[quote author=ramon link=topic=8886.msg126847#msg126847 date=1224001196]
:lol:
CASE OFFICER TOEGEWEZEN GEKREGEN OP 14 / 10 /2008
NAAM C.O. = Joshua Henderson
Eindelijk , eindelijk gebeurt er iets. Vandaag dus een co gekregen. Hij had wel gelijk een aantal vragen aan onze visa- agent in Perth ; Onze VOG's waren vervallen ( 1 week ) , dus graag nieuwe halen , vertalen en opsturen. Vandaag gelijk dus vanuit Antwerpen naar Tilburg gesjeest en aangevraagd. Die bali medewerker deed nog even moeilijk : Mijn vrouw moest persoonlijk een handtekening komen zetten voor deze aanvraag. Vorijg jaar was dat niet nodig. Na lang touwtrekken , kon ik mijn vrouw een machtiging laten faxen , zodat ik mocht tekenen. ( ambtenaren , :x )
Een aantal loonbrieven hadden ze nodig ( ik had er veel meegestuurd), dus deze liggen nu bij een vertaler. Over twee weken klaar. En ze hadden nog maar een keer de copy van het paspoort van me vrouw nodig. ( gelijk gescand en per mail verstuurd )
Maar tsjonge , tsjonge , wat voelt dat goed als je ziet eindelijk activiteit ziet op die site.
Dus Januari aanvragers : Ze zijn al bij de aanvragen van 19 januari 2008
Groetjes van uit Belgie ,
Ramon
Van harte gefeliciteerd!!!!!
Maar 1 ding vind ik vreemd, als je een leeg mailtje stuurd naar de ASPC, dan zijn ze voor 175 bezig met de aanvragen tot 7 december 2007.
En jij hebt het 19 januari 2008 ingediend?
Voor jou natuurlijkheel goed.....
Ik hoop dat ze dat ook zijn met de andere visum varianten.
Wij gaan namelijk voor de 475, en wij hebben het aangevraagd op 22 januari 2008.
En ze zijn pas bij 30 november 2008.
Eigenlijk zouden we 28 oktober weg gaan.
Nu hebben we het maar uitgesteld naar eind januari 2009.
Nogmaals van harte, en laat het voor ons ook maar snel gebeuren.
CU Marcel
[/quote]