cyberoo
XPdite Sponsor
Jippieeee vandaag onze aangetekende brief uit Berlijn opgehaald bij het postkantoor. Ons gezamelijke dochtertje Amy heeft een errug mooi certificaat gehad met CITIZEN BY DESCENT erop. Ze is nu dus officieel australische, zijn wij toch wel heeel blij mee :happysun: :dancing: :balloons: !! Nu nog ff haar paspoort regelen en dan hebben we het eerste groene licht in onze reeks te pakken. :humble: Australia :humble: Op naar numero 2, visas voor Moon en Jes... alles is ontvangen in Berlijn en process time 1-6 months staat er op de reply. Ons huis staat inmiddels een week te koop dus afwachten. De katten zijn nog niet onder de pannen maar wel een paar toezeggingen en als we echt niets vinden wil mijn moeder mijn aussi kat Melly blijven verzorgen als een soort herinnering aan ons. Das wel een hele lieve toezegging en neemt wat zorgen weg al blijven we voor Melly wel zoeken. Ik zou haar het liefst meenemen maar ze is al op leeftijd en heeft die hele verhuizing in tegenovergestelde richting al eens meegemaakt.
Groetjes The Roosters - Steef
Groetjes The Roosters - Steef