henriette
Active Member
Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor het verschepen van mijn 10 dozen als groupage Online Shipping echt fantastisch vind. Geen gedoe, veel zelf doen, maar is gemakkelijk en heel correct in het beantwoorden van vragen. Je moet een adres opgeven maar er is vast wel iemand/iets wat je daarvoor kunt gebruiken....
De kosten schijnen mee te vallen bij ophalen, omdat je het dus allemaal zelf inklaart. Volgens mij alleen inklaringskosten en douane kosten (of is dat hetzelfde)? Over een 2 weken kan ik meer zeggen.....
Kortom, als je een beetje slim bent (en dat ben jij natuurlijk), dan lukt dat zelf doen echt wel. Volgens mij wordt het bij mij iets van 120 dollar bij afhalen of zo.....
Maar ik heb het dan natuurlijk over groupage, niet over een container....
Maar wou effe zeggen dat de service etc. prima is!
Henriette
De kosten schijnen mee te vallen bij ophalen, omdat je het dus allemaal zelf inklaart. Volgens mij alleen inklaringskosten en douane kosten (of is dat hetzelfde)? Over een 2 weken kan ik meer zeggen.....
Kortom, als je een beetje slim bent (en dat ben jij natuurlijk), dan lukt dat zelf doen echt wel. Volgens mij wordt het bij mij iets van 120 dollar bij afhalen of zo.....
Maar ik heb het dan natuurlijk over groupage, niet over een container....
Maar wou effe zeggen dat de service etc. prima is!
Henriette