:-(
:cry: :| :cry2: :depressed: :cry2:
Ik heb op dit moment eigenlijk alleen maar zin om te vloeken. Hij heeft het dus niet gehaald. Een half puntje te kort, grrrr, ontzettend balen is dat!
Opnieuw niet gehaald met lezen, weer een 5,5. Schrijven was beter, heeft hij nu 6,5. Luisteren opnieuw een 7, en spreken tot zijn grote verbazing slechts een 6. Terwijl hij vond dat het veel beter was dan de eerste keer, en toen heeft hij een 7 gehaald. Begrijpe wie kan. Het enige verschil is dat het de eerste keer in Utrecht was en de 2de keer in Brussel. Ik begin me nu toch af te vragen of ze in Brussel strenger verbeteren....
Nuja, het is dus serieus kl...te. Alles was klaar om dit weekend de online aanvraag te doen, zodat alles voor 1 juli nog binnen zou zijn. Het ergste is nog dat Jeroen nu een serieuze klop gekregen heeft, hij ziet het helemaal niet meer zitten om het nog een keer te doen. Hij begint nu zelfs aan de hele visumzaak te twijfelen, want hij denkt als hij het niet kan halen in zo'n Engelse test, dat de kans dat hij een baan vindt dan waarschijnlijk ook niet erg groot is, en hoe gaat hij zich kunnen handhaven in een engelstalige omgeving etc..... Pfff, echt balen is het. :-(
Ik heb ondertussen naar een dyslexiecentrum gebeld en hij zou voor een onderzoek kunnen komen in augustus. De eerstvolgende testdatum van Ielts die vrij is is al 26 september, dus we zitten sowieso ergens in oktober eer we een aanvraag zouden kunnen doen. Als het er ooit van komt, want hij heeft al gezegd dat het de laatste keer is dat hij die Ielts doet. Als hij het dan weer niet haalt is het dus klaar. Tegen die tijd zijn we dan ook al bijna 1000 euro kwijt alleen al aan Ielts. He bah
We gaan het nu even laten bezinken, en zondagavond beslissen of we opnieuw inschrijven voor Ielts in september. Ondertussen hebben we ook het probleem dat we geen testmateriaal meer hebben. Alle gratis sites hebben we gebruikt, en bij Scotts Ielts hebben we ook het meest uitgebreide pakket genomen, en die testen heeft hij nu allemaal al 2x gedaan. Moeten we dus ook nog uitzoeken.
Niet zo'n leuke dag vandaag, en het was dan nog net zijn verjaardag....