[quote author=Maluka link=topic=7651.msg107215#msg107215 date=1199708596]
Zat jij toevallig ook bij die personen die op 10 of 11 december hun pre-grant letter zouden moeten hebben ontvangen, maar door een storing dit nog niet gehad hebben?
(Zie:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=8165.0)
[/quote]
Hi Maluka, nee helaas, officiële bevestiging van Rob B. gekregen dat ze in mijn geval simpelweg nog niet zo ver zijn en dat ik dus nog even moet....[move]
wachten[/move]
Had ook eigenlijk niet gekund omdat onze medicals pas op 19 dec zijn afgerond...maar ik blijf het wel vreemd vinden dat 3 weken na afronding medicals we nog steeds niets gehoord hebben. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Zou de CO inderdaad enkele weken ' out of the office' zijn?
Maar waarom heeft hij dan niet ons dossier helemaal afgerond voor vertrek?
Ik bedoel als ik het goed begrijp moet na afronding van de medicals alleen nog de pre-grant mail verstuurd worden? Verder toch niets? Tenzij ze een 4-eyes check principe hanteren en die andere persoon er niet is....ik weet het, ik weet het, ik maak alleen mijzelf gek hiermee, ik schiet er verder toch niets mee op...maar zucht wat een hard gelag is het toch.... :roll:
Ze moeten daar bij DIAC ook verplicht op een basiscursus psychologie vind ik...ze hebben geen idee wat dat met mensen doet dat maandelange 'gebungel'...bromde en mopperde zij verder...
Anyway binnenkort weer naar yoga, wie weet kom ik er weer wat meer Zennnnn vandaan! :roll: :grin:
Cheerio!