spiders !?!?!?

[quote author=Eerainuh link=topic=1162.msg58067#msg58067 date=1146483833]
Ja!... ik zal 's bij de biologische slager vragen of ze Huntsmen hebben...
[/quote]

[quote author=Syl link=topic=1162.msg58064#msg58064 date=1146482458]
Nou maar hopen dat hij niet onder de Mortein zit voordat hij op de BBQ gaat, alhoewel....Huntsman flambé is ook wel exotisch.....

Eet smakelijk!
Syl[/quote]

[quote author=memswear link=topic=1162.msg58027#msg58027 date=1146470840]
Misschien wordt zo'n huntsman wel een nieuwe delicatesse, zodat ze zeer zeldzaam
worden en wij ze niet meer tegenkomen. :-D

groetjes Manja :)[/quote]

[quote author=hans964 link=topic=1162.msg57976#msg57976 date=1146423416]
vraag me af hoe zo'n huntsman smaakt op de bbq :Cooking:[/quote]

[quote author=Jeanine link=topic=1162.msg58031#msg58031 date=1146472370]
Ik ben voor! :-D :up:[/quote]

Ik ga die spinnetjes vangen en africhten zodat ze op commando in je àss bijten.
live on television, nieuwe vermaak.... wie kan het hardst rennen.
Smaakt zo'n Huntsman......[size=8pt]misschien wel lekkerder als je hem flambeert[/size]..[size=7pt]zielig hoor voor dat beestje[/size]

:cry: :cry: R :cry: E :cry: V :cry: E :cry: N :cry: G :cry: E :cry: :cry:
  :)  :)  :-D  :-D :lmao: :lmao: :w00t: :w00t: :w00t:

Jack :evil:
 
en als dat flamberen mislukt hoeft ie in elk geval zn 8 pootjes niet meer te waxen voorlopig want scheren dat zal best wat tijd in beslag nemen
:lol: :roll:
 
[quote author=hans964 link=topic=1162.msg58108#msg58108 date=1146500200]
gezocht: vrijwilligers om ze te vangen, moet niet bang zijn van spinnetjes en razendsnel. (want ik durf er niet bij in de buurt te komen)

[/quote]

Ik neem aan dat vangen inhoudt dat ze nog moeten leven? Nee sorry dan kan ik je niet van dienst zijn. I KILL EVERY DAMN ONE I CAN GET!
 
Hee Hans, ik heb ook wel haarlak gebruikt als wapen... would you believe it... LOL... Gaan we wel langzamer van .... :-D
 
He Jack,

Ik geloof niet dat je op deze manier vriendjes maakt met ons dames, afgerichte huntsman hoe kom je  daar nou weer bij.
Ik vind dat ze bang moeten blijven zodat ze in iedergeval nog van ons schrikken.

groetjes Manja :)
 
[quote author=memswear link=topic=1162.msg58160#msg58160 date=1146552963]
He Jack,

Ik vind dat ze bang moeten blijven zodat ze in iedergeval nog van ons schrikken.

groetjes Manja :)[/quote]

Andersom met een camera erbij geeft leedvermaak, vooral als je inzoomt op het gelaatsuitdrukking.....whhoohooo ..I love it.

Mensen rennen als bezetenen weg , die Huntsman denkt ...waar krijgt die last van :lol:

Dat beestje doet toch niks......toch?

Jack :evil:
 
Just not funny  :x


Maar ik ben het in zoverre wel met Jack eens dat die spinnen (mochten ze kunnen denken) vast een heel raar idee hebben van ons mensen! Zo lopen we rond en zo lopen we als bezetenen te gillen en met hun armen te zwaaien enzo  :lol: !

Hgr, Jeanine
 
haarlak tegen deze monsters, eerainuh
probeer me voor te stellen wat het resultaat is, die dames-huntsmen gaat natuurlijk geheid
over de rooie als dr haar verziekt wordt door die spray.
zouden mannelijke huntsmen dat nou aantrekkelijk vinden ....8 behaarde vrouwenbenen?
 
Stel je voor je spuit een mannetje onder, wat zal zo'n vrouwtje dan wel niet denken als ie thuiskomt :-D :-D
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=1162.msg58229#msg58229 date=1146603743]
Stel je voor je spuit een mannetje onder, wat zal zo'n vrouwtje dan wel niet denken als ie thuiskomt :-D :-D
[/quote]

Sweetie, I have to tell you something....  :-D
 
ach mannetjes in de spinnenwereld zijn bij voorbaat al kansloos.
1x paren en je verandert in een ontbijtje (is dat bij huntsmen ook zo?)
dus komt het mannetje niet meer thuis, weet het vrouwtje gelijk dat ie met een ander..........
 
he rob, is jeanine al weer tot rust gekomen en niet meer het internet aan t afzoeken naar spinnensite's
(dat was toch the topic!)
 
He Jeanine,

Zou toch maar even onder je bed kijken en , bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :oops:

Jack :evil:
 
Weetje, het gaat al een heeeeel stuk beter met me dan toen dit topic startte hoor  :p!

Inmiddels ben ik al zover dat ik kleine tot gemiddelde spinnen (met lijven tot een doorsnee van ong. 1 cm)  harstikke dood mep met een slipper!
Okay, een en ander gaat nog wel gepaard met een karate-kreet, maar ik doe het in ieder geval zelf  :up:!

Er zit dus langzaam aan verbetering in te komen. Ik ben er van overtuigd dat tegen de tijd dat we ook echt gaan ik een echte 'spider-hunter' ben. Nou ja, ik ben er  van overtuigd dat alles uiteindelijk went  :wink: :up: (behalve een huntsman misschien - maar er moet natuurlijk wel iets blijven om de bibbers van te krijgen  :lol:!!)

Hgr, Jeanine
 
[quote author=Jeanine link=topic=1162.msg58725#msg58725 date=1146995291]
Inmiddels ben ik al zover dat ik kleine tot gemiddelde spinnen (met lijven tot een doorsnee van ong. 1 cm)  harstikke dood mep met een slipper!
[/quote]
met dit formaat spinnetjes heb je ook gelijk de gevaarlijkste spinnen geplet.
 
Nou, dat bedoel ik maar! Ik kom er nog wel  :-D

:evil: Redback here I come  :evil:

Alleen die Huntsman he! Niet gevaarlijk, maar wel eng! Maar goed, ik mag toch nog wel ergens bang voor zijn?! :lol:
 
van de week met de kinderen naar de dierentuin geweest om ze alvast een aantal dieren te laten zien die ze straks ook te zien kunnen krijgen. Mijn dochter kreeg met name de kriebels van het kleine ongedierte. Sprinkhanen, kakkerlakken, maar ook de spinnen. Een was er (denk ik) net zo groot als de huntsman. Deze bewoog ook met zijn poten, toen kwamen bij mij ook de rillingen over het lijf. Het gene wat nog ontbrak was een eng muziekje op de achtergrond.  :)
Als er bij ons thuis nu een wolfspin in huis rond loopt, schrik ik al minder erg. Dit ook omdat ik mij eigen voorhoud dat dit maar een kleine spin is en ik heb deze natuurlijk ook al vaker gezien. Hoe meer je ze ziet hoe minder eng ze worden. :wink: Welke spinnen in australie gaan met z'n tweeen op pad. Dit is namelijk het geval met de wolfspin, als je er eentje ziet dan moet er nog een in de buurt zijn (die je meestal niet ziet) want ze jagen met z'n tweeen.
 
ff een vraagje over dat jagen met z'n 2en. Ik heb dat namelijk wel vaker gehoord over de wolfspin, echter nu hadden we er vanochtend eentje op de trap zitten, maar zijn formaat was de helft van normaal. Ik denk dus dat het een jonkie was. Zouden ze het dan ook al samen doen? By the way: m'n dappere 5 jaar oude zoon zij heel flink;"Mam, die pak ik wel ff hoor". En ja hoor, nog geen minuut later heeft ie 'm zelf met een papiertje door de wc gespoeld  :up:! Hij weet wel dat ie in Oz niet zelf spinnen mag doden - dan moet ie ons ff roepen! Is toch ff niet iets anders wanneer je er heel erg ziek van kan worden  :|
 
He Jeanine,

Ik heb gelezen dat met name de wolfsspinnen als je die kapot mept en je laat een of meerdere pootjes liggen (vergeten ofzo) de dag erna alles weer aangegroeid is en jouw in zijn memory heeft opgenomen. be aware

Jack :evil:
 
hé jack, dat heb ik toevallig ook gelezen. dat boek heet geen dan geen frankenstein maar WOLFenstein.
later hebben ze er nog een spel voor de pc van gemaakt  :evil:
 
Back
Top