Ondertussen......
Zijn vandaag onze 4 paspoorten bestickerd retour gekomen...' permission to remain in Australia indefinitely..' oh sweet glory, wat een zalige tekst!!! :lol:
....en is ons huis op 1 haar na verkoopklaar...niet helemaal per 1 maart but close enough...
....en heb ik vandaag mijn manager ingelicht over mijn vertrek/ontslag ergens tussen augustus-december....
....en hebben we onze verhuizer gekozen
....en heb ik morgen een afspraak met dochters juf om haar afscheid van school door te spreken
....en jubelt dochter steeds vaker wanneer we nu toch eindelijk die 2 vliegtuigen gaan nemen richting Australie
....en zijn we nu volop aan het fantaseren of we een tijdelijk huurhuis of een camper gaan huren of toch maar direct een auto kopen, volgooien met kampeerspullen en hup vanuit Adelaide up north rijden en dan enkel maanden later terug keren in Adelaide om aan het 'echte' leven te beginnen....
.......................kortom, het afbreken van ons NL leven is in volle gang met alle daarbij horende dubbele, lastige gevoelens, maar toch vooral overheersend een gevoel van HOERAAA wij mogen naar Australie, dit jaar nog!!!!
Cheerio,
Tampet