GEFELICITEERD!!!!!!! EN HEEL VEEL SUCCES TOEGEWENST!!!!!
Ik hoop dat het jullie bevalt. Het zal mij benieuwen. Ik heb zelf 2 maanden in een aboriginal gemeenschap gewerkt, dus ik weet wat isolement inhoud... EN dat geld dus ook voor jullie. Er is daar echt geen fuck te doen, behalve werken. Maar goed, de eerste maanden zijn makkelijk, alles nieuw. lekker op pad verkennen enzo... Daarna.... afwachten... Maar het hangt meestal af van de mensen met wie je omgaat. als dat goed zit, dan komt de rest ook wel.... JE hebt in ieder geval een unieke werkplek met een zeer prachtige omgeving!
Wat betreft postadres... Als je zelf geen huis meer aanhoud, dan geef je bij de gemeente bijvoorbeeld het huis van je ouders op als adres... gba geeft dan alles door. het kan zijn dat je ouders ook effe een krabbel moeten zetten van de gemeente voor akkoord met postadres...
Belasting? Effe belastingdienst bellen, dan weet je het met een telefoontje meteen zeker. Anderen, zoals ik kunnen er in hoofdlijnen alleen maar naar gissen. Elke situatie is namelijk specifiek. Leuker kan ik het niet voor je maken, wel makkelijker... :-D ikbentoch zo origineel :-D