StaVaZa Zwerver en Hilde

Status
Not open for further replies.
Nu aankomend weekend eerst maar even een rotte plek weghalen uit een kozijn en dat schilderen, anders dan zul je net zien dat er straks bij een eventuele keuring naar voren komt dat "de kozijnen vervangen moeten worden". En dan volgende week, hoop ik, foto's maken!

Nou, dat is weer een mooie stap vooruit. Spannend! Wel nog even verkopen eerst, maar er zit duidelijk weer schot in de zaak.
Good luck!

Ga je de foto's hier ook plaatsen? Ben nu wel heel nieuwsgierig naar jullie opgeknapte huis! Ik hoop echt dat het universum meewerkt en snel een koper jullie pad op stuurt!

Ga je de foto's hier ook plaatsen? Ben nu wel heel nieuwsgierig naar jullie opgeknapte huis! Ik hoop echt dat het universum meewerkt en snel een koper jullie pad op stuurt!
Als ze woensdag gemaakt zijn dan komt er wel een link naar Funda ;)

Haha, als het huis vanaf begin deze week echt in de verkoop staat, moeten we alleen nog iemand vinden die een 2e hands Jozef heeft. Die heeft immers dan goed zijn werk gedaan :) Wie oh wie wil zijn Jozef afgeven voor onze plantenbak? :p

Haha, als het huis vanaf begin deze week echt in de verkoop staat, moeten we alleen nog iemand vinden die een 2e hands Jozef heeft. Die heeft immers dan goed zijn werk gedaan :) Wie oh wie wil zijn Jozef afgeven voor onze plantenbak? :p
google een plaatje, printje maken, en op zijn kop onder de deurmat ? :p
sorry, wij hebben dit gedaan (maar dan ingegraven, niet onder de deurmat) en dat papier is er niet meer heel uitgekomen... Hij deed zijn werk goed maar wel met vertraging. Het stel wat toen kwam kijken heeft drie maanden later een bod gedaan.

sorry, wij hebben dit gedaan (maar dan ingegraven, niet onder de deurmat) en dat papier is er niet meer heel uitgekomen... Hij deed zijn werk goed maar wel met vertraging. Het stel wat toen kwam kijken heeft drie maanden later een bod gedaan.
Haha, naja, dan moeten we dat maar doen :) Kan hem inderdaad ook wel onder de deurmat leggen bij bezichtigingen :)

Opzich allemaal wel spannend weer, volgens de makelaar(assistente) gaat het huis vandaag of uiterlijk morgen online op Funda. Dan komen ook de linkjes en foto's hier langs :)

Status
Not open for further replies.
Back