Tampet zegt....House for Sale!!!!

[quote author=Jan and Erna link=topic=7651.msg102480#msg102480 date=1194899669]
Succes morgen en laat ff weten of de witte jassen angst over is, heb er wel vertrouwen in. :up:
[/quote]

Nou je hebt geen woord te veel gezegd hoor! I'm cured!  :smile: Het was bijna gezellig en ik was in no time helemaal op mijn gemak, heerlijk! Uiteraard ben ik in al mijn zenuwen wel vergeten om jullie groeten over te brengen, maar zal dat telefonisch volgende week doen, promised! :smile:
Daarbij bij ons alle 4 ook geen bijzonderheden (verwachtten we ook niet, maar toch) het is alleen nog even wachten op de bloeduitslag en dan kan hopelijk alles volgende week richting Sydney! 

Afgelopen dinsdag ook de VOG's aan kunnen vragen, haleluja  :humble:(na overhandiging van een printje van de pagina waarop staat dat de ' penal clearance' wordt gevraagd + een printje met het betalingsbewijs v.d. visum aanvraag)

Dus nu rest ons alleen nog maar ....wachten! Waar heb ik dat eerder gehoord...? :evil:

No worries, ben blij dat je witte jassenangst verdwenen is en nu houden zo.
Waarom zouden we bang voor een dokter moeten zijn, begrijp het wel hoor. Gelukkig heb ik er geen last van, nou ja. Jan vertrekt 5 dagen per week in zijn witte jas :grin: haha geen dokter hoor maar nurse dan zou ik wel een probleem hebben (hij kan wel goed prikken overigens)

Succes met wachten ,hopelijk niet te lang :up:

Aha, jij hebt dus stiekem een voorsprong...een nurse aan je bed wat wil je nog meer!!
Ja het gekke bij mij is dat ik me tegelijkertijd super veilig voel in ziekenhuizen (wilde ook absoluut in ziekenhuis bevallen ipv de NL gebruikelijke methode thuis...) en heb dus juist in het OLVG (Oosterpark) super goede ervaring met zeer attent medisch personeel (zowel de specialsten als verplegend personeel bij verloskunde)....maar zodra ik een stap zet in het ziekenhuis of andere medische omgeving word ik ook op slag zenuwachtig...bizar nietwaar?

Ken je toevallig die scene uit 1 van Woody Allen's films? Hij speelt een hypochonder, heeft last van een pijntje op zijn rug, gaat naar zijn huisarts en hoort niet eens wat die man zegt omdat hij zeker denkt te weten iets terminaals onder de leden te hebben... :lol:

Nou zo ben ik ook een beetje, sneu he?  :grin:

Hi ,ken die film niet, maar het gaat vast helemaal goed komen met je na je positieve ervaring van gisteren of was het nog vandaag :?
Ik heb trouwens ooit nog eens gewerkt in OLVG maar er is heel wat veranderd daarna na toen was het vol in de verbouwing en een puinhoop, nu niet meer.
Misschien als je angst niet overgaat moet je gezellig er elke dag als therapie een kopje koffie gaan drinken :grin:. Kan wel leukere plekken verzinnen in A'dam jij vast ook wel

ARRRRGHHHHHH!!!!!!  :x :x :x :x :x :x

Het ' voelde' al als veel te voorbarig mijn zinnetje...en nu rest alleen nog wachten....NIET DUS! Vandaag mail van Rob. B. met de ' utterly annnoying'  mededelineg dat ik helaas een mieren n.....case officer heb (nou ja Rob verwoordde dat uiteraard iets diplomatieker  :roll:)

Wat is er aan de hand? Nou het volgende...

De 5 bonuspunten voor 'community language' die mij aan het felbegeerde PR helpen, heb ik laten staven door de Universiteit v. A'dam een brief op te laten stellen met de vermelding dat mijn doctoraal opleiding in het Nederlands is gegeven. Je zou zeggen , getekend door een UvA VIP, voorzien van stempels, met academisch bloed besprenkeld ...  :evil: het zou genoeg moeten zijn....neeeeeeeeeeen hoor......

Wat wil mijn gezellige case officer???? Hij zegt dat in de brief niet alleen vermeld moet staan dat de studie in het Dutch was, maar ook de behaalde graad (Masters), de start-en eindtijd moeten er vermeld worden....

Tja, het is inderdaad veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeel gevraagd om het al aangeleverde DOCTORAAL diploma naast het al aangeleverde TRANSCRIPT van de studie te leggen en zo zelf al je vragen te beantwoorden!!! Het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
makkelijker om de ' would be migrant' om de zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste brief te vragen.....

Zien jullie de stoom al opstijgen hier op Expedite????

Sorry hoor moest even het getergde hart luchten... :evil: :evil:
TO BE CONTINUED....

Dus even de brief enigzins aanpassen en opnieuw laten tekenen? Als dat het enige is, slechts een kwestie van een paar daagjes, toch .. ??

Je kent het liedje wel he... 'we zijn er bijna, we zijn er bijna, ....' ;-)

Aangezien je medicals al onderweg zijn, zou het misschien niet echt vertraging betekenen? (Alleen extra werk natuurlijk).

Sjonge jonge jonge zeg. Wat ZIELIG! Ik had de hoop dat de burocratie  in Australie wat minder zou zijn, maar inmiddels ben ik er achter (mede door het lezen hier op dit forum) dat het daar vele malen erger is. Hou de moed er in Tampet!!!

Zo jongens ben weer wat bij mijn positieven... :p dus ja goed bekeken is het een kwestie van brief aan laten passen en hupsakee maar weer....dus Perthpete je hebt helemaal gelijk...t is niet het einde v.d. wereld... dus off I go weeer naar de UvA... :lol:

@Erna; dankje ja op dat moment verheug ik me nu alvast... :roll:

En Djinnas...ja ik was er in mijn onnozelheid ook van overtuigd dat het nergens zo erg kon zijn als in NL met haar duizenden regeltjes en overal formuliertjes voor....boy was I wrong!  :evil:

Ondertussen in formulierenland....

--> De allerliefste schat van een mevrouw van de UvA hielp mij vorige week niet alleen razendsnel aan de door DIAC gevraagde brief, ze checkte ook nog eens hoe dat toch zat met die Bachelor in AUS ("want we willen je niet tekort doen met je bul"  ... :lol:) ...het is volgens haar zo ongeveer het enige engelstalige land wat geen Masters/Bachelor onderscheid hanteert...ze vertelde me ook dat ik me vooral niet bezwaard moest voelen en dat ze net zo lang doorgaat totdat de brief helemaal ok is....en dat bij verdere onduidelijkheden DIAC haar gerust mocht bellen/mailen....ik wilde haar zoenen! ...leek me bij nader inzien toch geen goed idee... :evil: dus ik toog gisteren naar het Maagdenhuis, beladen met chocolade en wijn als dank...vond ze allemaal niet nodig ze deed gewoon haar werk... :roll:
Jaa, dit soort met uitsterven bedreigde mensen bestaan echt nog...die zal ik wel missen... :wink:

--> De medicals van ons alle vier waren A-okee, en zijn vrijdag de 23e per aangetekende post door Dr. Delprat naar Sydney gezonden...dus als alles goed gaat komen deze ook voor 3 dec bij het LCU aan... :cool:

--> Gisteren plofte mijn VOG op de mat en schoot ik in een aparte topic in de VOG stress, ....dankzij veel forumleden is de angst weer geweken...

--> Vandaag kwam ook manliefs VOG binnen en ook deze is ondertussen gemailed naar Rob B. en ruim voor de 3 dec. deadline...pffff... :p

En nu.....rest ons alweer niets anders dan gewoon een paar rondjes [move]wachten-wachten-wachten...[/move]

Ciao,
Tampet

@ Jan en Erna: bijna vergeten...maar jullie krijgen de hartelijke groeten terug van Dr. Delprat!!

Ha Dijnnas...aftellen indeed! How about you?? :roll:

@Luuk: het schijnt dat AUS recent haar ' grading' systeem heeft aangepast waardoor een doctoraal diploma (zoals de mijne) daar als Bachelor wordt gezien...in de rest van de engelstalige wereld echter heb ik een Masters gehaald...in NL ondertussen ook maar ik ben nog van de oude lichting...toen er nog geen Bachelor/Master systeem was in NL....snap je het nog?? Nee ik ook niet...als ze het in AUS maar snappen  :lol:!

@ Jan en Erna: ja de post moet nu geen kuren vertonen... :oops: 

Ja, how about me... Manlief is net onderweg naar Amsterdam voor z'n IELTS. Vorige week heeft hij de hele week cursus gehad, dus zit wel snor. Daarna verder met alle papierenreut verzamelen en de uitslag afwachten. Spanning en sensatie! De R... (sssstttt) is klaar en ligt bij move2australia. (Hehe, de deur uit dat ding), maar kan nog niet weg, omdat de diploma's ed nog missen, maar dat ding is in ieder geval klaar. Fieuw.... We komen er wel!

:eek:fftopic: Zo, vandaag vroeg uit de veren om Sinterklaas te helpen op het werk. Gezellig!  :eek:fftopic:

Hoi

Ik zal duimen dat de post op de mat beland bij het LCU morgen. Anders geef ik het wel een zetje vanuit de lucht.
Goede vraag waar we heen gaan , ik ben goed in plannen maken en net zo goed om ze elke dag weer te veranderen :smile: Houd het leven spannend :wink:. We vliegen in ieder geval op Melbourne en gaan daar wat vrienden op zoeken. Waarschijnlijk zullen we naar Bright en Mansfield gaan. Maar eergisteren zei ik tegen Jan we kunnen ook door vliegen naar Tasmanie, vond hij toch niet zo'n goed idee geloof ik.:?.

@Dijnnas hoe was je man zijn IELTS examen

Back