En we zijn weer terug bij af!!!! :x :x :x
Kom zojuist bij vrienden in Almere vandaan en die hebben nogal last van spinnen. Tijdens de avond liepen er twee heel grote wolfspinnen (met van die dikke lijven en poten! :-o ) door de kamer. De eerste had ik comleet gemist, maar de tweede zag ik nog net voordat er een tv-guide op kletste.
Maar, en nu komt het, rond twaalven was het toch echt tijd om richting huis te gaan dus loop ik naar de gang met Jorinde in m'n armen en met die spinnen nog in m'n gedachten check ik eerst ff m'n rechterschoen.
Terwijl ik dat dus deed dacht ik bij mezelf - kom op laat je toch niet gek maken, zou wel heel toevallig zijn als er net 1 in m'n schoenen zou zitten. Aanstellen is ook een vak, toch? - Schiet dus snel ook m'n linkerschoen aan en nog voor m'n 1e stap de grond raakt voel ik ineens iets verschrikkelijk tekeer gaan bij m'n tenen in m'n linkerschoen :-o :-o :-o . Alle haren op m'n lijf omhoog, paniek alom, schop m'n schoen uit en JAAAAAAHAAAAA HOOR!!!! Komt er me toch een joekel van een spin uit rollen!!! :loudcry: :loudcry:
En ik was zo dapper bezig al die tijd!!! :cry: :cry:
Helemaal weg die dapperheid, angst is weer helemaal terug, pijn in m'n kop van de schrik :x :x !!!
Misschien toch een goede reden om er nu eindelijk iets aan te gaan doen. Dit kan zo natuurlijk niet! Ga er nu eerst een nachtje over slapen (als ik nog in slaap kom :| :| ). Zal later nog wel laten weten wat het wordt!