spiders !?!?!?

Die Scorpion Tailed Spider op de site lijkt net een soort blaadje of zo. Mooi al die verschillende spinnensoorten, maaar.....dan nog steeds wel van een afstandje als het effe kan.

Groetjes Miranda
 
Wat dachten jullie hoe die spinnen er over denken als ze ons zien?    :lol:
Wij zijn toch een beetje groter dan de spinnen.
Ik denk dat ze zich te pletter schrikken als ze ons zien.   :rotflmao:
Als je dat onthoud valt het allemaal wel mee.



Gr Ineke.   :-D
 
Je hebt gelijk Ineke en wat dan wel weer grappig is, is dat een vlinder er van dichtbij ook niet zo aantrekkelijk uitziet. Die spinnen zouden mooie vleugeltjes moeten kweken, zien ze er leuker uit  :evil:. Maaaar dan alleen die zonder de giftanden hè!

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
 
[quote author=Ineke link=topic=1162.msg22145#msg22145 date=1122581759]

Als je dat onthoud valt het allemaal wel mee.
[/quote]

Geldt niet voor mij hoor! Vanochtend nog met bonzend hart een grote langpoot door een doucheputje gespoeld....
 
:-D :-D :-D en ik ben vanochtend de spinnetjes die in de kelder zaten te lijf gegaan met een stofzuiger. Ik weet dat het nog niks is in vergelijking met de spinnen in Australië en het "netjes" uit huis zetten, dmv een glazen potje met een papiertje erbij, maar het begin is er  :). Nu de volgende stap, spinnen met "liefde?!" buiten zetten... :|
 
Ja ik wil hier toch ook wel wat op melden.

Ik ging destijds bekpekken in Oz, en ik schaam me niet te zeggen dat ik toen een behoorlijke hekel had aan spinnen en ongedierte. Ik wil nog net niet zeggen dat ik bang voor ze was, maar het scheelde niet veel. Maar goed, ik ging dus vol goede moed naar Oz en het duurde niet lang voordat ik over mijn "angst" heen was. Het waren niet eens de spinnen die mij dwars zaten, maar wel die vreselijk gore kakkerlakken. Je komt ze zo vaak tegen dat je daar na een bepaalde tijd gewoon niet meer zo mee zit. Je moet die beesten gewoon accepteren, ze bestaan, en ze blijven voorlopig wel bestaan.

Na een jaar Oz ging ik twee maanden door Azie kroezzzen. Nou, als je close encounters met ongedierte wilt hebben dan moet je vooral naar Thailand gaan. Ik zat in een herberg ergens in de middle of nowhere, en daar liepen kakkerlakken zo groot als je duim over het bed. Ik was toen al zover gezakt dat ik daar om moest lachen.

Dus gewoon accepteren dat die spinnen, kakkerlakken en ander tuig bestaan en dan komt alles goed.

:up:
 
HELLUP oh echt vreselijk!!
ik hoop dat ik er niet snel 1 tegen kom!
mijn vriend beweerd namelijk dat ze goed zijn om vliegen te vangen en dat t zonde is om ze naar buiten te doen (naar buiten, ben je gek geworden DOOD moeten ze!)

goed......ik hoop dat ik mn zes maanden overleef..... :lol:
 
:-D
vreselijk gore kakkerlakken
getver, getver....inderdaad van die enge schisse dngen die je vanuit je ooghoek ziet wegschieten........geef mij maar een spin (niet al te groot natuurlijk). Wij hebben gelukkig erg weinig last van "binnen" (klein formaat) kakkerlakken maar als het hot & humid is dan wandelen er toch wel eens "buiten" (formaat: Joekel) Cockies op de Verandah....... :-(

Spinnen wennen, echt....maar kakkerlakken...... :-D

Groetjes
Syl
 
ik ben echt als de dooooooooooooooooddddddd voor spinnen, zelfs van die zielige
mini-huisspinnetjes hier in NL.
Kakkerlakken doen me niks, die heb ik al zo vaak gezien op vakanties... maar spinnen... zelfs als ik het woord typ krijg ik kippevel  :-o

Is het echt zo dat ozzies niet op blote voeten lopen?

kizzz
 
Nee hoor, is niet waar.
Je kan juist op blote voeten lopen,
de straten zijn zo schoon, geen honden peop!!!!!!   :police:
Niet over na denken ,
alles went behalven een vent!!!    :rotflmao:
Grapje   :lol:


Gr Ineke
 
Ik heb morgen mijn eerste afspraak bij een ..???.. therapeut die mijn spinnenangst gaat laten verdwijnen. (tenminste dat hoop ik  :-D )  Zonder hypnose.
Ben benieuwd.
 
Serieus!! Leuk (?) zeg! Laat je even weten hoe het gaat/gegaan is?

Succes en ook .......sterkte, kop op,....JE KAN HET

Groetjes Miranda  :)
 
He Victoria,

Coohooool :up: :up: :up:!
Laat me weten hoe het is gegaan en of het ECHT werkt!
Ben reuze benieuwd!

Hgr, Jeanine
 
Ben benieuwd of het helpt!!!

Ik ben echt een blote voeten loper... maar ik wil echt niet op of tegen iets giftigs trappen....

kuzzz patricia
 
wow! goed plan om dat te gaan proberen! ben benieuwd of het gaat werken! ik ben mezelf HELEMAAL te pletter geschrokken van die MEGA spinnen in Brissie..... Zo'n beetje zo groot als je hand en ze zitten in ELKE struik! En ook vooral niet naar boven kijken want ze hangen ook gewoon in de elctriciteitsdraden!  :loudcry:
 
Back
Top