Tanne en John in Yulara

Pooh, dacht ga maar weer eens wat laten weten over onze laatste stand van zaken, moest ik me toch een end zoeken voordat ik de topic gevonden had.. :) Maar goed..

Inmiddels hebben wij ons huis verkocht. Kennisen van ons waren verliefd geworden op het huis en wilde het liever gister dan vandaag. Dus binnen een maand was het verkocht. Nu zitten we tijdelijk in een vakantieappartement in Vlissingen, waar we 15 juni uit moeten. Hopen maar dat we rond die tijd weg kunnen, anders moeten we bij mijn moeder gaan wonen  :|. Maar goed, we zijn iig van het huis af! :)

Na de Expo kregen we veel beloftes maar geen antwoord verder, dus zijn we maar naar een emigratiebureau gegaan. De samenwerking is geweldig en tot nu toe zijn we erg tevreden. Het is trouwens maar goed dat we hun hebben ingeschakeld, want we kwamen toch een aantal papieren te kort voor de TRA. Daar zijn we nu dus nog steeds mee bezig.

Nou wil het geval dat ik maandag een mailtje kreeg van Nayler. Een recruiter bureau uit Australie die we op de expo hadden ontmoet. Ze boden hun excuses aan voor de vertraging, maar ze wilde toch nog heel graag een telephone interview. Daar zeggen wij geen nee tegen! Vandaag dus het interview gehad (nou ja, john dan :)) en het ging heel erg goed! Ze waren erg te spreken over het uitgebreide CV dat we hun mee hadden gegeven en daarom hadden ze niet echt specifieke vragen over johns beroep. Het stond er allemaal al in. Maar ze hebben een beetje gepraat over wat we verwachten en waar we heen willen enzo. Hij herinnerde ons nog van de expo, dus dat was wel een plus punt! :)

Nu is het gewoon afwachten. Hij zou johns papieren voorleggen aan O'Donnel Griffin en dan horen we binnen een week meer hoop ik..

Grtz Tanne
 
Hi Tanne,

Lijkt er op dat gedult toch beloond wordt. En vooral als ze je nog herinneren van de expo. Hebben jullie toch een goede indruk achtergelaten!!

En nu voor de rest. We  :up: voor jullie.

Rene
 
Ben benieuwd, ik zal in ieder geval flink voor jullie duimen  :up:

groetjes Miranda  :)
 
[move][size=25pt]!!!!GEFELICITEERD GEFELICITEERD GEFELICITEERD!!!![/size][/move]

Wat een fijn nieuws!!!

Geniet ervan.

Groetjes,
Lela
 
:congrats:

Gefeliciteerd!!!!

Ondertussen ook al wat van Nayler gehoord? En hoe zit het na 15 juni? Moeten jullie dan bij je ouders in trekken? Of kun je nog langer in Vlissingen blijven. Zou wel lekker zijn, zomer - Vlissingen...!!
 
Hoi , Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande, gefeliciteerd, suc6 met de rest, maar dat zal nu peuleschil zijn...  :-D

Gr.Koen
 
:happysun:   :dancing:    :happy:

Dank jullie wel allemaal! :) We zijn echt zo happy, die zware domber idd achter de rug!! Woohoo (op zijn steve irwins :) )

[quote author=Lin link=topic=1098.msg59093#msg59093 date=1147294297]

Ondertussen ook al wat van Nayler gehoord? En hoe zit het na 15 juni? Moeten jullie dan bij je ouders in trekken? Of kun je nog langer in Vlissingen blijven. Zou wel lekker zijn, zomer - Vlissingen...!!

[/quote]

Nog helemaal niks van Nayler gehoord, ik word er een beetje moe van zeg maar. Ze zeggen dat ze staan te springen om mensen maar ondertussen hebben ze geen zin om een beetje moeite ervoor te doen. Nou ja, dan doe ik het toch lekker zelf  :wink: . En op dit moment wonen we idd bij mijn moeder al. Ze is op vakantie dus hebben we haar huis lekker voor ons zelf. Het is maar 10 km van vlissingen, dus ik ga wel lekker naar de Boulevard van de zomer :) hihihihihi.. Trouwens, ik werk ook nog in vlissingen. Maar ik weet wel dat ik verhuizen niet zo leuk meer vind. Ik ben nu iets te veel verhuisd in een veel te korte tijd..  :lol: <= dat word je er van ..  Weet 's nachts niet meer in welk bedje ik nou ookal weer lig. Ach ja, nog een poosje........

Grtz Tanne
 
Nog gefeliciteerd met de positieve assessment en succes met de volgende stappen!

Groetjes,
Susan
 
:happy:       :dancing:        :happy:                     

We waren al een poosje bezig met het zoeken van een sponsor. Nog voordat we met de procedure begonnen. Maar toen konden we niks vinden. Alles liep op een dood eind en we werden gewoon niet meer terug gebeld. Ik kan je vertellen dat dat niet al te best is voor je zelfvertrouwen!! Maar goed, we hebben doorgezet en uiteindelijk onze TRA papieren binnen gehaald. Daarna zijn we begonnen met opnieuw solliciteren en vonden de geweldigste baan midden in Australie, bij Uluru (Ayers Rock). Een groot luxe resort zocht een onderhouds monteur, veel bonussen en ook nog eens inwoning (ook weer een zorg minder). Plus dat er ook genoeg werk voor mij zou zijn. Wij dus gesolliciteerd. Nog geen week later bericht terug, ze willen een gesprek.. IEHHHHHH.. Maar niet al te veel hoop, want gesprekken hadden we eerder gehad en dat liep niet altijd af zoals wij wilde. Maar goed, er zat nog een weekendje Leiden tussen om alles voor te bereiden en de smaak van Australie te pakken te krijgen (Expo Destination Down Under, wat errug tegen viel).

Maandagochtend 8.30: Eerste gesprek.
John was super zenuwachtig, maar goed voorbereid. Het gesprek duurde 45 min. en wat je uit het gesprek al begreep is dat ie door ging naar de volgende ronde. Wat aan het eind dus ook gezegd werd. Shit, dit gaat nog eens de goeie kant op joh... Maar niet al te veel hoop, gewoon neutraal blijven (WHAAAAAA).

Dinsdagochtend 6.30: Tweede gesprek
Dit was het gesprek met de Technical Services Maintenance Manager, the boss! John nog zenuwachtiger, dus gister met een slaappil naar bed. Hij is gewoon wakker geworden en we zaten klaar om het gesprek te hebben om 7.00. 6.30 gaat mijn telefoon...  Ohjee, het verkeerde telefoonnummer op de cv gezet, nou ja.. Alsjeblieft John, Jim the Boss.
BLablablablablablablalookingforwardtomeetingyoublablablabla..
LOOKING FORWARD TO SEEING YOU?!?!?!?!?! Whaaaa..
Waar het dus op neer kwam, hij mocht eigenlijk niks over het gesprek zeggen, maar hij vond john a very very very suitable candidate for he position and he was looking forward to meeting him. Wat dus betekend dat we zo goed als aangenomen zijn..

:happy:       :dancing:        :happy:                       

Nu is het wachten op een mailtje van personeelszaken.. Blijft toch nog wel spannend.. Hebben we straks toch nog een sponsor, plus woning werk enzo. Echt een geweldig begin zo!!!!

-XXX-

:cheer:
 
Ik ken dat resort, is supersjiek hoor, dure bedoening! En wat een omgeving, wauw! Wij trekken naar ALice Springs, in Ozzie termen dus "redelijk dichtbij".
We duimen voor je!!  :up:

Sara
 
Klinkt goed Tanne  :)
Wij duimen ook voor jullie dat John het wordt  :up:

Hopelijk horen jullie snel,
Groetjes,
Susan
 
[quote author=sarabaes link=topic=1098.msg61845#msg61845 date=1149573835]
Ik ken dat resort, is supersjiek hoor, dure bedoening! En wat een omgeving, wauw! Wij trekken naar ALice Springs, in Ozzie termen dus "redelijk dichtbij".
We duimen voor je!!  :up:

Sara
[/quote]

Hihi, ja het ligt geloof ik 450km van Alice Springs. Nou, mocht je op vakantie willen, ff doorgeven, dan zorgen wij voor korting :-D Als het door gaat natuurlijk..


[quote author=Scutch link=topic=1098.msg61849#msg61849 date=1149575258]

Klinkt goed Tanne :)
Wij duimen ook voor jullie dat John het wordt :up:

Hopelijk horen jullie snel,
Groetjes,
Susan
[/quote]

Ja wij ook.. Zit nu echt naar mijn inbox te staren in de hoop dat er een berichtje van het resort binnenkomt....  :tvhorror:
 
Het stuk tussen ALice en Uluru is ONGELOOFLIJK MOOI dus je zal sowieso veel leuke uitstapjes kunnen maken .....

Je zit natuurlijk wel afgelegen, maar met de auto ben je op een paar uur in ALice en je kan ook het vliegtuig nemen naar een andere grote stad hé, is niet zo duur. Het lijkt me een goed beginpunt van jullie Oz-avontuur. En bevalt het niet, dan kunnen jullie nog altijd verder zoeken.

Ik heb eens gesproken met iemand die in dat resort gewerkt heeft. Hij vond het erg leuk , voor een tijdje ... je verdient er heel goed geld mee maar ja, na een paar jaartjes heb je het wel gezien, omdat je zo afgelegen zit. Maar als beginpunt, om effe goed geld te verdienen en dan nadien verder uit te kijken, ist ideaal.

Nog eens succes en hou ons op de hoogte!
Sara
 
Hi Tanne,

Wat spannend allemaal, ik hoop dat jullie snel de bevestiging binnen krijgen! Tjonge, dat zou toch mooi zijn zeg; in een keer alles geregeld. :up:

Groetjes,
Lela
 
[quote author=sarabaes link=topic=1098.msg61857#msg61857 date=1149581383]
Ik heb eens gesproken met iemand die in dat resort gewerkt heeft. Hij vond het erg leuk , voor een tijdje ... je verdient er heel goed geld mee maar ja, na een paar jaartjes heb je het wel gezien, omdat je zo afgelegen zit. Maar als beginpunt, om effe goed geld te verdienen en dan nadien verder uit te kijken, ist ideaal.

Nog eens succes en hou ons op de hoogte!
Sara
[/quote]

Ja, ik kan me ook niet voorstellen daar de rest van mijn leven te slijten. Zowieso omdat je er geen kat mag hebben, maar ook the remoteness. Maar er zijn mogelijkheden om binnen het bedrijf naar andere resorts te gaan. En anders is het een mooie start tot we de permanent residence hebben.. Moet alleen nog uitzoeken hoe en wat met die pr.


[quote author=Lela link=topic=1098.msg61864#msg61864 date=1149585160]
Hi Tanne,

Wat spannend allemaal, ik hoop dat jullie snel de bevestiging binnen krijgen! Tjonge, dat zou toch mooi zijn zeg; in een keer alles geregeld. :up:

Groetjes,
Lela
[/quote]

Vandaag hebben we bericht gehad dat ze onze referentie na checken en als die goed is gaat onze informatie naar het bedrijf voor de sponsering. Dus dan zijn we aangenomen...... Iehhhh.. wel eng hoor...

xxx
 
Back
Top