Tampet zegt....House for Sale!!!!

Errug hè dat wachten. Het is met recht een achtbaan waar je in zit.
De ene keer. whoehieee, wat gaan we goed en de andere keer.....
neeeeeeeee we komen nooit meer boven. Maar volhouden!!!! Denk
aan het motto:

Good things come to those who wait!!!

En jawel, gisteren mailtje van Rob B. met heugelijek nieuws dat onze aanvraag door DIAC in behandeling is genomen en dat ze om de  Medicals+VOG verzoeken...!  :dancing:
Na 6 weken en enkele dagen !

Zzzpannnd...morgen snel bellen voor afspraak, hopelijk heeft de doc in A'dam tijd...!

Maar goed dat je gewacht hebt dan  :wink:  :wink:

Succes met de medicals en dat je je visum
snel mag hebben!!

groetjes Miranda  :smile:

:shock:

Tjeempie dit is snel.
Gefeliciteerd met deze belangrijke stap  :up:

Groetjes Chantal

Ja jongens daar gaan we weer, de achtbaan in.... :evil:

Zoals bekend moeten onze medicals+VOG binnen 28 dagen in Sydney zijn, dus ik toog vanochtend op mijn vrije dag en vol goede moed richting gemeente. Natuurlijk werd ik met een helaas pindakaas verhaal weer naar huis gestuurd...ook onze gemeente staat op het formele standpunt pas een VOG aanvraag in behandeling te kunnen/willen nemen als deze vergezeld gaat van een bijgeleverde verklaring(!) van de instantie die er om vraagt...(DIAC I assume?)  :|

Dus nu is het weer wachten tot ik aan deze verklaring kom...zuuucht

Het goede nieuws is dat we wel al a.s. woensdag terecht kunnen bij de panel doc in A'dam, Dr. Delprat. Zijn er meer mensen bij hem geweest toevallig? Aan de telefoon klonk hij in elk geval heel aardig, dus misschien dat dat me woensdag over mijn 'witte jassen angst' heen helpt... :roll: 

A.s. maandag gaan we ook bij het OLVG bloed/röntgen doen....en ja nu krijg ik uiteraard toch weer een beetje een soort examenvrees...tzal toch allemaal wel goed gaan? Niets te vrezen op zich, maar de finish komt in zicht en dat maakt mij op de een of nadere manier plotseling heel zenuwachtig... :|
Herkenbaar? 

Nou ja, na deze laatste horde rest hopelijk alleen nog wachten op de positive uitslag... :whistle:

Wordt vervolgd...

note: edit nodig i.v.m. zeer irritante typo's...ben ik allergisch voor...sorry ;-)

[quote author=tampet link=topic=7651.msg102302#msg102302 date=1194613017]
Het goede nieuws is dat we wel al a.s. woensdag terecht kunnen bij de panel doc in A'dam, Dr. Delprat. Zijn er meer mensen bij hem geweest toevallig? Aan de telefoon klonk hij in elk geval heel aardig, dus misschien dat dat me woensdag over mijn 'witte jassen angst' heen helpt... :roll: 
[/quote]

Miranda heeft al wat heen en weer gebeld met Dr. Delprat (op voorspraak van Rob van M2A), vanwege haar auto-immune hepatitis.
Het is inderdaad een erg aardige man, die al heel wat moeite voor ons heeft gedaan.
Wij zullen zeker bij hem te keuren gaan.

Bart

Hi

Als je bij dr. Delprat moet zijn zal je voor altijd van je witte jassen angst verlost worden. Dit is de meest aardig dokter dit ik ooit ontmoet heb (en dat zijn er aardig wat). Hij heeft ontzettend veel voor mij gedaan en is een hele lieve rustig man waar je geen angst voor hoeft te hebben.

Succes en doe hem de groeten :up:

Hoi Tampet,

Inderdaad heel herkenbaar ... Eerst de onzekerheid 'we komen toch wel (op papier) in aanmerking voor een visum?', dan 'jeetje , die RPL wat een klus, ik krijg hem nooit af', dan 'als die RPL maar goedgekeurd wordt door de ACS', dan 'als Dimia de aanvraag maar accepteerd', dan 'als de medical maar goed gaat, je weet maar nooit wat ze ineens vinden', dan 'als Centrelink de sponsoring maar accepteert', dan tenslotte (huis als 15, jaar te koop) 'wil dan niemand ons huis kopen?'....

Affijn, je snapt allemaal kleine finishjes tussendoor ... Gelukkig kunnen we er al een tijd lang lekker om lachen als we eraan terugdenken ;-).

Maar voor je het weet is het allemaal achter de rug, en dan moet je ineens gaan denken aan het regelen van van alles (afscheid nemen, opzeggingen, verhuizing ..). Geweldig toch!!

Jeeeeeetje Tampet, dan is het toch zo ver. 6 weken en een paar dagen, niet te geloven zeg!
Ik blijf je volgen!

Groetjes, DIjnnas

Hoi allemaal, wat een leuke reacties, dank!  :up:

@Miranda (Tum): thx, dat is wat ik ook hoop! En jullie veel succes met het huis (heb je trouwens op de Funda site een .pdf gezien met tips om je huis makkelijker te verkopen? Geen rocket science hoor, maar wel nuttige tips zoals zorgen dat de kamers ruimer lijken door bepaalde spullen tijdelijk op te slaan, etc. etc. Zeg maar als je interesse hebt, mail ik je zo toe.)

@ Bart: dank voor je reactie, blij te lezen dat mijn gevoel aan de telefoon klopte! Jullie ook veel succes verder! (ps: hebben jullie recent nog iets van Lela gehoord? Alles goed met ze?...ik nog geen reactie op mijn PM...)

@ Jan en Erna, ik gok Erna?  :smile: superbedankt voor je reply, grappig hoe iemand die je helemaal niet kent soms exact de spijker op zijn kop weet te slaan, en precies datgene schrijft waar je juist behoefte aan hebt...ben er al een stuk geruster op! Dank, dank!  :up: :up:
Ik zal a.s. woensdag zeker jullie groeten overbrengen! En doe jij dan Perth de groeten van me... :smile: ? Ik hoop er zelf eind 2008 weer eens lekker uit eten te kunnen gaan ' al fresco' ...zuuucht :sunny:

@Perthpete; goh, klinkt alsof je het zelf ook aan den lijve hebt ondervonden... :roll: ja grappig ben ik he?  :lol: But seriously, het is precies zoals je het beschrijft...step by step...elke keer weer blij als een onderdeel goed is afgerond en elke keer weer onzekerheid of de volgende stap ook nog goed komt...wat een leven! :wink:

@ Last but certainly not least... :wink:hoi Dijnnas! Dankje, dankje en ik volg jou ook hoor...R?

hi,
Het gaat de goede kant op nog even en jullie hebben hem. :up:

Enne dokter Delprat is inderdaad een hele aardige man en hij heeft een heel gezellig kantoor, je voelt je meteen op je gemak.
Het is tenminste niet zo'n enge steriele omgeving. En als ik dat zeg dan kun je dat gerust aannemen, ik heb toch een enorme dokters angst.

groetjes
Moon
The Roosters

Heb net 2 dagen met een spandoek op straat gestaan de groeten van Tampet's. Jullie kregen de groeten van iedereen terug hier in Perth.
Succes morgen en laat ff weten of de witte jassen angst over is, heb er wel vertrouwen in. :up:

[quote author=Jan and Erna link=topic=7651.msg102480#msg102480 date=1194899669]
Heb net 2 dagen met een spandoek op straat gestaan de groeten van Tampet's. Jullie kregen de groeten van iedereen terug hier in Perth.
[/quote]

Hi-hi...ja ik las het net op nu.nl...vrouw gesignaleerd in Kingspark met spandoek... :grin: :grin:

Thx! We gaan woensdag naar dr. Delprat, ik zal zeker daarna verslag uitbrengen. Overigens vanochtend heel dapper bij het OLVG bloed  laten prikken (heb niet gehuild en ben niet eens flauwgevallen :lol:) en dat terwijl de supervriendelijke radioloog zei" de jongen bij de bloedpoli is nieuw" ...en ik al dacht oh nee dat wordt 5x misprikken....en waarom heb ik dat nu weer....en ik val vast flauw... en net toen ik eens echt wilde gaan hyperventileren bleek dat de jongen in het OLVG in het Oosterpark werkt en dus wel degelijk prima prikt....hij kon allen niet zo snel de relavnte visum papieren vinden... :roll:

Ja het leven van angsthazen gaat niet over rozen... :lol:

[quote author=tampet link=topic=7651.msg102362#msg102362 date=1194728280]
@ Bart: dank voor je reactie, blij te lezen dat mijn gevoel aan de telefoon klopte! Jullie ook veel succes verder! (ps: hebben jullie recent nog iets van Lela gehoord? Alles goed met ze?...ik nog geen reactie op mijn PM...)
[/quote]

Nu vast al een reactie gehad?
Gisterochtend kreeg ik een mailtje van Lela, dat ze weer intenet hadden.

Bart

Back