Tim911
Account Inactief (eigen verzoek)
Een heel andere gedachte is misschien dat constitutionele erkenning en een mandatory voice body mensen schrik en angst aanjaagt. In het rechtse No kamp hoor ik heel vaak herhaald dat die luie, liegende en stelende, hand-ophoudende niksnutten ons belastingbetalers een fortuin kosten terwijl wij, hardwerkende immigranten, onszelf helemaal hebben weggecijferd voor hun en dit land hebben groot gemaakt. En niks dankbaarheid, alleen maar klagen en eisen stellen, natuurlijk. En dan willen ze ook nog het land opeisen dat wij eerlijk bij elkaar hebben verdiend. Zonder ons was er geen civilisatie geweest en leefden ze allemaal nog in het stenen tijdperk. Tijd voor the Aboriginal om kleren aan te trekken en zich aan te passen aan onze evolved, ontwikkelde samenleving. Wij zijn de baas omdat we ervoor hebben gewerkt en het verdiend hebben.
WoW Emulate dat is het verstandigste wat ik je ooit heb zien bijdragen hier.
Eerlijk gezegd denk ik overigens wel dat het gros van de werkende klasse er zo in grote lijnen over denkt. Ik denk ook niet helemaal geheel onterecht maar dat terzijde, dan komt het stukje zelf verantwoordelijkheid en initiatief nemen weer om de hoek kijken.
Over je eerste kreet, ik denk dat de huidige grondwet prima werkt voor een zeer groot deel van de bevolking en er daarom geen aanleiding is tot aanpassing. Ik denk dat dat eerder het geval is dan angst.
Het is wel interessant om te zien hoe de mensen uit de zuidelijkste Staten het hardst schreeuwen, maar de problemen vooral in het noorden zitten.
Last edited: