StaVaZa Zwerver en Hilde

Status
Not open for further replies.
Je hebt kleine koepeltentjes voor rond de 50 a 75 dollar. Met name de Kookaburra Escape zijn niet al te duur. 3 persoons voor 65 dollar.

Maar optie is natuurlijk ook op gumtree een 2e hands setje te kopen.

65 dollar is nog op te brengen. Dan kijk ik Lamarck lief aan of we hem dan daar mogen storen als we weer weggaan :)

Auto staat in de garage bij m'n tante in Melbourne. We hebben de rego die er nog op zat (7 maanden) terug gevorderd voor vertrek, aangezien we voorlopig niet meer zouden gaan rijden..was toch weer $350,-. Dat maakt de auto nog goedkoper;)
Als we terug komen kopen we een interstate permit daar mag je 28 dagen mee rijden. En dan zetten we de auto direct op SA plates. Oja de rego is in SA ook stuk cheaper! En je hebt geen road worthy nodig:)

En zo'n tentje die je in de lucht gooit en staat, die kun je echt overal kopen, b.v Big W, Target enz..

Wel een omslachtige route met het vliegtuig Zwerver..die overstappen vind ik maar zonde van je tijd en dat maakt de vlucht niet korter. Persoonlijk zou ik daar niet voor kiezen ook al scheelt het een paar honderd..
Wij hebben met Cathay Pacific gevlogen AMS-HK-Mel. Echt ideaal! En een top maatschappij!! €890,- p.p!! Niet gek dacht ik!

Netto gezien scheelde het met KLM welgeteld.... Niks qua reistijd.... We komen nu zelfs eerder aan in Melbourne en vliegen later weg in Adelaide. Het zijn voor ons echt de beste vluchten qua € en aanwezigheid, ook al zijn de vluchten veel omslachtiger.

kan me er iets bij voorstellen: wij vliegen 'rechtstreeks' van Amsterdam naar Adelaide, met een tussenstop in Singapore. Alleen duurt die tussenstop wel 16 uur! In ons geval is dat wel fijn, omdat de kinderen dan even 'los' kunnen in het zwembad en de speeltuin, en wij (hopelijk) even een dutje kunnen doen ;). Maar je bent dan wel pas twee dagen na vertrek in Adelaide.

Wij gaan volgende keer niet meer in 1x vliegen, we willen via Thailand gaan en blijven daar dan 2 weken;). Beter voor je gezondheid:)

Ik wil net zeggen.... ik kan me dingen voorstellen die beter voor je gezondheid zijn dan in Thailand zijn... :)

Hier maar weer even een statusupdateje, we hebben ons afgelopen weekend uitgeleefd met een vloerschrobmachine (scrabble anyone?) om de vloer weer toonbaar te krijgen en daarna het hele ding in de was gezet. Maar er blijft nog zoveeeeel te doen, dus nu maar eens iedereen uitgenodigd voor een klusweekend met B&B. Kijken of we dan wel ineens meters kunnen maken....

Dinsdag ga ik voor mijn werk naar de Oekraïne (10 dagen) dus ben ik wat minder aanwezig, kijken wat Hil dan allemaal voor elkaar bokst.

Kijk, zo probeer ik dat ook altijd te regelen. Als er veel te doen is in en om het huis, lekker even via werk een paar daagjes vakantie training regelen. ;)

Veel plezier in de Oekraine.

Nou, volgende update. Afgelopen weekend zijn we kei-en-kei-hard bezig geweest met het opknappen van de binnenkant van het huis en zijn gestrand op 75%. Het is echt niet te doen om in 4 dagen al het schilderwerk aan de binnenkant van het huis te doen blijkbaar... en nu zijn we allebei knacked... Ach het is voor het goede doel zeggen we dan maar ;)

Status
Not open for further replies.
Back