Even een update, ben nu zo lang ondergedoken geweest...
Nog twee weken te gaan... inmiddels ben ik moe moe moe van alle geregel. Die eerste weken in Australie leken eerst spannend, zoveel te regelen en onzekerheden. Nu zie ik er naar uit, alles behalve langer dit traject.
De inboedel is zo goed als verkocht dus dat scheelt. Volgende week zaterdag bij mooi weer een yard sale and that will have to do.
Het huis is gelukkig verhuurd. De mensen met wie ik eerst in zee zou gaan, alarmeerden mij vorige week met wat berichten. Er klopte dingen niet. Gereageerd op mijn gut feeling en dus heb ik gecanceled. Gelukkig was de overeenkomst nog niet getekend. Maar ja, drie weken voor vertrek op zoek naar een betrouwbare huurder... gelukkig via via een Duits stel gevonden dat t/m 1/5/2010 een arbeidscontract in Amsterdam heeft. Ze krijgen een kindje in oktober en willen heel graag hier wonen die twee jaar. Pffffewww! Ik ben er blij mee, hoewel het me heel wat stress heeft opgeleverd de afgelopen week. Misschien is de vemoeidheid een kwestie van ontgiften van de stresshormonen.
Nu de auto nog verkopen... Ik weet nog dat ik riep dat ik niet 4 weken voor vertrek zonder wilde, nu betaal ik de prijs voor mijn wensen: hij staat nog voor de deur. Hopelijk verkoopt ie nog voor vertrek.
In Perth heb ik nog geen plekje na aankomst. Een vriendin kijkt of house sitting mogelijk is, anders wordt het een vakantieverblijfje voor ruim een week. In Perth alles regelen (rijbewijs, medicare, bank, auto) en dan op naar Broome. Even alles op nul tijdens onze trip, vakantie vieren en dan weer de onzekerheden tegemoet.
Wat me verrast is hoe snel de tijd gaat de afgelopen weken. Het lijkt of ik iedere dag een week wegstreep, ongelofelijk!
En ja, de tranen komen nu. Sommige mensen blijven zeggen bij het afscheid nemen dat we elkaar voor vertrek nog zien... ik ben gestopt met zeggen dat dat niet waarschijnlijk is. Het wordt nu toch wel zwaar. En mijn hondje achterlaten :cry:
Gelukkig slaap ik nog goed...
Ben blij hier af en toe tussendoor te lezen dat iedereen nog vol goede moed is en dat de mensen die 'geland' zijn blij en tevree zijn. We komen er wel...
Groet,
Fae