Stand van zaken: Visum granted

Niet onbelangrijke update!!

We hebben vandaag geboekt voor een orientatievakantie naar Australie. Het is de oostkust geworden van Sydney naar Brisbane. Doel: ontdekken of Australie ook zo is als wij het ons voorstellen. We willen dus wat dorpjes en steden bekijken, wat contact zien te krijgen met de lokale bevolking en zoveel mogelijk indruk op proberen te doen van het dagelijks leven.
Daarnaast natuurlijk ook vakantie! Fraser Island, Blue Mountains, Glasshouse Mountains en wat nationale parken staan op het programma, en sightseeing Brisbane en Sydney.
We vertrekken 9 mei al en komen 28 mei terug(veel te kort :|).
Maar we gaan zonder kinderen en dat was de moeilijkste beslissing :cry:

9 mei, dat is inderdaad al snel.
Zonder kids is inderdaad altijd moeilijk, maar jullie weten waar jullie het voor doen en dan is dit, zeker omdat de periode best kort is, zonder kids toch beter te doen. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen en ervaringen.
Ik wens jullie alvast heel veel oriëntatie, maar natuurlijk ook veel vakantieplezier :).

Succes en groetjes,
Mel :)

Hoi daar,

Dat is inderdaad niet makkelijk. Maar wel een beslissing genomen met je verstand omdat je inderdaad een veel sneller tempo kan aanhouden zonder kinderen en bij zo'n oriëntatievakantie is dat wel het beste. In zo'n geval (sommigen zullen het misschien niet met me eens zijn  :wink: :wink:) mag je gerust omkooptechnieken toepassen met pluche koala's, australische vlaggen etc.

Groetjes Miranda  :)

Veel plezier op vakantie,  geniet ervan....en ik hoop dat jullie een positieve indruk krijgen  :up:

Goodluck, gr. Koen

Heel veel plezier! En mocht je nog wat specifieke reisinfo mee willen nemen, vraag je maar even. Je kunt natuurlijk altijd een PMtje sturen. Met alle plezier deel ik mijn reis(en reisleiders) ervaringen.

Henriette

Kleine update:

We kregen gisteren 31 maart plotseling na maaaanden nog een mail van Nayler(recruitment).
Ze willen graag een telefonisch interview met Margo! Dit zal vermoedelijk komende week plaatsvinden. Ik verwacht er niet al te veel van, maar niet geschoten is altijd mis. Ik hou jullie op de hoogte als er interessante ontwikkelingen zijn.

Groetjes Wilbert

Spannend, hoor!! We zijn heel benieuwd hoe het gesprek is verlopen en wie weet...
Heel veel succes alvast :up:.

Groetjes,
Mel

Nou het gesprek met Nayler is heel goed verlopen en sindsdien al meerdere malen contakt gehad. Iets opgeleverd heeft het nog niet, maar je weet nooit! De kontaktpersoon van Naylor wilde erg haar best doen om Margo een sollicitatiegesprek te bezorgen gedurende de periode dat wij in Australie zijn. En dat is al heel snel!

Nog 3 nachtjes slapen en wij vliegen naar Sydney. Wordt nu toch wel spannend. We hebben er in ieder geval heel veel zin in en zijn erg benieuwd wat onze indruk zal zijn(ook wel een beetje zenuwachtig dat het misschien wel tegenvalt, en wat dan?)

Ik hoop dus dat wij voor dinsdag nog horen of er een sollicitatie voor Margo is en anders zijn wij voor hun ook tijdens onze vakantie nog bereikbaar.
Dit houdt tevens in dat wij vanaf deze week een paar weken niet(minder) online zullen zijn, maar we houden iedereen graag op de hoogte van onze avonturen!

Groetjes Wilbert en Margo

:happysun:
Over 3 dagen al!! Spannend!! Een sollicatiegesprek zou helemaal te gek zijn in deze periode. Doe ons maar een belletje als jullie in de buurt zijn en dan zetten wij het bier/wijn lekker koud!

Groetjes Lin

Klinkt toch hartstikke goed. In ieder geval veel plezier en
succes met het gesprek (als alles goedgaat).

Ik duim met jullie mee.

groetjes Miranda  :) :up:

Back