Stand van zaken: Visum granted

:grin: :grin: goed plan, duim ik ook gewoon even mee, zo voor jullie "midden in de nacht"

Hang in there! voodat jullie het weten staan jullie op het vliegveld!

Groetjes
Syl

Hoi Wilbert,

Hoe staat het met je huis! Hoop dat het verkocht is en dat je de tickets kan boeken.
Wij wachten op het visum en moeten eind aug. ons huis uit (dat was erg snel verkocht) en we hadden
gehoopt dat we in sept. konden afreizen naar Aus. Maar geen visum is ook geen ticket.
Nu hebben we nog wel tot 4 okt een bungalow gehuurd en daarna hopen we toch echt weg te kunnen.
Hoop dat je huis verkocht is, want op een gegeven moment ben je klaar met alles en wil je je nieuwe leven
beginnen in Australie.
Succes met alles. Gr. Ingrid

[quote author=Ingriddh link=topic=1250.msg123190#msg123190 date=1217853314]
Hoi Wilbert,

Hoe staat het met je huis! Hoop dat het verkocht is en dat je de tickets kan boeken.
Wij wachten op het visum en moeten eind aug. ons huis uit (dat was erg snel verkocht) en we hadden
gehoopt dat we in sept. konden afreizen naar Aus. Maar geen visum is ook geen ticket.
Nu hebben we nog wel tot 4 okt een bungalow gehuurd en daarna hopen we toch echt weg te kunnen.
Hoop dat je huis verkocht is, want op een gegeven moment ben je klaar met alles en wil je je nieuwe leven
beginnen in Australie.
Succes met alles. Gr. Ingrid
[/quote]

Hee Ingrid ,ik zou je net een hyves berichtje sturen  :wink: maar nu ben ik ook weer een beetje op de hoogte.
Wat is het toch altijd wat ,wachten,wachten en nog eens wachten. :-(

Groet Markus

Hoi,

Nee helaas nog steeds niet verkocht! Afgelopen weekend weer 3 kijkers gehad, dus afwachten weer. er zal toch wel een keer iemand bij zijn die het koopt?
We hebben laatste maanden veel concurrentie gehad van een aantal huurhuizen die ze in de verkoop hadden gedaan, die zijn inmiddels weg en het aanbod wordt momenteel weer kleiner dus wie weet.
Vervelend alleen dat wij wel het visum al hebben en hierdoor niet verder kunnen, we zijn er nu helemaal klaar mee en willen weg.

groetjes wilbert

Ha Wilbert

Hoe gaat het met de verkoop? Net zo goed als bij ons?

Wel balen hé? Hebben wij allebei ons visum binnen lukt het niet om het huis te verkopen.

En wachten duurd lang...........

Groetjes Mariette

Ja het gaat net zo goed als bij jullie :lol:

Momenteel gebeurd er helemaal niets! We zijn al aan het plannen dat Margo eind van het jaar op en neer gaat om het visum geldig te maken(moet voor 17-1-09)
Ik dacht tenminste dat alleen de hoofdaanvragen in Australie moet zijn geweest voor die tijd?

Jullie ook veel succes met de verkoop :up:

Groetjes Wilbert

Hi Wilbert,

Ook hier hetzelfde schuitje, visum binnen sinds feb, huis op de markt sinds eind april maar ondanks aardig wat kijkers, nog steeds niet verkocht. 
Zoals je in ons draadje kunt lezen, hebben wij besloten toch definitief te vertrekken eind okt. want dat valideren moet je helaas met z'n allen doen (in ons geval dus met z'n 4-en), niet alleen de hoofdaanvrager.

Veel succes met de verkoop in elk geval! :up:

Wij zitten met de omgekeerde situatie; huis verkocht maar nog geen visum.
Misschien kan je ons je visum geven, dan gaan wij vast  :lol:

Succes iig met de verkoop, gaat best lukken.

Gr,
Johan

[quote author=tampet link=topic=1250.msg124753#msg124753 date=1220627790]
Zoals je in ons draadje kunt lezen, hebben wij besloten toch definitief te vertrekken eind okt. want dat valideren moet je helaas met z'n allen doen (in ons geval dus met z'n 4-en), niet alleen de hoofdaanvrager.
[/quote]

Is dat echt zo? Zo uit mijn hoofd is het zo dat de 'sub'-aanvragers niet vóór de hoofdaanvrager mogen, maar zolang je voor de 'latest entry date' (zeg maar dat jaar na medicals & police clearance) maar de eerste keer binnen bent, zou het theoretisch mogelijk zijn dat je apart gaat valideren...?
Natuurlijk is dat helemaal niet gezellig ...

Helaas, dat is inderdaad de harde financiele werkelijkheid. We hebben dit nog extra nagevraagd bij Buysse en je moet allemaal op tijd valideren. Het mag wel apart, maar iedereen MOET voor het verlopen van de eerst afgegeven VOG/Medicals een entry hebben gemaakt. WIj hadden nl. ook al als noodoplossing staan dat Dirk alleen even op en neer zou reizen wanneer het huis nog niet verkocht zou zijn, maar die vlieger gaat dus mooi niet op...

Nou, dan heb ik mazzel! Wij hebben met een RRV visum tenminste 2 jaar de tijd! Dan moet het huis toch echt wel verkocht zijn

Groetjes

Pffff jeetje! Wat een gedoe als ik t zo lees...

Ik ben wel errug blij dat ik bijna niks heb hier, en gewoon weg kan zodra t visum en ticket geregeld zijn..
Maar evengoed.. SUCCES IEDEREEN MET VERKOOP VAN HET HUIS!!!!!

Hoop dat 't helpt.. *duim duim duim duim duim*

Kusj, Mitzi

Onze Vog en medische keuring verloopt 7 november en wij moeten pas voor 23 januarie 2009 in Australie te zijn. Dus bij ons is het langer dan een jaar geldig. Jeroen & Mirjam.

[quote author=Wilbert67 link=topic=1250.msg124925#msg124925 date=1220854113]
Dat is raar :lol: ???
[/quote]
Nee hoor, da's niet raar.
In [urlhttp://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,8886.msg124345.html#msg124345]een ander draadje[/url], staat daar iets over.

Omdat ze tegenwoordig bij het ASPC zo traag zijn, worden de regels voor houdbaarheid van VOG en Medicals wat opgerekt.

Bart

Back