Hoi allemaal, wat een leuke reacties, dank!
@Miranda (Tum): thx, dat is wat ik ook hoop! En jullie veel succes met het huis (heb je trouwens op de Funda site een .pdf gezien met tips om je huis makkelijker te verkopen? Geen rocket science hoor, maar wel nuttige tips zoals zorgen dat de kamers ruimer lijken door bepaalde spullen tijdelijk op te slaan, etc. etc. Zeg maar als je interesse hebt, mail ik je zo toe.)
@ Bart: dank voor je reactie, blij te lezen dat mijn gevoel aan de telefoon klopte! Jullie ook veel succes verder! (ps: hebben jullie recent nog iets van Lela gehoord? Alles goed met ze?...ik nog geen reactie op mijn PM...)
@ Jan en Erna, ik gok Erna? :smile: superbedankt voor je reply, grappig hoe iemand die je helemaal niet kent soms exact de spijker op zijn kop weet te slaan, en precies datgene schrijft waar je juist behoefte aan hebt...ben er al een stuk geruster op! Dank, dank!
Ik zal a.s. woensdag zeker jullie groeten overbrengen! En doe jij dan Perth de groeten van me... :smile: ? Ik hoop er zelf eind 2008 weer eens lekker uit eten te kunnen gaan ' al fresco' ...zuuucht :sunny:
@Perthpete; goh, klinkt alsof je het zelf ook aan den lijve hebt ondervonden... :roll: ja grappig ben ik he? :lol: But seriously, het is precies zoals je het beschrijft...step by step...elke keer weer blij als een onderdeel goed is afgerond en elke keer weer onzekerheid of de volgende stap ook nog goed komt...wat een leven! :wink:
@ Last but certainly not least... :wink:hoi Dijnnas! Dankje, dankje en ik volg jou ook hoor...R?