt een slim idee... helaas een vrijwel slapeloze nacht.... maar goed had het kunnen weten.. had dit ook toen ik DE spinnenfilm 'aragnofobia' (zo denk ik tenminste dat ie heet, is inmiddels al heel wat jaartjes geleden) gezien heb... kan er nog steeds nachtmerries van krijgen.. ik moet er niet aan denken, zo'n redback op de muur ofzo...  :-o

maare... springen die spinnen ook of kruipen ze alleen maar??? ik krijg alleen al kippevel als ik het schrijf, bah

groeten Gigi
 
Zat onlangs in de laatste FHM te lezen over allemaal beestjes waar je geen ruzie mee moet krijgen of moet zoeken (tenzij je heeeeeeel hard kan lopen en dat bij voorkeur heel lang volhoudt), was iemand gebeten door een (ik dacht bruine)slang......... 8 keer slechts (wel gevalletje "eigen schuld, dikke bult euuhh..... arm weg" :-o), 2 keer raden op welk continent die iemand woonde...........  :|

En toch kan ik niet wachten om er naartoe te gaan....
 
Laatst hoorde ik een verhaal van een local dat je als vrouw heel erg moet uit kijken voor geile kangeroos. Die houde namelijk heel erg van vrouwen, (om het maar netjes te zeggen) :p :p Zo ook hier een local die haar eigen kangeroo had opgevoed. Tot dat ie volwassen was en loops of hoe ze dat ook noemen. Ze schijnt nog iets gereoepen te hebben van:
No Hercules!!!,... I'm your mammy..  :evil: :evil: hehehehe

Dus zijn het niet de spinnen of de slangen dan zijn het wel de geile kangeroos van 2m groot. I love Australia  :up: :up:
 
'k heb m'n boekje trouwens al bijna een week in huis! Ging echt super snel (ong. 2 weken!)  :up:!

Wat echter minder is, is dat er niet alleen giftige slangen en spinnen zijn, maar ook nog 's heel wat giftige kwallen, vissen, inktvissen etc.  :-o!

Maar goed, we kunnen ons nu in ieder geval goed voorbereiden  :up:

Hgr, Jeanine
 
die voorbereiding is waarschijnlijk geestelijk? ik geloof dat je je niet genoeg kunt voorbereiden op de 1ste aanblik
van een huntsmen b.v. (zelf heb ik hem nog niet ontmoet)
 
ik heb idd het internet ook al afgezocht hoe die griezels er dan uit moeten zien, heb er in OZ geen gezien, alleen een bruine slang. misschien ga ik toch wel gillen als ik een reuze spin of zo'n 30 cm lange duizendpoot tegenkom
maar ik weet nu alvast wat te verwachten (ja , ook een volwassen man kan een gilletje niet onderdrukken als hij zo'n beestje ziet)
 
[quote author=Jeanine link=topic=1162.msg57306#msg57306 date=1145904403]
'k heb m'n boekje trouwens al bijna een week in huis! Ging echt super snel (ong. 2 weken!)  :up:!
[/quote]

Same here!!

Die kangoeroe kan ik overigens niet vinden......... :wink:
 
signs_12.jpg


ik vind deze kangaroo er toch anders aardig **** bijliggen voor de kangaroo vrouwtjes onder ons....... :-D
 
als je lang genoeg kijkt heeft hij ook menselijke trekjes :-D :-D

groetjes Manja :)

@Jeanine, hoe vond je die schelp die er voor de kids wel heel erg mooi uitziet.
We zoeken geen schelpje dus.
 
signs_12.jpg


Samen met het verhaaltje van Barry, lig ik weer eens in een deuk achter de pc!!!
 
[quote author=memswear link=topic=1162.msg57361#msg57361 date=1145948305]
als je lang genoeg kijkt heeft hij ook menselijke [size=13pt]trekjes [/size]:-D :-D

groetjes Manja :)[/quote]

Pardon, er lezen kinderen mee,

Sander verwijder , voor het te laat is :-D  :loldevil:

Jack :evil:
 
He Jack, ik had volgens mij die trekjes niet zo dik gemaakt.

Maar misschien moet iemand deze roo meneer even een onderbroekje aantrekken, anders slaan Jack zijn gedachten helemaal op hol :-D :-D

groetjes Manja :)
 
Ja, ontworpen door Ian Thorpe. Blijven we wel in Australische stijl he.

Ik vind het een goed plan Manja!
 
Ik had een paar maanden terug een huntsman in mijn vensterbank zitten, in de slaapkamer. Ik dacht op het moment zelf dat het een tarantula was, wat was dat beest groot zeg!
Pas de volgende dag via internet kwam ik erachter dat het een huntsman was, een spin die wel 16cm groot kan worden. En volgens mij had ik de eer een huntsman van dit formaat in mijn slaapkamer aan te treffen. Ik heb sindsdien 2x een huntsman rond ons appartement gezien, maar die waren nog niet de helft van die reus in mijn slaapkamer.
Overigens, ik ben niet zo'n held met spinnen, dus heb ik de stofzuiger erbij gepakt  :|

Zo groot was het ongeveer wel:
Heteropoda_ZZ279_F2649.jpg


INfo:
http://www.xs4all.nl/~ednieuw/australian/huntsman/Huntsman.html
 
Ik kan me voorstellen dat dat wel ff schrikken was  :-o !

Ik blijf nog steeds hopen dat ik 1 van die gelukkigen ben die 'm nooit tegen komt (hopen mag he, of het reeel is - tja da's wat anders  :wink: !)

Maar dat van die stofzuiger vond ik eigenlijk wel heel goed nieuws  :up: . Ik had namelijk nooit gedacht dat ie 'klein' genoeg was om door de stofzuigerslang te gaan! Weet je trouwens ook of ie er niet weer is uitgekropen  :| ?!

Hgr, Jeanine
 
Back
Top