Update Liam en Marieke

Maar als het ook al in brood en koffie zit.... Ik drink dan geen koffie, maar eet wel brood. Ik heb wel het idee dat je tegenwoordig bijna overal wel kanker van zou kunnen krijgen als je de berichtgevingen moet geloven.

Wat dan met fruit ook weer zo jammer is is dat ik gehoord heb dat de meeste vitaminen direct onder de schil zitten. Of dat echt zo is weet ik niet, maar een kiwi bijvoorbeeld ga ik toch echt niet met schil eten ;)

Tja, en aangezien nederland een ontzettend ge-opinieerd land is zijn er zoveel verschillende meningen mbt kankerverwekkende stoffen in bepaalde voedselsoorten... Ik hou me in ieder geval aan de min. van 2-3 stuks fruit per dag. De meeste vitamientjes zitten idd vlakbij de schil maar denk dat dit niet geld voor kiwi hoor! 1 vd gezondste vind ik aangezien er zoveel verschillende vitamines inzitten.
Liam heeft me nog geen volgende opdrachten gegeven, nee, haha! Was wel stikjaloers toen ie me vanmorgen meedeelde dat ze aan de BBQ en t koud bier zaten terwijl t hier in Ierland kkkoud en grijs is...

Liam doet t goed in Perth! Woont er nu een week en heeft al een bed, fiets en auto gekocht, internetaansluiting geregeld en morgen op sollicitatiegesprek. Jammer dat hij dit niet kan lezen (hij is Iers) want ben toch wel heel trots op hem!
Hij heeft een Blauwe opel astra gekocht, met versnellingsbak (schijnbaar is daar moeilijk aan te komen bijna alle auto's zijn automaat), met flink veel afpingelen 1/3e vd prijs afgehaald, that's my man! Hij/wij hebben wel t geluk dat we bij Liam's neef wonen in een groot huis waarvan we de huur kunnen delen...!

Kijk! Das nog eens aanpakken! :) Hij heeft dus toch al een bed gevonden en niet gewacht tot de kerstuitverkoop? ;)

yep we hebben niet gewacht tot de kerstuitverkoop, Liam kon een goede deal op een pracht van een bed en goed matras krijgen! Ik kom inderdaad is een gespreid bedje terecht! Auto heeft ie ook gekocht vandaag, een oude lullen auto zoals ik altijd zeg, ha! Een blauwe opel astra ook voor een goede deal.

Hi Marieke

Te gek voor je zo'n gespreid bedje.
En wij maar denken dat hij de hele dag op het strand lag :smile: Toch een man om trots op te zijn. :up:

Weer een periode afgerondt...! Gisteren mn laatste werkdag gehad op t werk en ben super verwend met allerlei Clarins schoonheidsproducten. HELP, hoe krijg ik alles in hemelsnaam terug naar Nederland vanuit Ierland en dan naar Oz?!
Ga me vandaag bezig houden met t uitzoeken van al mn spullen, heerlijk gevoel om dingen weg te kunnen geven. Kzie er naar uit om in Oz opnieuw te kunnen beginnen en te investeren in nieuwe producten, aangezien ik de laatste jaren met de helft van geleend/tweedehands of oud spul (kleding, meubels, keukengerei etc) heb geleefd. Nog een paar daagjes en dan op naat Nederland!

Nog effe in Ierland, dan lekker genieten in Nederland en dan hup naar Perth !!

Heel veel plezier met alles en geniet ervan.

Groetjes Jolanda  :up:

bej ze weej Jolanda, kzou je op de hoogte houden mbt Liam's vergunning/license als electricien... Hij kan in Februari zijn examen doen!!! En dan heeft ie hopelijk zijn vergunning om als zelfstandig electricien te werken ipv een jaar trades assistant eerst! Snap niet waarom er voor iedereen andere regels gelden. Jouw partner moest toch een jaar gewerkt hebben alvorens examen te kunnen doen en license te halen...?

Hoi Marieke, we zijn nu in Queensland en daar geld de regel wel, eerst een jaar werken voordat je examen mag doen.
Maar iedere staat heeft hier zijn eigen regels voor heel veel dingen.
Maakt op zich niet uit, maar je moet het maar wel allemaal weten.
Wel fijn voor Liam.

Groetjes Jolanda  :up:

Jaaaa, begin langzaam maar zeker zzzzenuwachtig te worden. Heb al mn spulletjes uit de kamer gehaald (heb een huis gedeeld met anderen) en ga t zodadelijk oversjouwen naar Liam's ouders, slaap daar dan 2 nachtjes alvorens naar Nederland te vliegen. Gaat erg snel nu allemaal! Gister al afscheid genomen van vrienden en familie van mezelf en Liam en collega's,. nu de laatste loodjes...!
:shock:

Dus morgen vlieg je naar Nederland? Oh wat heerlijk! Lekker een paar weken vakantie vieren en mensen zien :) Veel plezier en alvast een hele goeie vlucht! Nog lekker feest vieren en dan dit jaar afsluiten met Liam :)

Hey Mariek,

Wat gaat het nu snel allemaal!! Geniet onwijs van de laatste weken met je familie en vrienden en dan....joehoe...ben je weer samen met Liam in Australië!!!

Groetjes Anneke

En weer lekker genieten in NL? Nog even lekker dat vieze weer opsnuiven want voor je het weet heb je hier alleen maar zon!!!! :lol:

Bedankt allemaal voor het mee-leven!
Ben inmiddels alweer een paar daagjes in Nederland aangezien ik de ochtend na aankomst in NL naar de Canarische eilanden ben geweest met moeke en zus voor 4 dagen. En nu sinds afgelopen maandag weer echt in NL.
Moet zeggen dat ik echt aan t genieten ben van mn tijd hier. Heb t super naar mn zin gehad in Ierland dat hele jaar en nu kan ik ook enorm genieten van weer es eventjes de HEMA binnen wandelen. En uit eten met mn beste vriendinnen, want die heb ik toch wel heel erg gemist! En heerlijk naar de kapper geweest en binnenkort een gezichtsverzorging, even lekker genieten! Met Liam gaat t heel goed; die is vanaf gisteren aant werk dus ben erg trots op hem. Hopelijk gaat t jullie ook allemaal goed!!! Khoud jullie op de hoogte! Doeiiiii

Back