To stay or not to stay

HeinC

Active Member
Thanks Steve & Zwerver. Dat is inderdaad nu ook wat ik met mijn werkgever probeer af te spreken: een contract om de nominatie/het visa te regelen en dan een 'schaduwcontract' voor de echte werkzaamheden.

HeinC

Active Member
Thanks Steve & Zwerver. Dat is inderdaad nu ook wat ik met mijn werkgever probeer af te spreken: een contract om de nominatie/het visa te regelen en dan een 'schaduwcontract' voor de echte werkzaamheden.
Helaas niet gelukt met de huidige werkgever, wel (ironisch genoeg) met degene die ik had afgewezen. Daar begin ik over een week nu alsnog voor te werken op dezelfde opdracht toevalligerwijs.

Application voor WA State Nomination de deur uit, dus het is weer wachten geblazen!

HeinC

Active Member
Wachten = Visa aanvraag

(die woorden zijn onderling uitwisselbaar ;) )
Gelukkig werk ik aan m'n geduld. Gaat toch zeker in de helft van de gevallen best goed😜

We'll see, hoop voor kerst iets te horen, dat zou fijn zijn. En ander wacht ik wel tot volgend jaar 😁

HeinC

Active Member
Wohoo! Gisteravond laat kwam er blijkbaar een mail in de bus van SkillSelect! In de ochtend pas gezien, snel openen....

Was het helaas alleen een pijnlijke herinnering van mijn leeftijd, vanaf vandaag 5 punten verloren want naar de volgende age bucket. En ja, ben me er van bewust dat dit is een ongegeneerde manier van laten weten dat ik vandaag jarig ben is ;)

Die mail kwam waarschijnlijk geautomatiseerd binnen in een andere tijdszone.. Ach ja, beetje langer wachten en geduld kweken it is!

OFX