Tim911
Account Inactief (eigen verzoek)
Kom maar op met die plaatjes. We zijn wel wat gewend
Yep, woon zelf in FNQ dus ben ook wel wat gewend
Kom maar op met die plaatjes. We zijn wel wat gewend
- SDus, korte update (+ bijbehorende vraag): gister gebeld met afterbang + partners, nogmaals dank daarvoor. Zij hebben ons een stukje meer zelfvertrouwen gegeven om gewoon te beginnen met de voorbereiding van een skills assessment.
Nu zit ik qua profiel een beetje tussen Management Consultant en ICT Business Analyst in. De eerste wordt assessed door VETASSESS en de ander door ACS. Zou het zin hebben om 2 afzonderlijke assessments te laten doen of praten die 2 instanties wellicht met elkaar en snij je zodoende in je eigen vingers?
Onze beide partners waren er toch bij? Zo bedoelde ik het in ieder geval- S
Partner... niet partners. Voor je het weet krijg je hier wilde verhalen
Ah…. Dat verklaart de meervoud. Yep, ze waren er beide bijOnze beide partners waren er toch bij? Zo bedoelde ik het in ieder geval
Spooky... Die twee partners dan he...- S
Partner... niet partners. Voor je het weet krijg je hier wilde verhalen
Kan even niets zinnigs zeggen over de assessments behalve... In principe zou je verwachten dat je een assessment kunt doen op je skills. En dan bepaald de assessor wat je eigenlijk bent. (ICT BA of Management Consultant) Maar dat is logisch gedacht... en logica... dat werkt niet altijd.
@Zwerver een idee wellicht als voormalig BA?
Soms kan je het twee kanten op schrijven. Veel skills en ervaring zijn vergelijkbaar voor meerdere functies. Ik zat zelf tussen project manager en BA in, en toen heb ik een application gedaan als BA, omdat dat op dat moment wel een visa kans was en project manager niet.In principe zou je verwachten dat je een assessment kunt doen op je skills. En dan bepaald de assessor wat je eigenlijk bent. (ICT BA of Management Consultant) Maar dat is logisch gedacht... en logica... dat werkt niet altijd.
En nu ook de priority processing goedgekeurd. Dus binnen 10 dagen nieuwsSkills Assessment is betaald en opgestuurd. Afwachten geblazen! De eerste horde is in ieder geval genomen
Bekend probleemWel iets minder professionele jaren dan gehoopt, ze hebben niet alles meegeteld
Dju... Het grote nadeel van leven op een remote eiland net boven een mini stad/dorp als Darwin: er zijn amper PTE test mogelijkheden en als ze er al zijn, geen vluchten naar mainland.
Test is nu gepland over 3 weken. Echt k*k dat ik dit niet eerder heb gedaan, sta voor m'n gevoel nu bijna een maand stil.. aanvragen EOI moest voor m'n gevoel zsm, maar dat kan dus niet zonder je test uitslag. Grrr!
Korter zelfs. Mijn wachttijd in NL (en het VK) was een maand. Hier in Oz is het minder dan 2 weken op het moment.3 weken is niet zo slecht/lang volgens mij hoor. Kan me niet meer herinneren maar volgens mij is dat helemaal niet langer dan in NL...?