Hallo weer,
Dank voor weer zoveel lieve ondersteunende reacties, fijn om te lezen.
Inderdaad gaat eigenlijk bijna alles gewoon goed tot nu toe. Gisteren met hulp mijn dozen ingepakt, red het toch niet met 6, het worden er 8. Kan streng zijn voor mijzelf en dan toch een boel achterlaten wat meer waard is of in Oz kost dan de 55 euro dit de 8e doos waard is. Ach. Donderdagochtend gaat alles naar het postkantoor. Ben benieuwd wie eerder in Broome aankomen; wij of de dozen.
Vrienden en familie worden al droeviger en het afscheid wordt al zwaarder. Maar ja, ik wil echt gaan, Joy gaat er gelukkig ook voor (zover zij kan op deze leeftijd) en het gaat toch echt gebeuren. Heb gezegd dat ik max. 5 mensen mee naar Schiphol wil, want er wilden er zoveel komen. Zo een drama bij vertrek lijkt mij niet echt een goede start, dus helaas, dan maar teleurgestelde mensen een dagje eerder gedag zeggen. Hoe doen jullie dat of hoe is het gegaan?
Tja, die lieve Niki. Liet ik in eerste instantie vooral achter omdat zij de laatste maanden soms wegliep. Dat overleeft ze nooit in Oz. Sinds ik hardop heb gezegd dat zij om die reden niet mee kan, heeft ze het niet meer gedaan. Maar ze is ook oud, bijna 12 en ik zie haar de hitte in Broome niet verduren. Als pup vond ze het al niet fijn en hier des te heerlijker. Ik ga met haar nieuwe baasje wel afspreken dat als zij opmerkt dat Niki echt wegkwijnt de komende maanden, dat ze haar alsnog op het vliegtuig naar ons zet. Dan maar een indoor leven met veel airco en de maand quarantaine voor lief nemen. Iedere keer weer alles bij elkaar opgeteld denk ik toch dat Niki door hier bij die vriendin te blijven de betere deal heeft. De tijd zal het leren.
Inmiddels een plek gevonden om te landen in Perth, bij een vriendin die mij al vaker heeft opgevangen. Nu dan met dochter. Heerlijk om 10 dagen bij haar te zijn en te kunnen acclimatiseren. En daarna touren naar Broome, lekker op vakantie met zijn tweeen en het avontuur tegemoet.
Magda, als je eind maart al in Perth bent lijkt een kop thee me zeker leuk, wanneer vertrekken jullie? Wisselen we tzt even telnrs uit via de email? Gezellig
Nou tot horens weer, zolang ik nog internet heb... geen idee wanneer UPC actie gaat ondernemen.
Groetjes,
Fae