ja, maar die had jij al gedaan!Ja, dat was een makkie, die hadden ze zelf al verklapt in de tekst
Het ging om de BZN (Bird Zonder Naam) toch?
Lol, dat birth, geen idee hoe dat erin geslopen is.... Erge is nog dat we echt drie keer die tekst overgelezen hebben....Meende ook al die aalscholver (Phalacrocorax melanoleucos) te herkennen. Helaas was Afterbang me voor.
birth?
Waarom wel Blackwood: het voelt goed. Veel natuur, mooie uitzichten, minder warm, goede uitvalsbasis naar zowel het CBD, strand, Uni (Flinders), als naar het vliegveld mocht het nodig zijn. Plympton (bijvoorbeeld) heeft wel de goede uitvalsbasis, maar mist de natuur. Andere opties die we bekeken hebben en ook goed voelen zijn:Leuke post en goed om te zien dat jullie lekker bezig zijn geweest. Ik ben natuurlijk een beetje vreemd maar ben wel geinteresseerd in de wijken zoektocht. Laat eens weten hoe of wat (al weet ik het stiekem eigenlijk al na zaterdagavond)
Waarom het Zwarte Woud? En waarom niet... Plympton zeg maar
We zijn er wezen kijken ook, maar dat is wel heel erg retirement area hoor Voor de rest wel een leuke wijk maar minder leuk dan Blackwood Ik denk dat Jikke overigens ook wel eens in HV is geweest om te kijken toen zij aankwamen. Misschien dat zij er een ander beeld bij heeft?Ik ging even die wijk opzoeken en zag op maps Happy Valley staan. Hoe leuk als je daar zou wonen!
Heeft de naam daar dan ook iets mee te maken?Behalve het risico op bosbrand
Dank je!Cool! Mooie foto's
Wel duidelijk dat je van natuurschoon houdt!!