Tampet zegt....House for Sale!!!!

Jep boxing day vandaag, wat tijd betreft lopen we iets voor hier en was het bij ons al boxing day vandaar @Dijnnas snapie...

[quote author=Jan and Erna link=topic=7651.msg105678#msg105678 date=1198633595]
Jep boxing day vandaag, wat tijd betreft lopen we iets voor hier en was het bij ons al boxing day vandaar @Dijnnas snapie...

[/quote]

:koekkoek: lekker wakker...Sjonge zeg. Okee, vergeet die opmerking van mij maar snel ;)

[quote author=Jan and Erna link=topic=7651.msg105669#msg105669 date=1198615149]
Kan je nog adem halen , niks gehoord verder neem ik aan, morgen weer een werkdag hier....
[/quote]

Hoi Erna, ik grijp deze dagen geregeld terug naar mijn yoga mantra's...." adem diep in....en weer uit...voel hoe je ontspant...."  :evil:
Maareh dan zegt het duiveltje weer ' zou je het DIAC systeem niet even checken...je weet maar nooit....en dan weer hartslag 100....zuucht... :grin: :grin:

ERGO: nog niets, nada gehoord, helaas geen kerstkadootje...maar misschien ene nieuwjaars geschenk, ook goed hoor!  :wink:

@ alle andere wachtenden: ' good things come to to those that wait' (or so they say... :lol:) 

Cheerio,
Tampet de super relaxte... :cool:

Het is toch wat he met die wachtenden ;) Dat mailtje van ons vind ik best maf, want zoiets belangrijks als een pre grant letter vergeten te versturen... Ik weet het niet ;)
Misschien hoor jij ook een deze dagen iets. Ik zal voor je duimen!! En rustig adem blijven halen inderdaad :up:

[quote author=tampet link=topic=7651.msg105773#msg105773 date=1198788163]
Maareh dan zegt het duiveltje weer ' zou je het DIAC systeem niet even checken...je weet maar nooit....en dan weer hartslag 100....zuucht... :grin: :grin:[/quote]

Nou je wordt bedankt hoor..... nu kwam bij mij die drang ook weer boven, nog steeds status required :x 
Gelukkig kan ik mijn frustratie op de versnipperraar afreageren ben namelijk mijn papierwinkel aan het uitzoeken en kom tot de conclusie dat zeker 2/3 weg kan  :shock:

Groetjes Chantal

[quote author=tweety link=topic=7651.msg105804#msg105804 date=1198835295]
Nou je wordt bedankt hoor..... nu kwam bij mij die drang ook weer boven, nog steeds status required [/quote]

Ha-Ha ja leuk he die duiveltjes....had je nog gewaarschuwd...kijkt uit....:evil: :grin:
Wij zijn ondertussen kerstvakantie aan het vieren en doen niet veel emigratie-wise (behalve natuurlijk het DIAC systeem te pas en te onpas bekijken...)

Qua huis verkoop is het niet zo dat we wachten op de 'grant'  want we wonen eigenlijk al te klein, dus te koop gaat het huis toch, maar we zijn simpelweg nog niet klaar... wat heet...we moeten nog beginnen met alle klusjes om het huis verkoopklaar te maken, dus dat wordt niet veel eerder dan ergens in feb dat het de verkoop in kan....ook weten we natuurlijk niet hoe lang het zal duren voor t verkocht is maar voor nov moet toch lukken...

En dan in januari weer fris verder met de container offertes...schommelen allemaal rond de 5000 voor 20m3 maar de inschatting van onze inboedel is toch een uitdaging merkten we...volgens de een hadden we 24m3, volgens de ander maar liefst 33m3...ook beweerde de een dat we een hardhouten meubel (teak) ab-so-luut niet in konden voren en zei de ander oh geen probleem...kortom....dat wordt nog een leuk klusje....maar dat is voor volgend jaar....

Nou tabee maar weer & versnipper ze! (heerlijke bezigheid... :grin:)

Hee Tampet,

Succes met klussen. November moet lukken, toch? Op 2 januari krijg je goed bericht, ik voel het aan m'n water  :wink:

En anders zeker een of meerdere dagen later  :up: :lol:
2008 wordt gewoon een uitstekend jaar voor je je moet gewoon nog even in spanning zitten.
Maar we leven allemaal met je mee hoor.

groetjes,
Moon
The Roosters

duim :up: duim :up: duim :up: duim :up: duim

Zouden ze bij jou ook wat vergeten zijn tampet? ;) Mag het niet hopen trouwens, want dat is niet goed voor je zenuwstelsel...

Hi guys,

Hier zit ik dan op de één na laatse dag van dit fabuleuze jaar...yoga matje klaar voor gebruik... :grin:
(melancholie die de kop alvast opsteekt.. :roll:).....reikhalzend uit te kijken naar het begin van 2008!

Dank voor al jullie meeleven, I'm absolutely fine!  :up: T is alleen jammer dat ik door mijn extra voorraadje geduld heen ben... :grin: :evil:

Duss; Thx Moon! Dat 2008 ook voor jullie heel rapido de wensen in vervulling doet gaan zodat jullie allemaal snel in Sydney herenigd worden!  :up:
En Annemiek, thx voor het duimen....zou wel een giller zijn als onze pre-grant ook vergeten op een stapel ligt...  :shock:
En Dijnnas: ahum dat klussen begint ergens in t nieuwe jaar...nu nog efkes luiwammesen hier.... :lol:

En voor jullie allen (Jan er Erna straks als eerste!!) een geweldige jaarwisseling een een super 2008 gewenst!

Cheerio,
de wachtende groet jullie!

[quote author=tampet link=topic=7651.msg106162#msg106162 date=1199046801]
Hier zit ik dan op de één na laatse dag van dit fabuleuze jaar...yoga matje klaar voor gebruik... :grin:
[/quote]

Yoga matje? Bij mij thuis is het Sonja Bakker die wacht  :up:

Hi Tampet

Ik heb net een portie geduld met een spoedvlucht gestuurd :grin:
Hopelijk kun je dan van je yoga matje af komen .
Heel goed uiteinde voor jullie en een super begin :up:

Trouwens Reentje mag als eerst het nieuwe jaar in luiden in Nieuw Zeeland :lol:

Hier komt nog een stukje geduld...en zoals ze zeggen.....
good things come to those who wait..
echt waar...kijk maar naar Annemiek en Maluke...die hadden al
een visum terwijl ze het zelfs niet wisten... :wink: :grin:...en
wie weet...misschien is ons huis al verkocht zonder dat ik het
wist...maybe when pigs fly... :wink:...
pigsfly.gif

groetjes en succes Tampet!!

Miranda  :smile:

Ha Helden! (alias Tum, Annemiek, Dijnnas en Erna  :lol:) Hartelijk dank voor alle spoedleveringen geduld!  :up:
Heb ik hard nodig....want ook vandaag 3 januari...2 weken na ' medicals finalised'  nog steeds niets gehoord....la-di-da-di daaa :roll:

Vraagje voor Annemiek: de pre-grant die je krijgt, is dat een echte brief die je per post krijgt of een email?
Ben benieuwd...  :p

[quote author=tampet link=topic=7651.msg106721#msg106721 date=1199390444]
Heb ik hard nodig....want ook vandaag 3 januari...2 weken na ' medicals finalised'  nog steeds niets gehoord....la-di-da-di daaa :roll: [/quote]

Aangezien ik jouw topic angstvallig blijf volgen en ook alle andere sites waar een timeline op staat, krijg ik sterk de indruk dat ze in Adelaide deze week gesloten zijn. De enigen die wel resultaat boeken deze dagen is LCU, daar is de achterstand nu slechts 3 a 4 weken.
Dus misschien wordt maandag zomaar je dag :lol: Helaas is echter nergens enig schot in de aanvragen van na 21 september dus wat dat betreft heb je wel mazzel dat jullie aanvraag van 21 sept is.

Succes met alles en adem in adem uit alles komt in orde!

Groetjes Chantal

[quote author=tampet link=topic=7651.msg106721#msg106721 date=1199390444]
Ha Helden! (alias Tum, Annemiek, Dijnnas en Erna  :lol:) Vraagje voor Annemiek: de pre-grant die je krijgt, is dat een echte brief die je per post krijgt of een email?
Ben benieuwd...  :p
[/quote]

Ik beantwoord hem maar, omdat ik de pre-grant-letter heb ontvangen....De pre-grant-letter wordt per e-mail verstuurd...

Maar waarom waag je er geen telefoontje aan? Heb ik ook gedaan en toen wist ik direct wat meer.....

Hi Maluka, thx voor je snelle antwoord!  :up: Goed om te weten dat het een mailtje is, dan kan ik nu stoppen met het ' stalken'  van onze postbode...arme man!  :grin:
De reden dat ik zelf niet bel, is omdat onze aanvraag door Move2Aus. wordt begeleid, en alle communicatie met DIAC etc. uiteraard via Rob gaat. Overigens heb ik nu inderdaad maar een email naar Rob gestuurd om te vragen of hij misschien weet wat er speelt...eigenlijk overbodig want zodra er ook maar iets te melden valt, is Rob de eerste die me dat laat weten...maar ja mijn ongeduld heeft het weer eens van me gewonnen...  :roll:

@ Chantal; ja ik geloof dat je gelijk hebt, of mijn CO is zelf natuurlijk vakantie aan het vieren...kan ook... : hem overigens van harte gegund...maar nu even niet!  :grin:

Back