Hallo, daar zijn we weer!
Inmiddels al helemaal gesetteld bij een lieve vriendin en redelijk geacclimatiseerd. De afgelopen nacht zowaar onze normale slaapuren gemaakt en we genieten van wat er overdag allemaal te zien en te beleven valt. De regeldingen daargelaten.
Vandaag een autostoeltje gevonden, dat was nog een heel gedoe. Voor wat oudere kinderen bijna niet te vinden van enige kwaliteit, natuurlijk uiteindelijk wel als je maar genoeg betaald. 350 A$, maar goed dan zit ze veilig en comfortabel en dat is toch wel fijn als je 4000 km voor de boeg hebt.
Medicare heeft geen haast, Commonwealth Bank was super servicegericht, alles geregeld, belangrijkste boodschappen gedaan. Nu de auto nog. Als iemand iemand weet die een wat oudere goede 4WD te koop heeft, laat het weten! Ik mik op een Landcruiser, volgens mij vind je daar in de bush nog onderdelen van langs de weg als het moet
Maximaal nog een week Perth en dan gaan we toch echt. Ik voel me nu al vertrouwd thuis, maar snak naar de bush en weet dat het grote gevoel dan pas gaat komen. Ben nou eenmaal een bush girl, so I have been told.
Joy vindt het allemaal wel leuk en gezellig, hoewel zij ook snakt naar een nieuwe routine. Die wordt: geen routine, de komende tijd, dus ik hoop dat ze die flexibiliteit in huis heeft. Tot nu toe geniet zij vooral van het constante samenzijn en dat blijft even zo, dus ik geloof dat het wel goed komt. Ze pikt al Engels op, roept bij alles wat lekker is 'Jummy jummy in my tummy!', ook als het alleen maar lekker ruikt. Lekker ding.
Ik ben zo blij dat zij hier mag opgroeien en dat wij hier ZIJN! En we hebben vakantie, ook niet onaardig. Jullie horen nog van ons. Ik ga op zoek naar een tijdelijke wireless broadband deal, bv voor travellers, moet toch te vinden zijn met al die backpackers. Dan kan ik tot Broome op die manier update blijven en het blog bijhouden, daar komt tzt wel een vaste lijn. Nog een goede deal zoeken, ach ja als ik even niets te doen heb. Hahaha
Jongens, tot schrijfs, happy groeten van Fae