Tampet zegt....House for Sale!!!!

[quote author=Dijnnas link=topic=7651.msg105243#msg105243 date=1198098614]
Ik heb inmiddels blauwe duimen van het duimen....
[/quote]

Is harstikke 'fashionable' wist je dat??  :grin:
En....is jullei pakketje al bijan compleet?  :wink:

Compleet, maar moet eerst nog door Rob worden bekeken voordat we de boel laten tekenen etc. Komt goehoed.

Trouwens, heb jij ook blauwe (fashionable) duimen, of typte je gewoon te snel?  :wink:

Ha-ha mijn duimen zijn ' beyond' blauw...ze zijn al bijna opgelost... :roll:
Rustiger typen is trouwens one of my New Year's resolutions...

Maareh SUPER van het pakket!! :drink:

Cheerio

Haha  :grin: Ja ja, jij bent zeker een ik kan ondersteboven,
achterstevoren, hangend aan een bungeetouw
en ondertussen nog aardappels schillend kan typen
zeker!

compute-9.gif
:up:

Nou jongens ik heb spannend nieuws...wat het ook moge betekenen....
Gisteren gedurende mijn dagelijkse routine check in het DIAC systeem zag ik tot mijn stomme verbazing 2 nieuwe statussen:

Per 19 dec. zijn de ' health examinations' van ons alle 4 ontvangen (door de CO) en
Per 19 dec. zijn de ' health requirements' van ons alle 4 ook 'finalised' (door de CO)!  :shock:

Oftewel....dat klink alsof onze medicals verwerkt zijn....en dus en dus??

Zou dit het zijn??  :?

Tis jammer dat de kerst er nu doorheen fietst. 1 week na de 'health requirements finalised' kwam bij ons de 'approved' status en dat was vorige week.

Blijf je status checken....je bent er bijna!!  :up: :up:

Hi Tampet

Dat klinkt goed zou wel een heel mooi kerstkadootje zijn.
Maandag is nog een werkdag :up:
Zal mijn duimen ook blauw draaien

Ja zeg, dat is toch helemaal goed nieuws zeg!! Dat zou nog eens een mooie afsluiter van het jaar zijn!!! Ik ga voor jullie duimen hoor!!!

Liefs,
Lela

[quote author=tampet link=topic=7651.msg105426#msg105426 date=1198252132]
Nou jongens ik heb spannend nieuws...wat het ook moge betekenen....
Gisteren gedurende mijn dagelijkse routine check in het DIAC systeem zag ik tot mijn stomme verbazing 2 nieuwe statussen:

Per 19 dec. zijn de ' health examinations' van ons alle 4 ontvangen (door de CO) en
Per 19 dec. zijn de ' health requirements' van ons alle 4 ook 'finalised' (door de CO)!  :shock:

Oftewel....dat klink alsof onze medicals verwerkt zijn....en dus en dus??

Zou dit het zijn??  :?

[/quote]

Das mooi nieuws Tampet, maar hoe kun je ziets nakijken? Is dat alleen als je digitaal je aanvraag hebt gedaan?

Daar ben ik weer na een fikse wandeling op de Sallandse heuvelrug...mooi hoor...maareh bitter koud ook vandaag nog.. :freezing:
Dank allemaal voor het meeleven, leuk!  :up:.

@GreenBrown; dank voor je reply, hoop dat je gelijk hebt wat die week betreft en dat onze CO niet op 20 dec. net aan een ' sabbatical' van 6 maanden is begonnen... :grin:

@ Erna, welkom terug& dank voor de blauwe duimen, je ziet dat je laatste duimactie m.b.t. tot de luchtpost duidelijk geholpen heeft!  :up:
Hoe was jullie vakantie? Lekker kunnen uitrusten?

@Annemiek; ja bij digitale aanvragen zie je inderdaad de status per document in het DIAC systeem zelf. Overigens moet je je daar ook weer niet te veel bij voorstellen hoor. Om je een indruk te geven, onze medicals heeft dus van 7 nov tot 19 dec de status ' medicals requested' gehad. En toen ineens floep medicals finalised. Oftwel tussentijdse status-updates zijn ook voor mij niet zichtbaar/traceerbaar. Maar ja ik geef toe, je hebt bij de digitale variant net iets meer inzicht in de stand van zaken. Balen hoor dat jullie maar niets horen, het vervelende is dat je je van alles in je hoofd gaat halen (ben ik zelf ook een ster in  :smile:)
Sterkte, komt goed  :up:

Hey Tampet!
Red je het nog een beetje met je zenuwen? Ik kijk iedere dag even in de hoop dat je goed nieuws hebt neergezet.

Fijne dagen!
Dijnnas

Ha-ha ja dat gaat nog net Dijnnas...thx!
Ben zelf ook echt heeeel benieuwd hoe lang nog... :roll:

Merry XMas en dat in 2008 al jullie wensen in vervulling mogen gaan!  :up: :music:
Cheerio,
Tampet

[quote author=tampet link=topic=7651.msg105560#msg105560 date=1198437024]
Ha-ha ja dat gaat nog net Dijnnas...thx!
Ben zelf ook echt heeeel benieuwd hoe lang nog... :roll:

Merry XMas en dat in 2008 al jullie wensen in vervulling mogen gaan!  :up: :music:
Cheerio,
Tampet
[/quote]

En voor jou ook de beste wensen en een paar leuke dagen! En dat jouw wensen maar heel snel in ervulling gaan (weekje of twee max?).

[quote author=tampet link=topic=7651.msg105555#msg105555 date=1198431943]
@Annemiek; ja bij digitale aanvragen zie je inderdaad de status per document in het DIAC systeem zelf. Overigens moet je je daar ook weer niet te veel bij voorstellen hoor. Om je een indruk te geven, onze medicals heeft dus van 7 nov tot 19 dec de status ' medicals requested' gehad. En toen ineens floep medicals finalised.  
[/quote]

Hier krijg ik dus het heen en weer van  :dizzy: Regelmatig log ik even in (lees zo'n 3 a 4 keer per week) om te zien of er al iets veranderd is. Tot op heden staat bij elk document "requested" dus helaas is er nog niemand mee bezig. Kan dus niet zeggen dat ik er erg rustig van wordt, misschien is het wel beter om gewoon helemaal geen inzicht te hebben  :| Nu lijkt het dat de mensen die hun aanvrag in sept hebben geplaatst weg vooruitgang boeken maar alle aanvragen van okt , nov en dec daar lijkt geen schot in te zitten. Het zou toch niet zo zijn dat de lol in dit nieuwe speeltje nu al over is.......

Ach zo wel in orde komen ik tel gewoon wat vaker tot 10.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Fijne feestdagen enne het nieuwe jaar begint vast met een goed bericht!

Groetjes Chantal

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

[quote author=tweety link=topic=7651.msg105598#msg105598 date=1198490031]
[quote author=tampet link=topic=7651.msg105555#msg105555 date=1198431943]
@Annemiek; ja bij digitale aanvragen zie je inderdaad de status per document in het DIAC systeem zelf. Overigens moet je je daar ook weer niet te veel bij voorstellen hoor. Om je een indruk te geven, onze medicals heeft dus van 7 nov tot 19 dec de status ' medicals requested' gehad. En toen ineens floep medicals finalised.  
[/quote]

Hier krijg ik dus het heen en weer van  :dizzy: Regelmatig log ik even in (lees zo'n 3 a 4 keer per week) om te zien of er al iets veranderd is. Tot op heden staat bij elk document "requested" dus helaas is er nog niemand mee bezig. Kan dus niet zeggen dat ik er erg rustig van wordt, misschien is het wel beter om gewoon helemaal geen inzicht te hebben  :| Nu lijkt het dat de mensen die hun aanvrag in sept hebben geplaatst weg vooruitgang boeken maar alle aanvragen van okt , nov en dec daar lijkt geen schot in te zitten. Het zou toch niet zo zijn dat de lol in dit nieuwe speeltje nu al over is.......

Ach zo wel in orde komen ik tel gewoon wat vaker tot 10.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Fijne feestdagen enne het nieuwe jaar begint vast met een goed bericht!

Groetjes Chantal

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
[/quote]

Chantal, frustrerend.....moeilijk hoor. Ik zal ook voor jou duimen tot ik er bij neer val  :up:

Erg he dat wachten, ik ben daar ook helemaaaal niet goed in. Ik had ook gehoopt dat we nog voor de kerst het verlossende telefoontje van M2A zouden krijgen.
Ik gun het natuurlijk iedereen die al wel net voor kerst hun visum heeft gekregen, maar zou toch stiekum net wat blijer zijn als we 'm zelf ook al zouden hebben! (er is die uitdrukking gedeelde smart is halve smart, zou er ook iets zijn als gedeelde vreugd is dubbele vreugd of zo??)
Ach, uiteindelijk zal het allemaal wel goedkomen.......in 2008.

Groetjes, Florence

He Tampet

Vakantie was super! Thanx.
Kan je nog adem halen , niks gehoord verder neem ik aan, morgen weer een werkdag hier, ik zal verder duimen ondanks de blaren. :up:

[quote author=Jan and Erna link=topic=7651.msg105669#msg105669 date=1198615149]
He Tampet

Vakantie was super! Thanx.
Kan je nog adem halen , niks gehoord verder neem ik aan, morgen weer een werkdag hier, ik zal verder duimen ondanks de blaren. :up:

[/quote]

Geen boxing day?

Back