Tips verhuisbedrijven

vd Berg Breda, is inmiddels bijna 4 jaar geleden, weet de prijs niet meer zo maar weet nog wel dat de prijs me reuze mee viel en dat alles perfect en supersimpel en professioneel is afgehandeld.
 
Nog een tip voor mensen die niet zo veel spullen mee gaan nemen naar OZ. De Firma Pressel heeft zogenaamde kartonnen containerboxen en vouwbare Multiplex boxen. Handig om te verhuizen als je de dingen met Groupage wil versturen. Dat is een stuk goedkoper dan al die verhuisbedrijven aanbieden. Groupage bij Online Shipping is niet zo gigantisch qua prijs en je kunt op de volgende link goede verpakkingen kopen die je straks in OZ ook nog nuttig kunt gebruiken.

http://www.pressel.com/group.whtml?v_country=NL&v_lang=NL&v_curr=EUR_NL&cart=11721344392208225&v_gr1=4&v_gr2=0&v_gr3=0
 
[quote author=SV#1 link=topic=3637.msg81995#msg81995 date=1172135058]
Nog een tip voor mensen die niet zo veel spullen mee gaan nemen naar OZ. De Firma Pressel heeft zogenaamde kartonnen containerboxen en vouwbare Multiplex boxen. Handig om te verhuizen als je de dingen met Groupage wil versturen. Dat is een stuk goedkoper dan al die verhuisbedrijven aanbieden. Groupage bij Online Shipping is niet zo gigantisch qua prijs en je kunt op de volgende link goede verpakkingen kopen die je straks in OZ ook nog nuttig kunt gebruiken.

http://www.pressel.com/group.whtml?v_country=NL&v_lang=NL&v_curr=EUR_NL&cart=11721344392208225&v_gr1=4&v_gr2=0&v_gr3=0
[/quote]

:up: Alhoewel ik misschien helemaal niks ga verschepen, maar dat ligt een beetje aan de kosten.
 
Hoi,

Wij vertrekken begin juli en het wordt hoog tijd om de knoop door te hakken mbt de verhuizing.
Nu een 5 tal offertes binnen. Nogal een verschil in prijs (2000 euro verschil tussen de laagste en hoogste offerte). Verleende diensten maken niet veel uit. Hebben offertes van: Team, Voerman, De Gruijter, Dijkshoorn Euromovers en KHZ.

Voerman International (UTS) komt er als goedkoopste uit, zij laten de verhuizing echter regelen door Transpack Shipping uit Rotterdam. Heeft iemand ervaring met Voerman of Transpack?
Alvast bedankt.

Aad
 
Hoi Aad,

Ook met Voerman gesproken en vond ze prima overkomen. Hun offerte was hoger dan die van Topmovers in Spijkernisse maar daar deden ze ook iets meer voor. Ze waren dan ook bereid om de offerte van Topmovers te evenaren maar dan zou het inderdaad gaan met Transpack (hun dochter)
ps. van Topmover 4300 euro all in. 1,5% verz. zelf dozen inpakken, meubels doen zij. (en voor 40ft container - vol)

gr.

Arthur
 
Ik heb erg goede ervaring met Voerman en de bedrijven die zij weer inschakelen, heb daar al eerder in dit onderwerp het een en ander over geschreven. niets dan lof, super.

Willem
 
Bedankt voor de tips!
We gaan in zee (hopelijk niet al te letterlijk  :grin:) met Voerman/ Transpack.
Veruit de meest scherpe prijs en Voerman heeft volgens mij een goede reputatie.

Zal later onze bevindingen nog eens laten weten.

Aad
 
Voerman heeft onze offerte aanvraag ook doorgestuurd naar Transpack, maar dat is al meer dan 10 dagen geleden en Transpack reageert niet.
Mag ik weten hoeveel jullie offerte was (en voor hoeveel kuub)?

groetjes Anneke
 
Hoi,

Ik zou toch Voerman of Transpack nog eens bellen. Bij ons verloopt het contact prima.
Onze offerte is ca 4300 euro (wacht nog op definitieve prijsopgaaf) voor 30 m3 / 1 complete 20ft container.

Groeten, Aad
 
Wat betreft het inpakken van dozen, dat wil ik nog best zelf doen. Als er dan ewat van de prijs af gaat ;) Het lijkt me alleen erg fijn als kasten, tafels en stoelen/bank door hen worden (ver)(in)gepakt. We wonen op 2 hoog, dus is het ook wel erg handig als je wat sterke verhuismannen hebt die je helpen. Ik neem aan dat ze veel ervaring hebben met dit soort dingen en ze kunnen een container vast veel efficienter inpakken dan wij.

Wij hebben vandaag pas de eerste e-mail de deur uitgedaan naar De Haan. Ik heb een heel lijstje gemaakt met 13 verhuisbedrijven die ik hier ergens op het forum gevonden heb. De aankomende dagen wordt het dus e-mail versturen en, hoplijk, afspraken maken.
 
Zojuist een prijsopgaaf binnen van Allways Transport en voor 15 kub vragen ze 4275 euro! Dat is dan nog eens exclusief de kosten voor opslag, afleveren op een niet goed bereikbaar adres, demurrage, invoerrechten/belasting, kosten voor douane inspecties en de kosten voor de quarantine.

Ik vind het erg veel geld....
 
Hi Annemiek, voor 1000 euro meer kunnen wij een volle container (inhoud 30 kub) door to door verhuizen waarbij er ook nog voor ons ingepakt / uit elkaar gehaald en in Australie weer in huis gezet wordt... Oh ja en een maand gratis opslag...

Wat mij ook ontzettend aansprak was de manier waarop we geinformeerd werden over hoe de verhuizing gaat, wat er gaat gebeuren, wat er wel en niet mee mag (zelfs met foto´s van zaken die de douane tegen gaat houden) etc etc...

Wij wilden graag dat alles voor ons gedaan wordt en daarom hadden we ook wel op een pittig bedrag gerekend, maar voor ons weegt het bedrag niet op tegen het voordeel van "niets" hoeven doen..
 
En met wie zijn jullie in zee gegaan? Ik vind het ook wel fijn om niets te hoeven doen, maar zou het niet erg vinden als ik sommige dingen wel zelf in zou pakken. Dingen uit elkaar halen en weer in elkaar laten zetten is wel handig. sjouwwerk uit laten voeren is wel handig ;) 'moeilijke' dingen laten inpakken zoals glaswerk en meubels is ook handig :)
Scheelt je, denk ik, allemaal stress :)

Heb vandaag ongeveer 10 mailtjes de deur uit gedaan en alleen nog maar van Allways dus een prijs doorgekregen. v.d. Eijnden schat het in op 14 kub en een ander bedrijf op 13.6 kub. Ligt lekker dicht bij elkaar. Allied Varekamp belt me aankomende week terug (batterij was leeg vandaag) en van nog 3 andere heb ik een bevestiging gekregen dat de mail ontvangen is en dat ze een offerte zullen maken. Ben benieuwd wat er allemaal uit komt.
 
heb zo'n beetje alle verhuizers die hier zijn getipt om een offerte gevraagd, maar alles ligt tussen de 5700 en de 6700 voor een 20ft/30m3. Scheelt toch 1000 Euro voor ogenschijnlijk dezelfde service. Maar ik hoopte eigenlijk op lagere bedragen als ik eerdere berichten mag geloven :-(
Maakt het nog uit in welke maand je verscheept misschien?

gr Jeroen
 
Wij hebben gebruik gemaakt van KHZ. Prijs lag net onder de 5000.....Ik ben zeeer te spreken over hun dienst. Alles perfect verpakt, goede terugkoppeling bij vragen, en ALLES is heel en netjes aangekomen.....

Succes Gr Frank
 
Wij met Topmovers Spijkenisse

Het gedeelte in Nederland ging prima, ondanks dat we niet alles kwijt konden. Ze hadden zich hun container dus groter ingeschat dan hij in werkelijkheid was, maar als je ziet hoe ze hebben ingepakt, zijn we reuze tevreden.

Wij waren met de verzekering erbij 5200 kwijt.
Maar wat betreft de afhandeling hier kan ik jullie nog niets mededelen omdat de container nog niet is gearriveerd, moeten nog een paar weekjes wachten, helaas.

Mariette
 
[quote author=jenm link=topic=3637.msg94585#msg94585 date=1183824492]
heb zo'n beetje alle verhuizers die hier zijn getipt om een offerte gevraagd, maar alles ligt tussen de 5700 en de 6700 voor een 20ft/30m3. Scheelt toch 1000 Euro voor ogenschijnlijk dezelfde service. Maar ik hoopte eigenlijk op lagere bedragen als ik eerdere berichten mag geloven :-(
Maakt het nog uit in welke maand je verscheept misschien?

gr Jeroen
[/quote]

Onze prijzen voor 15 kub varieren van 3200 tot 6500, dus zoveel duurder uit ben je niet met je prijzen hoor...
 
Mijn moeder heeft gisteren al haar spulletjes in laten pakken en op laten halen door Hazeleger verhuisbedrijf in Putten.
Ze vroeg mij door te geven wat een perfecte service zij haar hebben gegeven! Ze moet immers de emigratie alleen doen, en heeft aan hen een geweldige steun gehad.

www.hazelegerverhuizingen.nl

Groetjes Lin
 
Hoi Lin,

Altijd goed om persoonlijke ervaringen te horen
over bedrijven. Bedankt! Wanneer gaat je mam
'op het vliegtuig'?

groetjes Miran
 

Miran, kijk maar even bij ons topic:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1039.new#new

Groetjes Lin
 
Back
Top