Tampet zegt....House for Sale!!!!

[quote author=tampet link=topic=7651.msg106730#msg106730 date=1199392627]
@ Chantal; ja ik geloof dat je gelijk hebt[/quote]

Hele wijze woorden  :grin:

Hi Tampet

Ik dacht je bent in een diepe slaap gevallen op je yoga matrasje.

Waarom bel je je CO niet op. Hebben wij vorig jaar ook gedaan, en de volgende dag kregen we bericht.

Ik blijf duimen voor jullie hoor, sterkte :up:

[quote author=Jan and Erna link=topic=7651.msg106736#msg106736 date=1199393619]
Hi Tampet
Ik dacht je bent in een diepe slaap gevallen op je yoga matrasje.
[/quote]

Zeg ben je helderziend of zo??? :roll:
Ha-ha ja we waren dagenlang aan het feesten eigenlijk...oud en nieuw, nieuwjaars borrels, nieuwjaars etentjes...wijn, champagne, nog meer wijn... je weet wel...en op mijn leeftijd duurt het herstel dan toch aanmerkelijk langer...ha-ha...dus moest even de roes uitslapen... :roll:en tja gisteren weer gaan werken...was ook weer even schrikken na anderhalve vrije week... :grin:

Heb je wel wat afleiding gehad ten minste. :smile: Ik maar bang zijn dat je niet meer van dat yoga matrasje af kwam.
Wist je niet he dat ik helderziende was, kijk maar uit :grin:

[quote author=Maluka link=topic=7651.msg107215#msg107215 date=1199708596]
Zat jij toevallig ook bij die personen die op 10 of 11 december hun pre-grant letter zouden moeten hebben ontvangen, maar door een storing dit nog niet gehad hebben?
(Zie: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=8165.0)
[/quote]

Hi Maluka, nee helaas, officiële bevestiging van Rob B. gekregen dat ze in mijn geval simpelweg nog niet zo ver zijn en dat ik dus nog even moet....[move]wachten[/move]
Had ook eigenlijk niet gekund omdat onze medicals pas op 19 dec zijn afgerond...maar ik blijf het wel vreemd vinden dat 3 weken na afronding medicals we nog steeds niets gehoord hebben. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Zou de CO inderdaad enkele weken ' out of the office' zijn?
Maar waarom heeft hij dan niet ons dossier helemaal afgerond voor vertrek?
Ik bedoel als ik het goed begrijp moet na afronding van de medicals alleen nog de pre-grant mail verstuurd worden? Verder toch niets? Tenzij ze een 4-eyes check principe hanteren en die andere persoon er niet is....ik weet het, ik weet het, ik maak alleen mijzelf gek hiermee, ik schiet er verder toch niets mee op...maar zucht wat een hard gelag is het toch.... :roll:

Ze moeten daar bij DIAC ook verplicht op een basiscursus psychologie vind ik...ze hebben geen idee wat dat met mensen doet dat  maandelange 'gebungel'...bromde en mopperde zij verder...

Anyway binnenkort weer naar yoga, wie weet kom ik er weer wat meer Zennnnn vandaan!  :roll: :grin:

Cheerio!

Hi Tampet

Niet te veel piekeren, gaat vast helemaal goed komen. Je CO ligt ergens lekker in de zon en binnenkort stuurt ze de grant letter. :up:
Maar ik begrijp je stress wel hoor, nog één keer diep in en uitademen.
Ik duim verder :up:

Thx Erna!  :up:
Ik ben trouwens wel bang dat als dit nog veel langer duurt ik jou nieuwe duimen moet komen brengen in Perth!  :lol:

Hee ik dacht dat jij helderziend was..wist je dat niet?  :lol:
Prachtige collectie hoor!
Hmm....dit wordt toch wat morbide moet straks nog wel kunnen slapen....
Jij gaat natuurlijk lekker ontbijten, zwemmen...nee ik ben niet jaloers, lijkt maar zo  :roll:

Tampet: relax!!!!! Het duurt gewoon een tijdje. Wij hebben zo'n 6 maanden moeten wachten op een teken van leven van DIAC na het uploaden van onze medicals. Ik bedoel maar. On a very positive note: als je aan alle voorwaarden voldoet, krijg jij je visum!

Good luck!
Kath

[quote author=tampet link=topic=7651.msg107517#msg107517 date=1199913479]
Hee ik dacht dat jij helderziend was..wist je dat niet?  :lol:
Prachtige collectie hoor!
Hmm....dit wordt toch wat morbide moet straks nog wel kunnen slapen....
Jij gaat natuurlijk lekker ontbijten, zwemmen...nee ik ben niet jaloers, lijkt maar zo  :roll:
[/quote]

Hoezo jaloers  :wink: :wink:
images

Hou vol, Tampet... jullie zijn er bijna ... Zoalng je nog niet helemaal 300% zeker bent van je bestemming (Perth-Adelaide-Perth-Adelaide-Perth-Adelaide-Perth-....) kun je eigenlijk toch nog niet komen... ;-) ;-)

Hoi Tampet hoop dat je toch nog lekker geslapen hebt. Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, je bent van harte welkom om hier te zwemmen :bath: het zwembad is groot genoeg.

En die twijfel waar Pete het over heeft die zal misschien wel nooit overgaan waar je ook beland, wij herkennen dit wel zo gauw er iemand hier over Caloundra begint kijken we meteen weer op de real estate, hoe fijn we het hier ook hebben, dit was voordat we in Perth waren geweest onze keuze nl.

Dus laat die visum NU maar komen!!!!!!!!DUIM DUIM DUIM :up:

@ Kath; I know, I know...geduld is tegenwoordig ' my middle name'....  :evil:
Ik weet dat het even duurt na het versturen van de medicals, maar de onze zijn niet alleen ontvangen door het LCU maar ook al  beoordeeld/finalised door de CO...en dat al bijna 4 weken geleden...en iedereen zegt dat dat de laatste stap is...vandaar mijn ahum, ietwat ongeduldige reactie...snappie?  :wink:

@Perthpete; oh nee he ik snap het, die CO zit hier gewoon mee te lezen...en ziet onze twijfel ....en weigert daarom die pre-grant te mailen...oh dear...oh dear.... :shock: :roll:

@Erna; hmmm..kijk maar uit straks hou ik je er nog aan! En had ik al verteld dat ik mijn 2 zeer ondeugende kindertjes meeneem??  :smile: :grin: Daar gaat je rust in het zwembad....  :lol:

@Miranda: WOW...that pretty much sums it up... :grin:

No worries ook welkom kom met die ondeugende kindertjes :?

Durf je je CO niet te bellen , misschien ligt het allemaal op een vergeten stapel ofzo iets

Nog ff doorzuchten :up:

Geen idee wanneer onze medicals behandeld zijn, maar er zat ongeveer 6 weken tussen dat ze het hadden ontvangen en dat we het visum kregen. Misschien is jouw CO met vakantie?
Succes met wachten nog!! Heb me zojuist in m'n duim gesneden, dus ik ga wel even wijsvingerduimen ;)

@Erna; [quote author=Jan and Erna link=topic=7651.msg108045#msg108045 date=1200360744]
Durf je je CO niet te bellen , misschien ligt het allemaal op een vergeten stapel ofzo iets
[/quote]

Ik volg nog maar even braaf het advies van Rob die zegt dat ze gewoon nog niet zo ver zijn...maar ik weet ook niet hoeveel langer ik dit gewacht nog uithou.... :|

En Annemiek dankjewel hoor, moet niets uitmaken... :grin: hoop dat t niet te erg heeft gebloed....ik word al witjes bij het idee  :grin:

Back