Stand van zaken: CSL aanvragers

Wat heerlijk allemaal!!! Geweldig. Begin volgend jaar een echt invasie van nederlanders geloof ik.
Groetjes,
Melissa

Gefeliciteerd Sjoem!!! Wow, het gaat nu ineens rap!!

Ik hoop dat wij ook snel aan de beurt zijn...

Groetjes Marijn

Gefeliciteerd Sjoem met jullie visum!  :happysun:  :applaus: :cheer: :clap2:

Heel veel plezier met vieren  :cheers:  vanavond.

Jawel,  [glow=red,2,300]GEFELICITEERD!!!!!!!!![/glow]

We hoopten al dat het nu snel zou komen voor jullie.
Ondertussen hebben we ook de mail binnen.
Gelukkig had de kater geen tijd om door te komen toen vanochtend de wekker om 03.30 ging  :grin:

Sjoem, drink er maar 1, of 2, of 3, of........

Rens en Sjoem  :congrats:

Nou nog even in een roes van blijdschap, ongeloof, en dan de vraag: Waar moeten we beginnen?

Veel succes met de voorbereidingen.

Cheers,

Axel

Thx Axel!

ik ga maar 's beginnen met een ticket kopen. Pats! dan heb je tenminste een harde deadline voor jezelf gezet hehe...
Vanavond 's wat tarieven vergelijken (tussen de champagne en 't bier).

Cheers a lot!
en alle anderen ook bedankt!

Jeroen

:congrats:

Zou dat fijne gevoel nou komen door je visum of door de champagne????

Geniet er maar lekker van!

Een dikke proficiat uit België! De visums vliegen de deur uit!  :up:

Visumfeestje?  :lol:

Groetjes,
T

Gefeliciteerd allemaal! Helemaal super.

Ik hoop alleen dat er niet al teveel CSL-ers zijn, wij willen ook graag weg.............. :cry:

Geniet er in elk geval van, ik zal er een op jullie drinken. :cheers:
En dan wil ik aktie aan het front!!! Anders ben ik zometeen alcoholist voordat ik zelf mijn fles champgne open kan trekken!  :roll: :roll:

Marie

Het is volgens mij alweer een weekje wat rustiger met de afgifte van de visa, zou dat weer een stilte voor de storm zijn?

Ik hoop voor iedereen en vooral ook voor onzelf dat die storm dan maar snel hard aan mag gaan komen want WIJ WILLEN OOK ONS VISUM  :x  :grin:

Maar jullie, zie ik nu, hebben pas in Februari dit jaar ingediend.. weet niet hoe snel ze daarmee zijn. Heeft iedereen die op de CSL lijst staat (die bijv. net heeft ingediend) voorrang op de rest, of moet het voor een bepaalde datum zijn ingediend?????? Ik ben wel benieuwd.. naar hoe dat eigenlijk zit.

Ik denk dat mensen op de CSL altijd voorrang hebben, echter zou dat wel betekenen dat ik zo goed als nooit aan de beurt kom. Hopelijk beginnen ze dus op een gegeven moment ook langzaamaan (alhoewel; liever sneller :lol:) aan de andere aanvragen...

[quote author=Catkin link=topic=9897.msg143262#msg143262 date=1247741375]
Ik denk dat mensen op de CSL altijd voorrang hebben, echter zou dat wel betekenen dat ik zo goed als nooit aan de beurt kom. Hopelijk beginnen ze dus op een gegeven moment ook langzaamaan (alhoewel; liever sneller :lol:) aan de andere aanvragen...
[/quote]

Dat hoop ik ook voor jou. Ik denk dat dat uiteindelijk wel goed komt. Als ze veel CSL mensen binnen laten (zelfde beroepen) dan zullen er uiteindelijk wel geluiden van andere instanties e.d. komen (bijv. in jouw sector  :grin:) dat ze heel hard mensen nodig hebben en dat daar een tekort is... en dat de andere beroepen wel redelijk gevuld zijn... gok ik..  fingers crossed  :up:

Zal toch niet zo zijn dat eerst alle CSL-ers een visum krijgen en als er dan geen CSL_er meer zijn dat ze dan aan de mensen van de MODL of SOL beginnen? Lijkt me erg raar! Kan toch bijna niet? Oh zie nu net dat er al meerdere berichtjes geplaatst zijn...Maar de aanvragen van CSL-ers houdt ook niet op, daar stromen toch steeds nieuwe aanvragen binnen..... very strange!

Wij staan zelf op de CSL maar ik vindt het niet meer als normaal dat iemand zoals jij b.v Femke, die het al veel langer geleden heeft ingediend, dan pas na onze aanvraag ( van april dit jaar ) je visum zou krijgen....  :?

By the way, ik ga ervanuit dat het ook nog een tijdje duurd voor we aan de beurt zijn...
Hebben jullie, mede CSL-ers van b.v febr 2009 het idee dat je niet lang meer hoeft te wachten?  :unsure:
Wij zitten nog niet op het puntje van onze stoel omdat we een telefoontje verwachten (we hebben een buro in de arm)

Ik vind ook wel dat ik ooit mijn visum wel hoor te krijgen, dus hopelijk zetten ze op een gegeven moment een paar CO'tjes op de zielig lang wachtende visum aanvraagjes!

Back