spiders !?!?!?

Enneh, volgens mij was dat beessie helemaal niet bang voor m'n tenen, want zoals ie tekeer ging had zelfs Billy Blanks een rondje omgelopen

Jaaa, maar wat denk je, denkt 'wolfie' ik lig hier lekker in een geweldig donker holletje te slapen :sleep: komt daar opeens een sok formaat 'wolkenkrabber' zijn woninkje binnen. Die werd natuurlijk flink pissig toch :lol1: :lol1: (geintje)

Succes ermee hè

Groetjes Miranda  :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Ja zeg, die rottige spinnen ik vind ze ook niet zo gezellig dus in de zomermaanden spuit ik ons huis ongeveer 3 keer in met een middeltje dat spinnen voor ongeveer 4 tot 5 weken weert en dan weer opnieuw. Zoiets is er toch ook wel in Australie?

Manja
 
Spinnenpraat

hebben jullie vorige week vrijdag FEARFACTOR gezien???? De laatste van de serie voor couples? Ik kijk er meestal niet naar want ik kan er echt heeeeeeel slecht tegen als ze van die gore dingen moeten eten  :|.  Nu was ik ff aan het zappen en ....... viel met m'n neus in de harige spinnenpoten.

Er waren nog drie paren in de race en om weer een stel te kunnen elimineren, moest de vrouwelijke helft in een glazen bak gaan liggen waarna ze meer dan ......... ik lieg echt niet,  30 VOGELSPINNEN over haar heen kieperden + een stel krekels om de spinnen actief, lees: OP JACHT te houden.
Het was echt verschrikkelijk. Alle meiden huilden en ik ook.
 
Ik heb de websites bij deze topic bekeken, maar wat ik me afvroeg: is er geen boek te vinden met alle spinnen cq giftige dieren in Australië?
Dan kan ik daar alvast inkijken om een indruk te krijgen waar we op kunnen rekenen. Iemand al ervaringen met honden en deze giftige (niet allen) beestjes? Mijn welsh corgi is nogal nieuwsgierig en zou het vreselijk vinden als ze in d'r neus gebeten zou worden door zo'n beest.

pascale
 
Hey Annelies,

Yep, heb het ook gezien  :-o :-o! Echt verschrikkelijk!!! Ik had dat ook echt niet gedaan. Niet in een bak met spinnen en ook niet in een bak met krekels. Niet eens voor €50 miljoen. Eng is eng - hoeveel geld je er ook aan hangt! Ik kon er ook niet relaxed zittend naar kijken hoor. Heb de hele tijd wiebelend en springend gekeken! Die meiden konden niet gillen, want anders zaten de spinnen en krekels zo in d'r mond dus dat heb ik maar voor ze gedaan :-D :-D !!

En Pascale: Ik heb op het forum de tip gekregen om eens bij de bieb te kijken! Heb het zelf nog niet gedaan, maar ga het zeker doen! Ik ga dan samen met m'n zoon (dan is ie ook gelijk betrokken en een beetje op de hoogte!) een soort EHBO poster maken met plaatjes van de spinnen, giftig of niet, hoe te handelen na een beet en misschien nog het belangrijkste 'hoe zorg ik ervoor dat de kans op ontmoeting met zo'n beest het aller aller aller kleinste is' :-D :-D ! En vwb honden heb ik eens op Animal Planet gezien dat honden en katten etc. heel vaak niet vatbaar zijn voor het gif van spinnen. Weet niet meer precies hoe het zat, maar iig het gif van een funnelweb-spider doet een huisdier niets! 

Hgr, Jeanine
 
[quote author=Jeanine

Niet eens voor €50 miljoen. Eng is eng - hoeveel geld je er ook aan hangt!


schat, voor 50 miljoen had ik je er wel in geduwd hoor!!!  :loldevil: :loldevil: :loldevil: al dan niet met verdoving.
 
schat, voor 50 miljoen had ik je er wel in geduwd hoor!!!  :loldevil: :loldevil: :loldevil: al dan niet met verdoving.

Nou ja, daar kan je het dan mee doen...
Lekkere vent heb jij :wink:.
 
Tsja, 50 miljoen is wel heel veel geld.  :-D  :up:
Ik heb Jan nog nooit met $$$$$$$ - tekens in z'n ogen gezien, maar ik denk dat 'ie er dan wel heel dicht bij zou zijn  :evil: .
Ik vrees dat ik dan misschien ook wel voor de bijl zou gaan  :-o  :-o  :-o  :-o .
Maar ...... dan ook uitbetaling in EURIE's, he. De dollarkoers is ook lekker aan het zakken, dus dat gaat dan dubbel op.
 
En dat zegt dan dat ie van me houdt!?!?  :| :|

Die aparte bedden hebben we inmiddels - ik denk toch wel heel sterk nu ook maar naar aparte kamers te verhuizen, ik geloof dat er nog wel ergens een plekje in de schuur is voor 'm ! :loldevil:
 
In de doghouse met hem!!!!!!
De schuur is te goed.
                                          :lol1: :lol1:

:dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog:
 
Thank you Rob! 

ahhhh.....wij hadden inderdaad vroeger een soortgelijke uitspraak: Tadduk of Taddek geen idee hoe je het schrijft maar klinkt inderdaad wel als Tark! We zijn er uit........hahaha....wat een compliment Robbie!!

Groetjes
Syl
 
Ok Robbie

Diep adem halen.......denk aan een bootje, blauwe zee.....zonnetje, en een hoop vissen!!!

Hoop dat je je wat beter voelt! :) :)
 
Ok Robbie
Diep adem halen.......denk aan een bootje, blauwe zee.....zonnetje, en een hoop vissen!!!
Hoop dat je je wat beter voelt! :) :)


                                                      :thinking:           :fishing::flipper:



                                                                       :happysun: :-*
 
Sorry Robby (nee, dus niet Rob als in 'husband'!), het was niet de bedoeling je boos te maken of je te beledigen  :wavecry:

Sorry !?  :flowers:

Hgr, Jeanine
 
Back
Top