shit zeg. net een heel verhaal getypt, kaait internet vast alles weer opnieuw verzinnen.....
Hoi allemaal! Eindelijk weer een update in ons eigen lastavaza draadje.
We zitten nu net iets meer dan 2 maanden in australie en het bevalt ons nog prima. Lekker klimaat, lekker relaxed en veel vrije tijd :evil:
We hebben ons eigen studiotje bij mooloolaba in de buurt en zijn inmiddels er van overtuigd dat we het liefst hier willen blijven wonen.
Ik (stefan) ben inmiddels aan het solliciteren maar we zijn helaas nog geen vruchten kunnen plukken. Er zijn hier aan de sunshinecoast ook maar weinig bedrijven die in de Engineering zitten. De meeste Engineering bedrijven zitten in Mackay, Gladstone of Brisbane.
MAARRRRRR vandaag zag ik een vacature bij een bedrijf in Gympie. Ja, Gympie of all places idd. Niet echt de sunshinecoast, maar wel in de buurt (een kleine 100 km van mooloolaba). Dus vanmorgen een cover letter geschreven, mijn cv en mijn CDR (voor Engineers australia) geprint en in de auto gesprongen. Liever persoonlijk afgeven en een beetje een goede eerste indruk achter laten dan posten en afwachten dacht ik.
De managing Director vond het er goed uitzien en ze werken in dezelfde branche als waar ik in NL in heb gewerkt. Dus fingers crossed.
Zodra ik ergens een baan heb gaat Marijn daar in de buurt ook een baan zoeken en zal het schip met goud binnen moeten komen varen... :lol:
Owja, natuurlijk is het niet allemaal rozenschijn en manengeur. We vermaken ons opperbest hier maar we missen af en toe toch de familie en de vrienden. Ze zitten wel erg ver weg. Maar dat weet je natuurlijk voor je gaat maar het is wel echt waar.
Voor iedereen die nog in "het proces" zit veel succes met alles en aan iedereen de groetjes.
Have a good one!