stand van zaken januari 2008 aanvragers

dat jij nog niets gehoord hebt Chantal....dat moet toch een dezer dagen echt gebeuren!!
Gelukkig zit je er al he, dat maakt vast iets goed!

Hoe is het met de andere wachtenden.....?
Hoe goed bedoeld ook, maar soms word ik zenuwachtig van al de vragen van mensen om ons heen.
'nou, weet je al wat?' 'hoe staat het met je visum?'  'wanneer vertrekken jullie?' etc etc

Wist ik het maar!
groetjes,
Marja

En of dat iets goed maakt!

Ik vermaak mij prima hier alleen dat stukje zekerheid dat zou het wel een stuk makkelijker maken. Ik wou het niet doen voordat ik weer in Melbourne ben, maar kon het toch niet laten.......mijn status is nog steeds required  :x

Het schiet echt voor geen meter op.
Ze zijn nog steeds bezig met de aanvragen tot 25 november.
En dat zijn ze alweer 5 weken.

Als ze met dit tempo door gaan zijn we over 15 a 20 weken aan de beurt.
Dan praat je toch over 1e week 2009.

Dan zijn ze bijna een jaar bezig????????

We beginnen wel een beetje moedeloos te worden.

Hier ben je toch alles aan het afsluiten.
Huis verkocht, mijn vrouw was geswitched van baan, contract tot 1 oktober omdat we dachten 2e helft van oktober te kunnen vertrekken.
We zouden immers in juli het visum wel hebben, dus niet.

We hebben al tickets voor 28-10, die moeten we nu verschruiven.
Maar naar wanneer???????

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

9 maanden en 5 dagen en nog steeds status required  :cry:
Maar ik voel het aankomende week wordt mij week  :lol:

Ik hoop het voor je meis....!
Zou helemaal te gek zijn.
Hoe bevalt het verder in Oz? (maak ons maak vast een beetje lekker... :smile:)

groetjes!

[quote author=tweety link=topic=8886.msg125214#msg125214 date=1221357475]
9 maanden en 5 dagen en nog steeds status required  :cry:
Maar ik voel het aankomende week wordt mij week  :lol:
[/quote]

Ik gun het je. Blijf voor je duimen... :up:

Moet ik voor nog meer mensen een voorspelling doen?

Mij is namelijk verzocht of ik het land wil verlaten?

En in dit geval is dat voor jou heeeeeeel goed nieuws he??
Van harte joh!!
Dit geeft moed!
Brand maar los: wat is je voorspelling voor ons? :up:

groetjes, Marja

je moet het land verlaten

GEWELDIG NIEUWS (denk ik)

moet je dan lang wachten voor je visum of hoe werkt zoiets?

[quote author=Marijs link=topic=8886.msg125280#msg125280 date=1221495622]
En in dit geval is dat voor jou heeeeeeel goed nieuws he??
Van harte joh!!
Dit geeft moed!
Brand maar los: wat is je voorspelling voor ons? :up:

groetjes, Marja
[/quote]
Hmm even in mij glazen bol kijken  :p
Gezien het feit dat je man in de verpleging zit, toch?? Gok ik dat jullie niet veel achter mij zitten en in oktober maar zeker voor de 15e aan de beurt zijn.

Ehh pin mij er niet op vast he? Maar als het wel zo is wil ik best voor meer forumleden een voorspelling maken. Echter dit zal niet gratis zijn, donaties gaan naar dit forum, lost kan jullie vast wel op weg helpen  :wink:

Ik voorspel zelf wel dat ik mijn visum begin april krijg. Dat is een gratis voorspelling. Een donatie naar dit forum gaat er nog komen, als ik iets meer geld heb :up:

Dat zal mooi zijn Chantal! Zelf reken ik er nog een maandje bij, omdat wij pas 28 januari online hebben ingediend! Ik hoop dat de gang er nu flink inkomt.

Ik hoop echt dat we nu snel iets horen, we hebben namelijk ook nog geen CO toegewezen gekregen.
fijn weekend, en genieten he, Chantal!

groetjes, Marja

Er komt schot in!!! Ben helemaal blij nadat ik het berichtje van Rob heb gelezen (over de toewijzing van de case-officers). Daarin staat vermeld dat ze nu bij de aanvragen van 6 JANUARI zijn...!
Jippiedepippie!! Nog een maandje misschien??
7 november is IJsbrand jarig, dat zou toch het ultieme verjaardagscadeau zijn he?

groetjes,
Marja

YIHAAA!  :up: :up: :up:

Dat zijn de betere berichten! Jullie zouden toch zeker binnen een maand aan de beurt moeten zijn

Ik hoop toch echt dat ik voor de kerst aan de beurt ben...!

6 januari....  :happysun: :dancing:

Nou succes allemaal. Lekker gevoel dat het voor jullie begint op te schieten  :up:. Voor mezelf gok ik op Maart (op 1 juli visumaanvraag ingediend)...

:lol:
CASE OFFICER TOEGEWEZEN GEKREGEN OP 14 / 10 /2008
NAAM C.O. = Joshua Henderson

Eindelijk , eindelijk gebeurt er iets. Vandaag dus een co gekregen. Hij had wel gelijk een aantal vragen aan onze visa- agent in Perth ; Onze VOG's waren vervallen ( 1 week ) , dus graag nieuwe halen , vertalen en opsturen. Vandaag gelijk dus vanuit Antwerpen naar Tilburg gesjeest en aangevraagd. Die bali medewerker deed nog even moeilijk : Mijn vrouw moest persoonlijk een handtekening komen zetten voor deze aanvraag. Vorijg jaar was dat niet nodig. Na lang touwtrekken , kon ik mijn vrouw een machtiging laten faxen , zodat ik mocht tekenen. ( ambtenaren ,  :x )
Een aantal loonbrieven hadden ze nodig ( ik had er veel meegestuurd), dus deze liggen nu bij een vertaler. Over twee weken klaar. En ze hadden nog maar een keer de copy van het paspoort van me vrouw nodig. ( gelijk gescand en per mail verstuurd )

Maar tsjonge , tsjonge , wat voelt dat goed als je ziet eindelijk activiteit ziet op die site.

Dus Januari aanvragers : Ze zijn al bij de aanvragen van 19 januari 2008  :up:

Groetjes van uit Belgie ,
Ramon

Die glazen bol van Tweety is zo gek nog niet he?
Nu wij nog haha!
Maar wij hebben 28 januari ingediend, dus we wachten
nog (eventjes hoop ik) af!
Echt gaaf Ramon en Tanja, van harte hoor!

groetjes, Marja

Back