Stand van zaken: CSL aanvragers

pfffff..........  :think:Wij worden zo moe van dan wachten.........  :yawn: :sleep:

Ik hoop toch net als jullie allemaal dat ze in julie ff flink aan het werk gaan  :whip:daar in Australie. Mijn contract loopt namelijk op 11 september 2009 af en rond het zou fijn zijn als we rond die rijd toch een visum toegewezen hebben...........
 
Zucht ja.... hier zijn de potjes geduld bijna uitverkocht. Ongelovelijk wat een lange adem moet je hebben.
Gelukkig zijn we niet alleen....... :grin:

Gr.
Melissa
 
Hey Melissa,

Ben je al van maart aan het wachten terwijl je al een CO hebt? Jullie staan toch op de CSL?

Groetjes,
T
 
Melissa,

Misschien is het handig om je CO eens te bellen. Dan denkt hij weer eens aan jullie en haalt jullie dossier dan weer eens naar boven.
Zelf vind ik dat er best wel een lange tijd tussen zit, als je zit dat jullie begin april de medicals hebben gedaan. Deze zijn dan toch echt eind april wel verwerkt lijkt mij.

Succes!
Sacha
 
Tja kreeg zelf gevoel zal wel niet veel meer te vergeven zijn in juni  :|. Ik heb mijn hoop nu maar gezet op de komende 2 weken.....
Dank jullie voor jullie tips!
Keep you posted!!! :up:

GRoetjes,
melissa
 
Wij hebben de hoop eigenlijk op de komende 2 dagen, Dan kunnen we tenminste nog voor het eind van deze maand een ontslag indienen en over 2 maanden klaar zijn met werken hier in Nederland...

Maar we zullen wel zien hoe het verloopt, uiteindelijk kunnen we ook hier in nederland gewoon nog  blijven :bangcomputer: werken....
 
Dat dachten wij ook te doen, ontslag zou zoooo fijn zijn! Maar ja komt uiteindelijk wel een antwoord zeker... ondertussen fluitend van het zonnetje genieten  :cool: :sunny:

groetjes,
T
 
Absoluut.ontslag nemen.We moeten eerst nog ons huis verkopen. mag nu wel komen. Morgenochtend Zou mooi zijn. Groet Melissa
 
ik kan m'n Inbox niet meer zien... Maar met die Australische temperaturen hiero is het wel lekker wachten. Vast een beetje voorbruinen
 
[quote author=Melissa link=topic=9897.msg141772#msg141772 date=1246299029]
Morgenochtend Zou mooi zijn. Groet Melissa

[/quote]
en het is in australie al morgenochtend!!!!!!  :evil:

We dachten dat wij nog geen CO hadden, maar uiteindelijk blijkt dat we die toch al hebben. Dat is dus weer een zorg minder. nu alleen nog ff wachten tot ze eens flink met visa gaan strooien!!!!

succes met wachten allemaal.......
 
Welkom in het nieuwe financiele jaar in Australie!!!!! Dit jaar krijgen jullie zeker je visum, ik hoop zelfs binnen de komende maanden.

Veel succes en nog even geduld hebben!

Sacha
 
Ik hoop zelfs de komende week. CO mag toch echt weer eens de stapel onder handen nemen! Vandaag toch een ietsie pietsie gefrustreerd aan 't geraken.  :-(

Groetjes,
T
 
Bij de CLS aanvragen gaat het nu snel. Hopelijk beginnen ze dan ook ooit nog eens aan de rest van de aanvragen. Fijn dat jullie inmiddels je visum hebben.
 
Ik verwacht dat Rens deze week ook nog een eigen draadje kan openen.  :smile: Zet de champagne maar vast koud, je moet nu toch echt heel snel aan de beurt zijn.

Dat geld trouwens voor alle mensen die op de CSL staan en een CO hebben: het einde is nu echt in zicht, nog heel even de moed er in houden. Ik zal aan jullie denken!!!!

Sas
 
Het gaat goed met de mensjes in dit topic!
Zijn er die nog wat later hebben ingediend zoals wij? April? Hoewel dat misschien niet veel betekend want volgens mij werken ze niet echt op volgorde...? Ben benieuwd wanneer wij aan de beurt komen. Maar wij hebben geduld! ( geen haast... nog niet tenmniste  :wink: )
 
@ Rens, zet de champagne maar koud, goeie tip want anders moet je nog twee uur geduld uitoefenen voor ze koud is!  :wink:

Ik wens jullie heel veel sterkte met het afwachten en ik denk dat het er nu wel snel doorkomt met het nieuw financieel jaar!

Groetjes,
T
 
Back
Top