StaVaZa Zwerver en Hilde

Status
Not open for further replies.
[quote author=Gwen link=topic=9190.msg145176#msg145176 date=1250241090]
Lekker!!!
Geniet er van.
Waar vlieg je mee?
[/quote]
KLM voor 1300 euro, was de goedkoopste die nog beschikbaar was vanaf AMS.
 
[quote author=Sacha link=topic=9190.msg145248#msg145248 date=1250428874]
Gezellig!!! Kom je gezellig op de koffie? De Senseo staat hier klaar!
[/quote]
Moeten we rond die tijd maar ff adressen uitwisselen :)
 
Owh en nu ben ik gewoon vergeten te vertellen dat ik geweest ben :(

Ik ben net weer twee weken terug van mijn maandje Oz. Heerlijk de eerste paar dagen in Perth geweest om vervolgens naar boven te gaan. Uiteindelijk aangekomen in Coral Bay waarna we de temperatuur te hoog vonden (50+) voor onze Wicked camper zonder Airco en weer naar beneden zijn gereden. Totaal had ik 28 dagen waarvan ik er 8 doorgebracht heb in Margaret River (de laatste 8) en ongeveer 5 in Perth (de eerste 3 en de laatste 2). Kerst gewoon "ergens" in de bush met pannenkoeken (op de BBQ :p) en NY-eve in Coral Bay (miners niet te geloven hoeveel politie er op de been was om de miners onder controle te houden :p).

Heerlijke tijd gehad en pijn in mijn hart toen ik weer terug moest vliegen....
 
Zo. Gierende zenuwen maar ik moet er toch een keer aan :p Net een intake aangevraagd bij M2A....
afro.gif
cheesy.gif
 
Heel goed, stapje voor stapje... :)

Het heeft ook een tijdje helemaal on hold gestaan aangezien ik het allemaal niet meer zo goed wist. In die tijd heb ik een appartement gekocht wat (gelukkig) nu alweer 5k boven de waarde zit waarvoor ik het gekocht heb, en het blijft kriebelen. Ik moet zeggen dat mijn tripje van vorig jaar winter daar wel aan heeft bijgedragen, WA was erg mooi ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top