spiders !?!?!?

Nos problemos  :-D

Dit keer is de gehele spin - dus met alle acht de pootjes - netjes het riool in verdwenen. Mocht die nu nog de weg terug vinden dan mag ie me komen hunten hoor!  :-D :-D

By the way: aanstaande zondag heb ik m'n spinnenfobie cursus en daarna kan ik gewoon alles hebben! Kom maar op  :up: :-D :lol:

[quote author=Jeanine link=topic=1162.msg58862#msg58862 date=1147111511]
By the way: aanstaande zondag heb ik m'n spinnenfobie cursus en daarna kan ik gewoon alles hebben! Kom maar op  :up: :-D :lol:
[/quote]
spinnenfobiecursus?    ik heb van mn eigen al een angst voor spinnen, heb ik geen cursus voor nodig :lol:

He Jeanine,

Nou heb ik toch wat gezien op national geographic.
Dit was in Australie.

Die spinnen die dit presteerde waren niet groter dan een geldmuntje.
Ze komen snacht's je bed op kruipen op je hoofd bijten zonder dat je het merkt in je hoofd , meestal op een plek die je moeilijk kunt zien als je in de spiegel kijkt.
Na de beet leggen ze de eitjes op deze plaats en door jouw warmte en vocht komen de eitjes uit en heb je larven in je hoofd.
Kom je er niet achter en negeer je de duizeligheid en hoofdpijn dan heb je de kans dat er kleine spinnetjes over je hoofd en gezicht kruipen.
Als je het dan nog niet doorhebt waar deze kleine jongens vandaan komen dan word het hoogst tijd om even naar de doktor te gaan of misschien beter naar een dierentuin.

cheers,

Jack :evil:

NOU!  :whip:

:shout: Wat een rotstreek zeg! Het ging net weer een beetje goed met Jeanine... :|

En wat een onwijs smerig verhaal!

Groetjes Lin  :)

Ja hoor Jack kon je het nog leuker bedenken :evil: .Ik heb het niet gezien maar ik ga ervan uit dat zoiets gewoon
een keer is voorgekomen dus dan kun je niet zeggen dat het normaal veel voorkomt. Het zal net zoiets zijn  als die persoon die met een worm in zijn hersenen rond liep ,dit is ook niet alledaags.

groetjes Manja :)

[quote author=Jack link=topic=1162.msg58867#msg58867 date=1147113841]
..........meestal op een plek die je moeilijk kunt zien als je in de spiegel kijkt.
[/quote]

Zo, die spinnen zijn slim zeg, houden ze daar ECHT rekening mee joh? ............ ik vind het een mooi verhaal. :up:

groeten,
Martijn

He Jack, ik kan het hebben hoor - kom maar op  :p

En bovendien lijkt het me als je dan toch al zo'n tijd met die beesten 'samenwoont' je ook ineens van je fobie af bent. Alles went toch  :wink:?!

Hgr, Jeanine

heel moedig jeanine, maar ik weet zeker dat het je nog veel kopzorgen zal geven als het echt gebeurt
:evil:

Nou, volgens mij heb ik ook ooit zo'n aflevering gezien - weet ff niet meer of het nou op National Geografic of Discovery of  een soortgelijk net was  :?, maar zoals ik het me herinner waren alle mensen bij wie dit soort dingen (spinnen in hoofd, rups + jongen onder huid etc.) op plaatsen als diep in de jungle in Venezuela en/of Australie, maar in ieder geval op plaatsen waar ik nooit en te nimmer (vrijwillig) naar toe zou gaan  :wink:. Ben dan ook niet zo bang dat het mij gaat overkomen. Ben niet zo'n avonturier in een tentje in de jungle - doet u mij maar een 5* resort waar ik iemand kan bellen als er een beestje in m'n kamer zit  :-D

Hgr, Jeanine

[quote author=Jeanine link=topic=1162.msg58964#msg58964 date=1147208147]
Ben dan ook niet zo bang dat het mij gaat overkomen. Ben niet zo'n avonturier in een tentje in de jungle - doet u mij maar een 5* resort waar ik iemand kan bellen als er een beestje in m'n kamer zit :-D
[/quote]

Zo is het hoor!
Op vakantie, met een beautycase vol met smeerseltjes én de mortein! :-D

Precies! Tja, je gaat de problemen toch niet opzoeken  :wink:?!

En misschien ben ik ook wel een tikkie verwend, maar goed - zo heeft iedereen z'n problemen  :-D :-D

Bovendien vindt Rob het ook wel prima, want zo kan ie af en toe nog 's in z'n eentje de hort op, want omdat ik niet wil - wil natuurlijk niet zeggen dat hij de jungle niet in mag! (als ie maar gewassen (zelf en z'n wasgoed) en geschoren weer terug is  :wink:

Hgr,
Jeanine

thnx dear, dat staat. :up: vanavond meteen de agenda's maar trekken enne..... ik koop wel nieuwe kleren als ik terug kom.  :evil:

Hey Hunny,

Wat doe je nou verrast  :??

Je weet toch best dat als ik in een 5* resort aan het zwembad lig met m'n (alcoholvrije) cocktail en een goed boek dat jij je met de kids mag uitleven in een tentje in de bush  :-D :-D?!?!

Hgr,

Je liefste  :evil:

Na deze afspraak gaan we weer even terug naar de spinnen. :-D

Ik was net de tuinstoelen even schoon aan het maken en iedere dag zitten ze vol met spinnenwebjes, hele onschuldige natuurlijk, hoe heb je dat in Australie met je tuinmeubels  dan heb je natuurlijk ook nog kans op een redback webje met inwoner.

Even een trap tegen je stoel geven voor je er in gaat zitten. :)

:eek:fftopic:
Jeanine, ik stuur Sander met Rob mee hoor! Hebben de kids daar ook wat aan elkaar! Dat met die cocktail aan dat 5* resort staat me wel heel erg aan! Wel met een cocktail met een scheutje lekker er in hoor. Heb het roken al opgegeven, de alcohol blijft mijn enige deugd!

[quote author=Jeanine link=topic=1162.msg58914#msg58914 date=1147164459]
He Jack, ik kan het hebben hoor - kom maar op :p

En bovendien lijkt het me als je dan toch al zo'n tijd met die beesten 'samenwoont' je ook ineens van je fobie af bent. Alles went toch :wink:?!

Hgr, Jeanine[/quote]

[quote author=MartijnT link=topic=1162.msg58903#msg58903 date=1147159692]
[quote author=Jack link=topic=1162.msg58867#msg58867 date=1147113841]
..........meestal op een plek die je moeilijk kunt zien als je in de spiegel kijkt.
[/quote]

Zo, die spinnen zijn slim zeg, houden ze daar ECHT rekening mee joh? ............ ik vind het een mooi verhaal. :up:

groeten,Martijn[/quote]

Hij was leuk he, dit verhaal is wel echt gebeurd maar niet in Australie zover ik weet.
Het was alleen maar om Jeanine een spoedcursus te geven.

Van die tuinstoelen,...........[quote author=memswear link=topic=1162.msg59063#msg59063 date=1147268228]
Na deze afspraak gaan we weer even terug naar de spinnen. :-D

Ik was net de tuinstoelen even schoon aan het maken en iedere dag zitten ze vol met spinnenwebjes, hele onschuldige natuurlijk, hoe heb je dat in Australie met je tuinmeubels dan heb je natuurlijk ook nog kans op een redback webje met inwoner.

groetjes Manja :)[/quote]

Hang er even een foto van jezelf bij , gaan ze dan niet weg vraag dan even een foto van mij :-D

Gr,

Jack :evil:

een foto van Jack is natuurlijk veel milieuvriendelijker dan een bus mortein :lol: ,maar of dit werkelijk doeltreffend is wacht ik geloof ik maar niet af.

Hey Lin, we hebben een date hoor! Tegen die tijd horen we wel of er nog meer dames interesse hebben  :-D  :-D
[sub](ps; heb al een leuk hotelletje gevonden hoor!)[/sub]  :up:

En Jack, ik denk dat ik me maar bij Manja aansluit - ook ik vrees dat ik het niet ga proberen - maar nou vroeg ik me af - aangezien ik geen enkele angst voor spinnen bij je bespeur, mocht ik nou in een echt heel groot spinnendrama terecht komen en ik woon dan een beetje bij je in de buurt, dan mag ik je zeker wel gewoon ff bellen toch  :? Een soort van 'Jack the Spiderman' :-D Je hebt dan natuurlijk geheel de vrije hand om een van je ondergenoemde methodes te proberen, als de spin op het moment dat jij weg gaat, ook maar weg is  :-D :-D

Hgr, Jeanine

Back