Zwerver
Moderator
Zeker niet We hebben nog even voordat we gaan, maar St. Kilda staat op de lijstVergeet niet om een paar uurtjes naar St. Kilda te gaan....
Zeker niet We hebben nog even voordat we gaan, maar St. Kilda staat op de lijstVergeet niet om een paar uurtjes naar St. Kilda te gaan....
Nice Slaap-plek gaan we inderdaad wel regelen vanuit Nederland, al is het maar voor de eerste dag. Campertje doen we dit keer niet, vorige keer is dat niet zo goed bevallen.
Puur financieel. Je betaald een aardig bedrag meer voor een camper met de gedachte dat je dan minder op "echte" campsites gaat staan. Alleen ging dat bij ons niet op, we stonden uiteindelijk nog steeds te vaak op een camping. Dan is een auto+tentje goedkoperWhat happened?
En dat is even afgezien van het feit dat we op een gegeven moment 100km/h reden en de achterklep open ging
Puur financieel. Je betaald een aardig bedrag meer voor een camper met de gedachte dat je dan minder op "echte" campsites gaat staan. Alleen ging dat bij ons niet op, we stonden uiteindelijk nog steeds te vaak op een camping. Dan is een auto+tentje goedkoper
Zo heb ik het de allereerste keer ook vaak gedaan En we gaan het nu waarschijnlijk ook weer doen, afhankelijk van de grootte van de autoFree camping!! Zo hebben wij het gedaan! Zie je die emmer?
kan me voorstellen, anders staat ie straks wel heel lang stilIk koop pas weer een otoo in Oz als ik er woon .
I.d.d. ja, en wat denk je van de opslag? Een tentje dumpen (bij jullie?) is een stuk makkelijker dan een hele autokan me voorstellen, anders staat ie straks wel heel lang stil
Helemaal mee eensI.d.d. ja, en wat denk je van de opslag? Een tentje dumpen (bij jullie?) is een stuk makkelijker dan een hele auto
Nou... er was vast een reden dat ze zo lastig deden met haar rijbewijs :*Als je de sleutels ook achter laat voldoet Lamarck weer aan het standaard aantal auto's per gezin. En ze heeft tenslotte niet voor niets nu haar rijbewijs!