Tampet zegt....House for Sale!!!!

Misschien moetwen we wat andere activiteiten voor je gaan bedenken voor wat afleiding...
Auto wassen (de mijne?), sodexo/sudoko/soduko (hoe heten die verrekte puzzels?), breien, karaoke. Zat er een voor je bij, of toch maar joga.

Bij nader inzien, toch maar duimen dan.

Nee hoor tampet. Heeft nauwelijks gebloed ;)

Wachten is oh zo moeilijk.....  je wachtvermogen nog iets meer op de proef stellen en dan komt alles goed :up:

[quote author=Annemiek link=topic=7651.msg108191#msg108191 date=1200469980]
..... je wachtvermogen nog iets meer op de proef stellen en dan komt alles goed :up:
[/quote]

Hmm...indeed Annemiek!
Het laatste nieuws is dat we wachten tot ons dossier wordt toegewezen aan de ' decision maker' jawel echt waar, ik verzin het niet!  :grin:
Kennelijk is de taak van een CO beperkt tot het verzamelen/checken op volledigheid en correcte aanlevering van het dossier en is het de ' decision maker' die dus die hele papierwinkel beoordeelt en (hopelijk) stempelt!  :roll:

Oh ja en onze CO heeft ons ook nog gevraagd om geduldig te zijn  :x

Kortom, onze ' medical requirements finalised' status sinds 19 dec. betekent allen maar dat ze op die datum alle paperaasen van het LCU hebben ontvangen!

The 'decision maker' himself/herself moet dus de medicals nog beoordelen concludeer ik hieruit...
Kortom, op naar de volgende 6 weken... :-(

Cheeeeeerio!!

Hi Tampet mijn glazenbol zegt deze week gaat het gebeuren :up:

Wat ik niet snap ik dacht dat het LCU je medicals beoordeeld en niet de CO, ik moest extra dingen doen en dit kreeg ik niet te horen van de CO en moest die op sturen naar het LCU . Kan er naast zitten of dingen zijn weer veranderd.

Sterkte maar weer nog een paar keer diep zuchten

Gaat goed.....
Maar eh "medical requirements finalised" zegt dus geen ene bal  :-( Balen dacht dat ik tenminste die zekerheid al had.

Hi Erna, zul je extra lief zijn tegen je bol deze week??  :roll: Thx!
En trouwens ik dacht hetzelfde als jij over het LCU, maar kennelijk hebben ze weer iets veranderd...ik adem in en ik adem weer laaaang uit :cool:
Doe je weer mijn groeten aan beautiful Perth?

Hi Tampet

Je krijgt de groeten terug vanuit het o zo mooie Perth. Maar blijkbaar werkt mijn glazenbol hier niet, terwijl hij het toch altijd goed deed.

Zal mijn duimen maar weer in zetten ipv naar die bol turen :up:

Hoi Tampet,
Hé, ik gok op 20 februari hoor, waarom, het is een mooie datum, want op die datum 'kregen' wij ons visum. Maar ik gun je alles wat eerder is, bijvoorbeeld:
vandaagmorgenovermorgenoverovermorgenoveroverovermorgen :up:

Wel bizar trouwens dat ze ook op HIV testen bij je MED. 't Zou je maar gebeuren dat je er zó achterkomt en vervolgens OOK niet meer naar Oz mag..

[quote author=tum link=topic=7651.msg110126#msg110126 date=1202198524]
Hoi Tampet,
Hé, ik gok op 20 februari hoor, waarom, het is een mooie datum, want op die datum 'kregen' wij ons visum. Maar ik gun je alles wat eerder is, bijvoorbeeld:
vandaagmorgenovermorgenoverovermorgenoveroverovermorgen :up:
[/quote]

Ik zet in op de 14e. Wie biedt: eenmaal, andermaal...

Maareh, Tampet, hou je het nog een beetje? Misschien moet Erna haar glazen bol nog even oppoetsen...

De 6e natuurlijk......kan mij niet snel genoeg gaan met die elektronische aanvragen  :evil:

Laat ik ook eens een duit in het zakje doen. Ik denk 14 feb ;) Valentijnsdag is natuurlijk een mooie dag :up:

Hey Tampet,

Wat is dat nu een paar dagen niets posten.......ben je soms al een feestje aan het vieren?  :wink:

Gr. Chantal

[quote author=tweety link=topic=7651.msg110434#msg110434 date=1202416268]
Hey Tampet,
Wat is dat nu een paar dagen niets posten.......ben je soms al een feestje aan het vieren?  :wink:
[/quote]

If only!!  :evil: Nee niets hoor, Tampet zit nog steeds in de wachtkamer...
en het gezin van Tampet is de afgelopen tijd geteisterd geweest door de griep dus Tampet was een beetje in de 4e versnelling bezig met werken/verzorgen/opvangen/ inhalen/chagrijnig zijn....kortom I've had better weeks!  :evil:

Daarbij heb ik (mijn yoga juf indachtig) ook echt bewust even wat ' afstand' genomen van dat dagelijske gezenuw of de pre-grant er al is of niet en dus ook dit forum even links laten liggen.  :roll:
Het komt als het komt, en kennelijk moeten wij nog wat langer wachten, so be it.
Het is me zelfs gelukt om enkele dagen achter elkaar NIET de status te checken in het DIAC systeem!! Knap he??  :grin:

Maar jongens hartelijk dank dat jullie aan me hebben gedacht hoor, is natuurlijk wel erg leuk om te lezen, alleen heb ik nog steeds niets spannends te melden!

To be continued... :smile:

[quote author=tampet link=topic=7651.msg110628#msg110628 date=1202588940]

Het is me zelfs gelukt om enkele dagen achter elkaar NIET de status te checken in het DIAC systeem!! Knap he??  :grin:

[/quote]

Hou vol he, hou vol. Het is voor een goed doel.

In de hoeveelste week zit je inmiddels en weet je nu ook al waar jullie haan gaan. 'T kan zijn dat ik een post heb gemist hoor.

Adios, Dijnnas

Jongens, jongens vanochtend door Rob wakker gebeld.....JAWEL VISA GRANTED!!!!!!!!
De vrolijkheid bubbelt per minuut verder omhoog en mijn concentratie is verder compleet zoek  :smile:

Wat zal die champagne (na 2 maanden koel te hebben gestaan) vanavond smaken!! :grin:

En dan hier de statistics:

Ons on-line aangevraagde visum is toegekend na: 

Na (net geen) 5 maanden sinds het indienen bij DIAC
En (speciaal voor Chantal  :smile:) na (net geen) 8 weken sinds 'medicals finalised'! 

En ja de 'approver' is inderdaad een andere persoon dan de CO!!

Zo en dan nu nog het yoga matje alvast opbergen.... :lol:

CHEERIO!!!!

Tampet de bubbelende....

Back