Tampet zegt....House for Sale!!!!

[quote author=Jan and Erna link=topic=7651.msg103983#msg103983 date=1196541609]
Ik zal duimen dat de post op de mat beland bij het LCU morgen. Anders geef ik het wel een zetje vanuit de lucht.
[/quote]

Thx Erna, wat positieve energie vanaf 10.000 meter kan wonderen verrichten!  :lol: :up:

[quote author=Jan and Erna link=topic=7651.msg103983#msg103983 date=1196541609]
....goed in plannen maken en net zo goed om ze elke dag weer te veranderen [/quote]

Ha-ha ik weet zeker dat het je jong & gelukkig houdt!! Flexibele mensen zijn de leukste mensen hoor!  :up:(mijn persoonlijke moto)
Heel veel plezier in Melbourne en omgeving en als jullie het te koud krijgen snel weer terug naar WA!! :grin: ...

Tasmanie is echt prachtig, ik zou het wel weten!
IELTS ging goed, zelfs het speaking gedeelte, dus nu duimen maar!

[quote author=Dijnnas link=topic=7651.msg103987#msg103987 date=1196542330]
IELTS ging goed, zelfs het speaking gedeelte, dus nu duimen maar!
[/quote]

Hee hulpsinterklaas, WAUW de R...all done, hieperdepiep ... :cool: :cool:
Wat goed trouwens dat de IELTS ook achter de rug is! Komt helemaal goed, mijn glazen bol zegt dat jullie over 2 weken goed nieuws in de bus hebben... :wink: :up:

[quote author=Dijnnas link=topic=7651.msg103993#msg103993 date=1196542796]
...maar een 4,5 moet wel lukken dacht ik zo.
[/quote]No doubt in my mind!

Eitje...zeiden we vroeger op school :lol: :up: :up:

Koekie, pies of keek, appeltje eitje, makkie, Dijnnas tegen het soepie  :up: KOM MAAR OP IELTS!  :koekkoek:

He he, eindelijk rust....tenminste je kan nu niet veel meer doen dan afwachten op datgene dat komen gaat  :roll:

Succes!

er zit goed schot in tampet!

Heb je enig idee wat de behandeltijd is tussen dat de case officer blijkbaar actief met jouw dossier is (medicals opgevraagd etc) en een beslissing? Misschien krijg je wel iets voor onder de kerstboom.  :up:

Hm, ik ben straks Technisch Bedrijfskundig ingenieur (bachelor), iemand enig idee wat voor titel ik straks mag voeren in Oz?

@GreenBrown, ha-ha las jullie introductie en ook wij vallen in de categorie 1x groene en 1x bruine ogen!  :smile:
Ik vind dat overigens prima klinken dat kerstcadeautje!  :wink:
Tja, werkelijk weten hoe lang het duurt is weer iets anders, onze CO hoeft nu inderdaad alleen nog een blik te werpen op onze VOG's die sinds afgelopen vrijdag in zijn bezit zijn en een telefoontje te plegen naar het LCU, that's all!  :lol:
Maar ja ik ben natuurlijk 1 van de 8.000 aanvragen van de maand september alleen al, dus hoe snel deze laatste stap zal gaan...who knows!  :roll:

En hoe is het met jullie, waar staan jullie in de procedure ?

@ Luuk: geen idee, sorry!
@Dijnnas tegen het soepie????:   :lol1: Deze kende ik nog niet hoor...!

@Tweety; jahaa even weer wat visum rust in de tent...  :smile:

[quote author=tampet link=topic=7651.msg104049#msg104049 date=1196625258]
En hoe is het met jullie, waar staan jullie in de procedure ?
[/quote]

Wel, de CO heeft bevestigd dat de LCU nog bezig was met onze medicals maar dat die wel richting Adelaide gingen. De VoG heeft hij/zij al een tijdje dus stempelen maar zou ik zo zeggen. Maar inderdaad who knows? We zullen maar zeggen tussen NU en 1 maart.  :? :?

[quote author=tampet link=topic=7651.msg104049#msg104049 date=1196625258]
@Dijnnas tegen het soepie????:   :lol1: Deze kende ik nog niet hoor...!
[/quote]

Nee, ken je die niet? Gebruikten wij altijd bij het voetballen op straat: De stoere jongens tegen het soepie (en ja, ik was als meisje vaak het soepie)  :grin:

...in the meantime....

Heeft onze CO op 30 nov. j.l. mijn aangepaste UvA brief goedgekeurd, hulde aan de UvA mevrouw!  :cheer:
En voor t overige (VOG+medicals bekijken) geen enkele voortgang.... :|

Zuuuuuuuuuuuucht......

1........................2....................3................4..................5.....................6...............7...................8.................9.......10

Nog even wachten.......dat klopt! Toch kan eventjes
wachten soms lang duren. Maaaaaar het komt....het komt
....het komt....misschien nog eerder dan je denkt...
SUCCES MET WACHTEN  :up: :grin:

groetjes Miran  :smile:

Wachten is irritant als je iets verwacht he? Wij hopen echt deze week wat te horen, anders komt de kerstvakantie er tussendoor.... Als we pas begin januari kunnen boeken voor 9 februari hebben we denk ik kans dat er geen vluchten meer zijn... We hebben op 16 feb een bruiloft in Sydney waar we graag heen willen ;)

Thanks Tum!! :up: Jullie ook hartstikke veel succes met the house...komt goed! :cool: :cool:

@Annemiek: Ja inderdaad zeg! Dat is precies wat zo ongedurig maakt...dat suffe gewacht en je weet niet of je nu nog 2 dagen, 2 weken of 2 maanden moet wachten (in ons geval dan)
Als ze nu toch gegarandeerde doorlooptijden hadden bij DIAC en als je gewoonweg wist: van aanvraag tot toekenning duurt circa 18 maanden, dan stel je je daar op in, en kun je ook nog enigszins plannen...maar neen hoor....ze laten je gewoon bungelen tot het bittere einde...snik..snif... :-(

Maaaar sprak de optimist,...we'll be fine...eventually...

Hang in there, doen wij ook!  :evil:

That's the spirit Tampet!  :up:
Ik heb inmiddels blauwe duimen van het duimen, maar ga gewon door hoor  :lol:

Back