Tanne en John in Yulara

Vandaag hebben we bericht gehad dat ze onze referentie na checken en als die goed is gaat onze informatie naar het bedrijf voor de sponsering. Dus dan zijn we aangenomen...... Iehhhh.. wel eng hoor...

xxx

WAT GAAF!!!!  :up: :up: :up:

Jemig Tanne, wat een goed nieuws zeg! Geweldig leuk! Ik duim hier voor je dat John wordt aangenomen!  :up:
Op wat voor termijn worden jullie daar dan verwacht?

Groetjes Lin

:beach:

Eigenlijk zo snel mogelijk. Ik geloof dat er een minimum van 6 weken staat op sponsorship, dus het is nog ff afwachten en overleggen met hun over wanneer we komen. Wil wel de tijd krijgen om een afscheidsfeest te geven voor familie en vrienden.

XXX

Goed zeg!!!!!! Gefeliciteerd en laat het maar even bezinken  :-D :-D

groetjes Miranda  :)

Bedankt dat jullie allemaal voor ons duimen  :up:  :up:

Gister hebben we het verteld aan John zijn ouders.. Woow, heb je ooit weleens een flink verbrand persoon wit weg zien trekken.. Nou, wij gister wel. De ouders van John hadden altijd zoiets gehad van "dat moeten we nog maar zien gebeuren" en nu word het wel heel erg realistisch opeens. Mijn schoonmoeder rende zowat naar de keuken om wat te drinken te pakken, voor haar zelf iig een groot glas wijn. Het arme vrouwtje blijft bij haar stelling dat ze niet durft te vliegen en dat we daarom niet weg mogen. Heeft zij ff pech.  :-D

Voor de rest heeft John nu met zijn huidige werk afgesproken dat hij voor de zaak een jaar sabbatical gaat, zodat mocht er dan wat fout gaan en we komen terug, dat hij gewoon zijn oude contract terug krijgt. Maar nu vraag ik me af of we dan niet ook nog belasting moeten blijven betalen in NL. En dan moeten we zeker een postadres aan houden. Iemand hier misschien ervaring mee???????

Nog geen nieuws verder van het resort.

XXX

:dance:   :happysun:   :dancing:   :happysun:   :dance:

[size=20pt]WE HEBBEN DE BAAN!!!!!!

WOOHOO!!
[/size]

:dance:   :happysun:   :dancing:   :happysun:   :dance:

Verdere details komen nog.....

-xxx-

GEFELICITEERD!!!!!!!  EN HEEL VEEL SUCCES TOEGEWENST!!!!!

Ik hoop dat het jullie bevalt. Het zal mij benieuwen. Ik heb zelf 2 maanden in een aboriginal gemeenschap gewerkt, dus ik weet wat isolement inhoud... EN dat geld dus ook voor jullie.  Er is daar echt geen fuck te doen, behalve werken. Maar goed, de eerste maanden zijn makkelijk, alles nieuw. lekker op pad verkennen enzo... Daarna.... afwachten... Maar het hangt meestal af van de mensen met wie je omgaat. als dat goed zit, dan komt de rest ook wel....  JE hebt in ieder geval een unieke werkplek met een zeer prachtige omgeving!

Wat betreft postadres... Als je zelf geen huis meer aanhoud, dan geef je bij de gemeente bijvoorbeeld het huis van je ouders op als adres... gba geeft dan alles door. het kan zijn dat je ouders ook effe een krabbel moeten zetten van de gemeente voor akkoord met postadres...

Belasting?  Effe belastingdienst bellen, dan weet je het met een telefoontje meteen zeker.  Anderen, zoals ik kunnen er in hoofdlijnen alleen maar naar gissen. Elke situatie is namelijk specifiek.  Leuker kan ik het niet voor je maken, wel makkelijker... :-D ikbentoch zo origineel :-D

:congrats: :congrats: :congrats:

en heel veel succes in the middle of nowhere.

Groetjes,
Erna

:dance: :happysun: :cheer: :happy:  :dance: :happysun: :cheer: :happy:  :dance: :happysun: :cheer: :happy: :dance:

Geweldig!! Gefeliciteerd!!! Ben heel erg blij voor jullie!
Kan me voorstellen dat je schoonmoeder eventjes een bel wijn nodig had... :wink: Maar ze komt er wel overheen hoor! Alles went!

Heel erg veel succes met de voorbereidingen van jullie grote vertrek naar Uluru!!!

Heel veel groetjes Lin

Gefeliciteerd en terwijl ook welkom in de Northern Territory, één van de mooiste plekken op aarde.  :up:  :up:

Sara en Hans  (die dus over 14 dagen naar Alice Springs vertrekken)

Wauw, te gek!!!!!!
[glow=red,2,300]GEFELICITEERD[/glow]

Wat een geweldige kans is dit voor jullie.

Groetjes
Ineke

Wat gaaf! Jeetje... nu is het allemaal heel echt he! Dat wordt dan nog aardig wat regelen in een kort tijd nietwaar? Wanneer vertrekken jullie?

[quote author=sarabaes link=topic=1098.msg63229#msg63229 date=1150694797]
[/quote]

Jeeemig! Wat gaat de tijd snel!!! Spannend!!!!!

[quote author=Lin link=topic=1098.msg63370#msg63370 date=1150758734]
[quote author=sarabaes link=topic=1098.msg63229#msg63229 date=1150694797]
[/quote]

Jeeemig! Wat gaat de tijd snel!!! Spannend!!!!!
[/quote]

Jaja we komen er aan Lin!!  :up:  :up:

Vorige week donderdag kregen we het mailtje met de bevestiging dat we de baan hebben!!!!!!!! :D :D :D

Nu druk druk met alles regelen, want ze willen dat we volgende maand al komen.. Ieehhh.. Nou is het nog ff wachten of het zo snel geregeld kan worden met het visum en dan is het vliegen maar!!!!!!!!

Heb het wel allemaal ff moeten verwerken. Je bent er al zo lang mee bezig, dat je eigenlijk vergeet dat het nog echt kan gebeuren. En dan BAM... Gaat het echt gebeuren...

Nu vanalles regelen, we hebben geen huis enzo meer, maar verzekeringen en telefoons moeten ook afgesloten worden. Bankzaken moeten geregeld worden.. Pff..

Maar we hebben er wel heel veel zin in!!! We gaan eindelijk!!! WOOHOO!!!!

XXX

:lol: :-D :up: :dance: :congrats: :applaus: :clap: :cheer: :balloons2: :cheers: :clap2: :dancing: :drink: :happy: :sunny: :w00t: :wow3:

Wat kan ik daar nog aan toevoegen!!! Geweldig en veel succes met alle regelzaken!

Groetjes,
Lela

Wauw! Zo snel!! Echt tof voor jullie! En als jullie dan op boodschappen ronde zijn in ALice, kom ma af hé!!  :up:

Sara

Back