Anoukie1983
New Member
Ik zat me gisteravond dus ook helemaal gek te maken met die spinnen enzo.. En nu ga ik misschien in December naar Melbourne voor een paar weken en ik wou al bijna niet meer gaan, maar iemand heeft me de voordelen tegen de nadelen afgewogen en nu ga ik toch wel Als alles goed is tenminste..
Maar goed.. Bijna iedereen die zo'n enge spin had gezien, woont in QLD.. Nou vroeg ik me af of die (giftige) spinnen ook in Victoria voorkomen of alleen in dat warmere klimaat van QLD? Ik weet inmiddels dat de Huntsman wel in Victoria voorkomt.. M'n vriendin heeft er van de week nog over verteld dat er bij haar 1 in huis zat.. BAH, daar ga ik dus logeren zo :|
Ik haaaaaaaaat spinnen.. Ik ga al gillen bij een kleintje :-D
Maar goed.. Bijna iedereen die zo'n enge spin had gezien, woont in QLD.. Nou vroeg ik me af of die (giftige) spinnen ook in Victoria voorkomen of alleen in dat warmere klimaat van QLD? Ik weet inmiddels dat de Huntsman wel in Victoria voorkomt.. M'n vriendin heeft er van de week nog over verteld dat er bij haar 1 in huis zat.. BAH, daar ga ik dus logeren zo :|
Ik haaaaaaaaat spinnen.. Ik ga al gillen bij een kleintje :-D