FF een update is alweer een tijdje geleden.
Lees van velen mee vooral in de nachtdienst maar ben dan meestal niet ingelogd op XP. Wel top om al jullie verhaallijnen te lezen hoor. We zitten allemaal een beetje op dezelfde virtuele boot (go west (south/east) were.. zit net naar het orgineel op you tube te luisteren
http://www.youtube.com/watch?v=39KZ2afBtLU ) :grin:
Jeetje als ik dat zo terug lees wat ik over Sydney schrijf is dat wel heel negatief. Waar is humor meneer Sonneberg.
Ik heb toch ook wel heel fijn gewoond in Sydney. Zal wel te maken hebben met de laatste slechte periode met mijn ex daar (1999) en de megadip waarin ik vooral in Januari zat nadat de verkoop van ons huis weer helemaal terug bij af was.
Lekker belangrijk voor jullie he...oke oke.
Nou wat betreft ons uiteindelijk plekkie in Australia zijn we er (nog) steeds niet uit. Teuhhhh gaat lekker met ons. Je wil niet weten hoe vaak we al naar scholen / huizen / samenstelling leefgemeenschap en zo hebben gekeken bij weer een nieuwe sollicitatie in een bepaald gebied. Is bijna een sport geworden we hebben van heel veel lokaties de favorieten vol met links zitten naar scholen e.d.
Krijg nu net toch weer een aanbieding van mijn oude bedrijf in Sydney. Januari was ik op weg om daar te beginnen maar ben weer onverhoopt teruggekeerd vanwege ons (toen niet verkochte) huis in Nederland. Tjeemigdepeemig. Nou ja ons rode draadje loopt nu voorlopig door naar Midway Appartments
http://www.midwayapartments.com.au/apartments/index.html in Adelaide omdat we het daar ook zonder een baan vanaf het begin wel ff kunnen uithouden. (Kosten langer dan 6 maanden $335 per week korter $355 per week). Nou ja eerst maar lekker op vakantie bij mijn Pa in de buurt van Nowra.
Of we nou op Tassie, in Adelaide, Sydney of ergens in de country eindigen hangt af van de sollicitaties.Wij hebben de mazzel dat mijn gekochte stafftickets nog 3 maanden geldig zijn voor de hele familie na ontslag.
Heeft iemand ervaring met Midway Appartments in Adelaide? Ziet er allemaal zo op het net/oog goed uit en is een stuk goedkoper dan iets soortgelijks in het Centrum van de andere big 5.
Groetjes Moon en Steef