spiders !?!?!?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh, een stofzuiger...........Wat een bruten................... :p

Als je hem weg wilt hebben, trap hem dan plat; hoor je tenminste ook nog wat kraken.... :evil:

Marc
 
je kan ook de stofzuiger gebruiker zonder zak erin, als hij in de ventilator (hoe heet zo'n ding) terecht komt
hoor je hem ook lekker kraken. as wel op voor het sap dat er aan de achterkant uitspat!!!!!
 
[quote author=David link=topic=1162.msg57844#msg57844 date=1146297544]

Zo groot was het ongeveer wel:
Heteropoda_ZZ279_F2649.jpg


INfo:
http://www.xs4all.nl/~ednieuw/australian/huntsman/Huntsman.html
[/quote]

'K Vraag me af waar deze huntsman voor aan het hunten was!
 
Wij hadden een tijdje geleden zo'n rakker op de wc bril zitten. Je snapt natuurlijk wel dat ik vanaf nu dus 's nachts eerst het licht aan doe als ik naar de wc ga!!
 
[quote author=IRENE2 link=topic=1162.msg57868#msg57868 date=1146311499]
Wij hadden een tijdje geleden zo'n rakker op de wc bril zitten. Je snapt natuurlijk wel dat ik vanaf nu dus 's nachts eerst het licht aan doe als ik naar de wc ga!!
[/quote]

Lekker! Gratis massage!

Sinds wij een Redback van de afzuiging in de ensuite hadden, doe ik dat ook! Maar het is aan het afkoelen, minder spinnen dus :)
 
Je zult het niet in de gaten hebben en de spin dubbel vouwen in het toiletpapier, even pletten en dan je achterste mee afvegen.
Vraag me af of het dan schoon word :-D :lol: :evil:

Jack :evil:
 
[quote author=Jeanine link=topic=1162.msg57848#msg57848 date=1146301383]

Maar dat van die stofzuiger vond ik eigenlijk wel heel goed nieuws  :up: . Ik had namelijk nooit gedacht dat ie 'klein' genoeg was om door de stofzuigerslang te gaan! Weet je trouwens ook of ie er niet weer is uitgekropen  :| ?!

Hgr, Jeanine
[/quote]

Toen ik hem benaderde met de stofzuigermond dacht ik idd echt even: Dit gaat niet passen! Maar 1100 Watt bleek genoeg zuigkracht :) En ik ben niet helemaal van gisteren, ik heb de slang na afloop gesloten met een dikke prop tissues  :cool:
 
Totdat je de stofzuigerzak gaat legen.
In tussentijd heeft de spin een mooi nestje gemaakt in de stofzuigerzak.
Als jij de zak openmaakt heb je er stuk of 50.

Happy birthday :up:

Jack :evil:

ps; Hou het fototoestel maar klaar bij het legen van de stofzuigerzak.
 
Jack,

You must be joking  :-o  :|! En dan heb ik het over dat nest in de zak! Ik begon juist helemaal happy te worden van het feit dat ze in de stofzuiger passen!

Nou ja, anders laat ik Rob 's-avonds gelijk een andere zak in de stofzuiger doen en de oude vernietigen  :evil:

Hgr, Jeanine
 
[quote author=Jeanine link=topic=1162.msg57941#msg57941 date=1146398725]
Jack,

Nou ja, anders laat ik Rob 's-avonds gelijk een andere zak in de stofzuiger doen en de oude vernietigen :evil:

Hgr, Jeanine[/quote]

Moet je niet in huis doen, dan krijg je de rest op begrafenisbezoek  :-D
Of steek de hele stofzuiger met zak in een keer aan,

Jack :evil:
 
[quote author=hans964 link=topic=1162.msg57976#msg57976 date=1146423416]
vraag me af hoe zo'n huntsman smaakt op de bbq :Cooking:[/quote]



pas op voor je vullingen,
 
Misschien wordt zo'n huntsman wel een nieuwe delicatesse, zodat ze zeer zeldzaam
worden en wij ze niet meer tegenkomen. :-D

groetjes Manja :)
 
Nou maar hopen dat hij niet onder de Mortein zit voordat hij op de BBQ gaat, alhoewel....Huntsman flambé is ook wel exotisch.....

Eet smakelijk!
Syl
 
gezocht: vrijwilligers om ze te vangen, moet niet bang zijn van spinnetjes en razendsnel. (want ik durf er niet bij in de buurt te komen)
 
Back
Top