Oh maar die zijn wel gelukt! Maar het internet was zo traag en de dame achter de bar keek zo boos naar ons dat ik het hier ff bij gelaten heb. Zodra ik normaal internet heb zet ik er wel een aparte post voor neerLeuk om te lezen en de foto's te zien. Jammer dat de koala foto's niet gelukt waren!
Veel plezier op jullie verdere trip, en geef Lamarck een hele dikke knuffel van mij!
@Kat, zeker tot in Adelaide! Laten we dat even kortsluiten, zondag zijn we bij Lamarck, dus misschien dat we dan even contact kunnen hebben?
Mijn computer heeft ongeveer een kwartier staan te downloaden.
Heb jij nog een inbelmodem of bewust een contract met een langzame verbinding afgesloten zodat de overgang straks in OZ niet zo groot is?
Denk ook niet dat Zwerver makkelijk in een internetcafe zn pics lichter kan maken. Zo ben lekker op dreef, zou die gemene blauwe envelop van net er iets mee te maken hebben?
Valt wel mee dacht ik.. Of heb ik gewoon een trage verbinding zonder het normaalgesproken te merken?
Spyware als je het mij vraagt. Nu heeft Ronald volledige controle over je webcam, dus zorg er in ieder geval voor dat je je haar kamt voordat je erachter gaat zittenmmm bij ons valt het best mee met de verbinding, maar de laptop liep bijna vast bij het laden van die pagina.. zit er misschien iets anders achter?
Ja en ja . De reis was wel een verhaal apart..... Qantas crew is geweldig, behalve als ze uit de UK komen zeg maar.... Ik ga het vanmiddag allemaal proberen te verwerken in een blog .goeie reis gehad? Alle portflessen heel overgekomen?