Stavaza Fae & Joy

Status
Not open for further replies.
Wat een geluk dat je een goed huis voor nikki hebt gevonden! Heel mooi :) Wat gaat het nu snel zeg :) Echt heel gaaf dat je, na al die jaren, nu eindelijk kan vertrekken!

Jeetje wat een goed nieuws!
Fijn dat je hond een goede plek heeft, en super dat je al zo snel kunt gaan vertrekken!

groetjes Bregje

Nu wordt het spannend: ik ben in onderhandeling over mijn beeindiging dienstverband en er komen mensen kijken voor het huis. Hopelijk kan ik snel berichten voor welke datum ik geboekt heb... kriebels hoor.

Groet, Fae

Hoi Fae en Joy,

Wat een verhaal zeg van jullie. Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen :up:.
Nog even doorzetten en dan zit je in Australie :lol:..
Succes met de afhandeling van je dienstverband en je huis.
Gr.Ingrid

Op het moment dat ik voorgaand berichtje schreef, viel er een brief op de mat. Na nog telefonisch onderhandelen is het maandag a.s. officieel en duidelijk. Dus... vanavond zoeken naar een ticket, YIHAA!!!!!!

Groet,
Fae

YIHAAAAAA indeed!!!!

Ik hoop dat je goedkope tickets kan vinden!  :up:

groetjes Miranda  :smile:

Wat een lekker bericht. Succes met het vinden van een ticket. Wat is dit toch een mooie dag, vind je niet? :up:

Demy

Dat toch niemand zo lekker kan reageren als jullie hier  :smile: Bedankt!
In mijn omgeving is het: 'ben natuurlijk heel blij voor jou, maar nu wordt het toch wel erg echt, slik'. Tja, wij zijn vooral blij en doen veel vreugdedansjes.

Fae

Geboekt!!! 22 maart vertrekken wij met Singapore Airlines. Wij betalen rond de 1500,-, goedkoper kon ik het echt niet vinden. Het gekke is dat bij direct bij Singapore boeken Joy's ticket net zo duur was als de mijne, terwijl dit bij Cheaptickets niet zo was. Thai en Malaysian zijn iets goedkoper, maar geen extra baggage en geen okee transithotel en dat is juist zo fijn op Changi. We are really on our way now...

Good on ya.

Geniet nog even van de laatste twee maanden in NL en dan hup, naar Oz. Veel geluk.

Erna

PS. Leuke site heb je.

Hoi Fae

Te gek voor je dat is lekker snel :up:

Wij vlogen met Malyasian Airlines en zijn 2 nachten op KL gebleven in het Pan Pacific hotel op de airport .echt super hotel.

Succes met de laatste dingen in Nederland

Bedankt voor al jullie reacties. Vandaag ben ik over de ergste schrik heen en heb ik er vooral veel zin in. Al wat gingen geregeld, dit weekend alles opzeggen en dan lijstjes van de lijstjes afwerken. Nog genoeg te doen en inderdaad ook nog genoeg te genieten. En nog net een dagje de lente meemaken vind ik ook fijn, zo vlak voor vertrek. Wij zijn blij  :smile:

Groet,
Fae

Te gek zeg. Geniet van jullie laatste twee maanden in Nederland, voordat je het weet is het zover.

Cheers Sander  :cool:

Status
Not open for further replies.
Back