@Perthpete : Ik ben blij dat je nog reageert op mijn topic :smile:
@Miranda : Bedankt voor je bericht, het is inderdaad tijd voor een update
Ik ben net weer thuis na 3 dagen in Schotland. Ik heb mijn kinderen achterlaten bij mijn ouders voor 9 dagen! Ik heb uitgelegd aan de kinderen dat ik over 9 dagen terugkom met pappa. Ze vonden het best. Vanochtend uitgezwaaid en naar het vliegveld
lane:. Het ging prima totdat ik in de vliegtuig een foto in de krant van een klein meisje zag die op mijn dochter leek, ik moest ineens huilen :cry:. Maar ja het is beter zo, inpakken met hun hier was niet mogelijk, er is geen oma en opa hier om op te passen.
Dus nu heb ik 6 dagen met mijn man om alles (we doen de kleine spullen) in te pakken voordat de verhuizers komen op 13 mei, moet lukken. We zitten in een huurwoning dus moeten alles terugzetten in oorspronkelijke staat (vloerbedekking alles eruit), we hadden gehoopt dat nieuwe bewoneers alles zouden willen overnemen maar tot nu toe geen nieuwe bewoners voor het huis.
Nu gaat het echt gebeuren. Ik ben weken zonder werk en dacht dat ik veel gedaan zou krijgen, naar nee, de langer dat je hebt de minder dat je doet!
We hebben wel veel gedaan, visite gehad, afscheidsfeestjes :drink:, even genoten van nederland zoals weekendje weg naar Amsterdam enz. Ook 4de verjaardag (30 april) :cake2: van onze dochtertje gevierd, zij en onze zoontje hebben ook veel afscheidsfeestjes gehad, bij de creche, gastouder en peuterspeelzaal. Ze weten dat ze gaan verhuizen naar Australie maar wat dat precies betekent weten ze natuurlijk niet. Maar het verbaasd me wel hoe rustig ze blijven ondanks alle drukte en gebeurtinessen de laatste weken.
Ik ga nu aan de slag, het inpakken gaat beginnen!