Stavaza Anneke79: Studeren aan de Sunshine Coast

Het is al een tijdje geleden dat ik nog wat van me heb laten horen maar ik heb niet stil gezeten.
Ondertussen heb ik mijn visum aangevraagd en vermits ik graag in kinderdagverblijven wens te werken,
diende ik een X-ray te laten maken van mijn longen. Dit heb ik vorige week disndag allemaal in orde gebracht
en vandaag kreeg ik het verlossend mailtje: ik heb mijn visum!

Ik ben super blij ook al verwachtte ik niet al te veel problemen. Het feit dat het nu officiëel in orde is,
vind ik geweldig. Het is een enorme opluchting. Mijn visum is geldig tot 30 augustus 2013, een heel tijdje toch wel.
Daarna zien we wel wat we gaan doen. We nemen elke dagje zoals het komt. :wink:
 
hey Anneke,

Goed bezig! Ik hoopte dat je wat eerder deze kant op kwam want dan had je ff wat schaatsen mee kunnen nemen. Schaatsen??? hoor ik je denken! Ja ik las hier dat er volgende week geschaatst kan worden hie raan de sunshine coast.

Ik hoorde laatste idd ook van onze studerende buren dat er veel kangaroes op de velden van USC rond huppelen, leuk om te zien denk ik als je in een college zit!

Succes met de voorbereidingen en misschien wel tot ziens

Stefan.
 
@Alie: Dank u wel! Ik vertrek op 12 juli 2010, komt dus stilaan dichterbij. :p

@Stefan: Goh, da's echt wel jammer. Ik heb hier vorige week nog geschaatst en ik vond het best jammer dat ik dit in Oz niet meer kan doen. Haha! Wilt lukken dat het nu net wel mogelijk is. Misschien doen ze het volgend jaar nog eens opnieuw. Dan ben ik er wel. De kans is misschien wel groot dat we elkaar eens tegenkomen want jullie wonen in Mooloolaba zeker? Daar ga ik heel waarschijnlijk ook zitten. Hopelijk niet te ver van het strand. :lol:
 
Hee Anneke, leuk joh, het komt nu snel dichtbij. Wij komen je een maandje later achterna. Bewaar je wat kangaroe's voor ons?!

Neem Stefan's berichtje niet te serieus hoor.....( waarschijnlijk doet ie dat zelf ook :p ) maar het artikel is van 1 april :grin: Dus ik vertrouw het niks!
Zou wel heeul gaaf zijn als het waar was want ik vind schaatsen echt heel leuk en zou mijn schaatsen anders achter laten in NL.
 
Neem Stefan's berichtje niet te serieus hoor.....( waarschijnlijk doet ie dat zelf ook :p ) maar het artikel is van 1 april :grin: Dus ik vertrouw het niks!
Zou wel heeul gaaf zijn als het waar was want ik vind schaatsen echt heel leuk en zou mijn schaatsen anders achter laten in NL.

haha daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben!
 
Het kan toch wel:
Schaatsen in OZ:

Aussie%20Skate%20logo%20thumbnail.jpg
 
Hier vlakbij, in Cockburn (spreek uit als Kooburn :roll: ), zit er ook een; http://www.cockburnicearena.com.au/

Bart
 
Nou ben ik heel benieuwd of die schaatsbaan echt bestaat...
Anneke, of Stefan, gaan jullie eerst ff checken of het echt is , en geen 1 april grap voor ik mijn schaatsen mee ga nemen?
Vind het echt heel apart dat je kunt schaatsen in een gebied waarin het in de winter niet kouder wordt dan een graad of 15. Ik had dit alleen verwacht in de buurt van Albury
 
Niets bijzonders aan... In Nederland schaatsen mensen toch ook op kunstijs wanneer het natuurijs ons weer eens in de steek liet?
 
Dat je hier zou kunnen schaatsen is nog wel te snappen. leg er van die kunststof platen neer die alle ijshockeyers in canada achter in de tuin hebben en gaan met die banaan.

Maar ik vraag me meer af WIE er kunnen schaatsen. Volgens mij is er geen hond hier aan de sunshinecoast die ooit schaatsen onder zijn voeten heeft gehad.

We gaan dus van het weekend eens ff checken hoe het gaat!
 
FOTO'S, FOTO'S, FOTO'S!!!!!!! Of nog veel beter.. Filmpje op Youtube :lol:
 
Niets bijzonders aan... In Nederland schaatsen mensen toch ook op kunstijs wanneer het natuurijs ons weer eens in de steek liet?

Tuurlijk, maar ook echt alleen in de winter hoor.Tenmniste hier in Eindhoven wel. Zal misschien met de stook kosten te maken hebben, als het warmer wordt is zo'n baan koud houden meer werk ( en kosten )

Maar ik vraag me meer af WIE er kunnen schaatsen. Volgens mij is er geen hond hier aan de sunshinecoast die ooit schaatsen onder zijn voeten heeft gehad.
WIJ! :smile: Als we jullie schaatsen mee moeten nemen moet je het maar zeggen he.
Laat maar weten of het de moeite waar is.Veel plezier!
 
Ga ik toch nog maar even nieuwe schaatsen halen voor we vetrekken.
Wilden we niet meer doen, maar ik ben dol op schaatsen! :up:
De kids trouwens ook
 
Back
Top