Stand van zaken: Visum granted

Hoi,

Lange tijd niet veel te melden geweest, maar nu komt er dan toch weer schot in. Onze skill assessment is 06-02-07 de deur uitgegaan en 22-02-07 processed. Momenteel staat er bij de CPAA 8-12 weken voor, dus dat is even afwachten.
Het wordt wel spannender nu en zeker ook meer reeel. 28 April hebben we trouwens ook de IELTS gepland voor ons allebei.
Als alles goed gaat hopen wij in mei/juni ergens de definitieve visum aanvraag de deur uit te doen. Inmiddels zijn we er al 2 jaar mee bezig dus dat is daarbij vergeleken al heel snel.

Hee Wilbert!

Het tekort aan accountants is echt groot.....want ik kan anders niet verklaren waarom ik bij een review Financial Accounting kado heb gekregen! (wat dus twee vakken studeren scheelt). Ik heb er echt de ballen verstand van......ze hebben het gebaseerd op een beetje basis boekhouden bij bedrijfskunde.

Dus dat komt goed met dat assessment!

Henriette

Het gaat nu snel inderdaad!  Hopelijk hebben jullie snel positief bericht over de assessment  :up:

En alvast veel succes met voorbereiden voor de IELTS.

Groetjes,
Susan

Spannend!!! Er gaat nu echt schot in komen zeg  :up:

Ik leef met jullie mee.

Groetjes,
Lela

Hofam = hoger financieel administratief management, als je dit hebt afgerond mag je de titel qc (qualified controller) voeren.
Zelf ben ik trouwens fysiotherapeut!

Groetjes Wilbert

Vandaag zijn weer papieren voor de CPA de duer uit gegaan, duurt een dag of 6 voor ze daar zijn en dan is het weer wachten, ze beloven zelf wel een uitslag binnen 6-8 weken, ben benieuwd.
Heb nu tussendoor in ieder geval de IELTS om naar uit te kijken.

Groetjes Wilbert

Goed zo!! Ik ga voor jullie duimen:

[move]duim duim duim duim duim duim duim[/move]

Groetjes,
Lela

Hoi Wilbert

Wat goed dat je uitkijkt naar je IELTS examen, ff oefenen en je hebt hem op zak en meer een stapje dichterbij.
Succes
Erna

Even balen vandaag, kreeg bericht dat gewenste IELTS datum niet door kan gaan en verschoven wordt naar eind Mei. weliswaar maar een maand later, maar toch weer tijdverlies. Misschien nog het geluk dat er mensen afzeggen, maar ik tel er maar niet op.

Inderdaad balen Wilbert, maar hopelijk  :up:  zeggen mensen af, anders heb je langer om te oefenen.

Succes,
Susan

Zo, de eerste IELTS(die van mij) alvast achter de rug.
Naar mijn mening ging het goed, maar toch even wachten op de uitslag over 2 weken.
Margo is over 3 weken aan de beurt endan zit dat gedeelte er ook weer op. Stapje voor stapje komen we wel dichterbij zo :up:

Elke stap is er eentje Wilbert, zo is het!
Ik duim mee  :wink: voor een positieve uitslag,
èn natuurlijk alvast succes voor Margo  :smile:.

groetjes Miranda

Hoi,

Vandaag geheel onverwacht, we waren namelijk de IELTS resultaten van Margo(waarschijnlijk eind volgende week) aan het afwachten, ligt er een brief in de bus van de CPA.
De assessment is goed gekeurd!!!!!!
Alles in een keer zonder aanvulling en weken sneller dan verwacht, dat is nog eens een meevaller.
Nu de IELTS nog en dan kan de aanvraag de deur uit.
Begint nu toch echt schot in te komen.

Heel goed!
ga zo door! Nog even 4 8-en scoren en gaan!
(oh, ja, en in de tussentijd niet per ongeluk iemand vermoorden ofzo..)

Back