Stand van zaken: Visum granted

Dat ligt waarschijnlijk azan onze leeftijd Fritsie, wij 40-ers zijn niet meer zo snel :grin: :lol:
Bovendien zijn wij ook nog steeds niet weg!

SPANNEND!

Ik hoop dat morgen avond de avond zal worden.........dan wordt dit wel een top week hoor.

Groetjes Mariette

Dank je wel allemaal, het wordt nu echt spannend, als alles doorgaat met de verkoop dan is er groot feest bij ons thuis :up: :up:

Gefeliciteerd met jullie visa  :up:

En nu maar duimen dat de kijkers ook kopers zijn.
Ik duim alvast voor jullie hier  :wink:

Cheers,
Jolanda

Ook nog van harte gefeliciteerd met het visum.  :up:
Nu je huis nog even verkopen. Dat blijft ook altijd spannend.

Groet Gerrit

Ik kom hier niet meer zo vaak, maar ook namens ons GEFELICITEERD natuurlijk!
Eindelijk!!!

Groetjes Lin & Co

Hey Wilbert & Margo wat goed!!!! Gefeliciteerd!!!!! Heeft dat doordraaien van die duimen na het succes van Tum toch geholpen zeker :grin: :grin:

Succes met alles!
Syl

Al het duimen heeft geholpen, ik ga ook zeker voor alle anderen verder duimen :up: :up: :up:

Vandagg binnen 2 weken eindelijk onze paspoorten van de ambassade in erlijn terug ontvangen met de fel begeerde sticjers erin :up:

Gefeliciteerd, ook jullie het visum dus eindelijk!!
Het was het wachten wel waard he?

Veel plezier in Oz.

Groetjes

Een kleine update:

We zijn helemaal klaar om te vertrekken, alleen we kunnen nog niet weg omdat het huis nog steeds niet verkocht is :cry2:
Het wordt nu langzaam vervelend. we hebben het helemaal gehad en kunnen toch niet verder. Verhuizing tickets enz kunnen pas geregeld worden als het definitief verkocht is. Morgen weer kijkers, dus je weet maar nooit :up:
Duimen maar weer!
Hoop is nog steeds dat we in het najaar in Australie zitten

Groetjes wilbert

Nog even volhouden, het komt zeker goed, zal een kaarsje voor jullie opsteken :wink:

Doei, Magda

En dan te bedenken dat ik zit te miepen over het feit dat ik mijn visum nog niet heb.....

Succes met de kijkers morgen! Gezien de temperatuur moeten het wel serieuze kijkers zijn, kan mij namelijk niet voorstellen dat je met dit weer niet iets leukers kan verzinnen.

Groetjes Chantal

Op dit forum heb ik ontdekt dat hoe meer mensen er mee duimen, hoe groter de kans op succes, ik zal dus ook voor jullie duimen dat deze kijkers kopers zijn, zit zelf met zo'n fijn huis....!

Succes,
Sacha

Bedankt voor het duimen :up:

Aangezien er hier nog vele zijn die hun visum niet hebben of huis nog niet verkocht, bij deze ook even flink duimen voor jullie allemaal:

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Back