Stand van zaken: Visum granted

Goede reis en prettige vakantie!

En zet 'm op bij dat gesprek!

Ben benieuwd naar jullie verhalen, wij gaan in oktober hetzelfde traject (Sydney-Brisbane) afleggen.

groetjes,
Hillegien

Veel plezier he! En dat gaat vast niet tegenvallen...............
Met zoveel moois te zien en te doen! en wellicht nog een gesprek ook!

Lekker gevoel toch? Vakantie........................... :roll: Heb ik ook wel zin in..........

Henriette

Bedankt voor alle goede wensen :up:

Wij stappen nu in de auto op weg naar het vliegveld!

Groetjes Wilbert en Margo

Oops.. beetje laat  :oops:, maar toch alsnog een hele goede en fijne vakantie (en hopelijk sollicitatiegesprek) toegewenst!!!

Groetjes,
Lela

Heé Wilbert!

Ik zie dat jullie terug zijn.............

Nu willen wij natuurlijk aallllllllllleeeeeeeessssssssssss weten hoe het was.

Ben benieuwd......

Henriette

Nou, daar komt ie dan!

De 3 weken zijn voorbij gevlogen! Een korte samenvatting van waar we geweest zijn(in de juiste volgorde): Sydney, Kiama, Kangaroovalley, Blue Mountains, Hunter Valley, Singleton, Myall Lakes, Port maquarie, Crescent Head, Coffs Harbour, Waterfall way, Dorrigo, Grafton, Yamba, Byron Bay, Mount Warning, Gold coast, Sander en Lin, Hervey Bay,Fraser Island, Sunshine Coast, Bribie Island, Brisbane, Syl, Brisbane.
Een fantastische vakantie gehad, met veel indrukken die we even nog allemaal moeten verwerken. In ieder geval een veel realistischer beeld gekregen van Australie en de Australiers. Sommige dingen vielen mee, sommige tegen.
Mijn overall conclusie tot nu toe, ik wil nog steeds erg graag, dus we wachten af hoe het gaat lopen?

Later nog een keer meer...........

Gr Wilbert

Welkom terug!

Wat hebben jullie een boel gedaan in 3 weken! Ben benieuwd wat er precies meeviel (het ozzie bier?) en tegenviel (hopelijk niet het weer, haha). Ook al enig idee waar jullie je eventueel zouden willen vestigen?

groetjes,
Hillegien

Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad en het land eens hebben kunnen bekijken. Ik kan me voorstellen dat het tijd nodig heeft om dat allemaal te verwerken. Ik wens jullie veel succes met de verdere plannen. Hoe is t met de kids?
Groetjes Francine

Sorry Hillegien, maar het bier viel inderdaad erg mee :-D(ze hebben ook fantastische wijn trouwens) en het weer viel inderdaad tegen :cry:
Maar je snapt wel dat dit niet de zaken zijn die beslissend zijn voor een immigratie. Tegen viel bv dat ze lang niet overal vriendelijk zijn, soms zelfs een beetje nors, maar over het algemeen wel trouwens.
Mee viel bv het niveau en aantal van voorzieningen in de meeste plaatsen.

@ Francine: met de kinderen gaat het goed, ze waren wel erg blij en opgewonden dat we weer terug waren, maar of ze ons gemist hebben? :wink:
Bij Opa en oma is het goed toeven. Is ook allemaal goed gegaan op een bittere tegenvaller(vooral financieel). Die twee hebben het voor elkaar gekregen om de bril van Anne in de plee te gooien en vervolgens door te spoelen, kosten 300 Euro :-(

Ja dat geld had je wel beter kunnen gebruiken maar wel fijn dat jullie goede opvang voor ze hadden! Zijn ze al enthousiast door jullie verhalen of zegt het ze nog niet zoveel? Ze kunnen i.i.g. straks vast een heleboel foto's bekijken.
Groeten Francine

Nee, ze snappen nog niet echt dat Australie aan de andere kant van de wereld ligt.
Alle (mooie) foto's van natuurparken en zon en strand die we hebben vinden ze niet interessant behalve die van de kangaroes en de koala's :-D

Leuk om te lezen dat jullie vakantie fantastisch was  :up:

[quote author=Wilbert67 link=topic=1250.msg61098#msg61098 date=1148992844]
Later nog een keer meer...........

Gr Wilbert
[/quote]

Ben benieuwd.....

Gr,
Susan

Welkom terug!!! Klinkt als een positieve ervaring  :up:. Enneeuh bril door de plee, ik heb hem
wel eens uit pure frustratie (toen ik 8 was) tegen de grond aan geketst, en hij ketste
niet terug  :-D.

groetjes Miranda  :)

Jeetje wat hebben jullie veel gezien in 3 weken tijd zeg! Ik begrijp uit je verhaal dat er geen sollicitatiegesprek is geweest?
Veel succes met de rest!

:up:

[quote author=Wilbert67 link=topic=1250.msg61124#msg61124 date=1148999729]
Die twee hebben het voor elkaar gekregen om de bril van Anne in de plee te gooien en vervolgens door te spoelen, kosten 300 Euro :-(
[/quote]
:-D Dat meen je niet! Ik moet wel een beetje lachen om de stunt! Maar niet om de kosten die erbij komen...shit... en dat net na een vakantie die ook niet uit de mouw geschud wordt....
Wij vonden het erg gezellig en hopen dat jullie snel weer terug komen!

Enne... tis nog steeds koud hoor 's avonds.... vanavond 5 graden.... :freezing:

Wat hebben jullie veel gezien!!!!!!!!!! Goed zeg! Hoop dat je tijd genoeg hebt gehad om er ook van te kunnen proeven en genieten, maar dat zal wel gezien het feit dat je nog steeds zeker weet dat je erheen wil!

Ook ik wacht geduldig op dat " meer " wat nog komen gaat en wat jullie bijvoorbeeld geschikt vonden om eventueel te gaan wonen....................

groet, Henriette

Back